points: 1

mmmmmmmm ketchup

NSFW

Atleast its not shit.

featured

by iFuckNuns

submitted August 15th 2007

0 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (0)
could you imagine what the crust would taste like :S?
10 years ago
fuuuuuck no i can't
10 years ago
I can, and i'm already salvating at just the thought of it, mmm.
10 years ago
what crust? also.. i think that was a half/half shit ketchup mix
10 years ago
the crust that is left after she's done with licking it, and it's dried up.
10 years ago
^Tonight is retard night then?
10 years ago
Seems like another contender for the quickest banning.
10 years ago
I wonder how many of you sickos will try this shit at home?
10 years ago
why use the future tense?
10 years ago
What`s wrong with ketchup?
10 years ago
best to leave this type of activity in the workplace, i watch football at home
10 years ago
football eh?
10 years ago
Stop that right now TD!
10 years ago
Too much ketchup on there for my liking.
10 years ago
mmm yummy, a shit and hair sandwich with ketchup :-D
10 years ago
Lycopene is good for the colon
10 years ago
i thought it was going to be blood since he said no shit
10 years ago
disapointment?
10 years ago
I am, a little
10 years ago
Chills. Fucking chills.
10 years ago
Are they multiplying?
10 years ago
like rabbits..
10 years ago
That's My Song!!!!! Wow...they be playing my song.
10 years ago
man your song realy sucks
10 years ago
ha! the song does suck ass.... so it matches the video perfect! :D
10 years ago
damn, what a hairy arse hole. Can you imagine all the dingle berries?..lol
10 years ago
id rather not actually...
10 years ago
I don't think that was hair. That was shit stains.
10 years ago
skid marks
10 years ago
see ladies this is why guy like it when you shave... no self respecting man would eat a girls asshole out with katsup when she isnt shaved
10 years ago
lol
10 years ago
Mucho ketchup
10 years ago
Everything goes good with ketchup
10 years ago
lol
10 years ago
they shoulda used navel jelly
10 years ago
I would have perfered hotsauce.
10 years ago
good man
10 years ago
Staight to the source, tomato
10 years ago
They should nave used tabasco sauce and filmed 'em running about looking for a bucket of water to sit in.
10 years ago
i would have rather seen shit.
10 years ago
I shat on your meat pie.
10 years ago
There's a lot of this girls licking ketchup and mustard off guys' arseholes porn around, I don't see the appeal. Sure I love getting my arse licked by a bitch, but tomato sauce? Fuck that.
10 years ago
i thought this was more groose then shit , but this is my first eatin ketchup from ass experience so after a while im going to get use to it.
10 years ago
glad I could help you.
10 years ago
How do you come about doing this? Do you come home from work and look at your spouse and say "Gee honey, today was such a shity day, I think I want you to shit in my mouth just for the hell of it" WTF
10 years ago
Oh man that was sick. I can't stand just plain ketchup. Ugh, gross.
10 years ago
But if someone had thrown a handful of fries in there it would have been like a five dollar all you can eat buffet?
10 years ago
You know, the only way to top this is to lube up with ketchup and ass fuck her now. Saucy.
10 years ago
I'm off the puke team, guys. This is more disturbing than decapitations.Think i'm gonna go cry in my corner.
10 years ago
Pussy
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online