points: 1

fucking whale

NSFW

Someone should try to pull her back in the sea...

featured

by evilhugo

submitted July 13th 2007

58 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (58)
mom?!?
10 years ago
Why don`t you post a picture of yourself? Then we can figure out if there is any blood relationship...
10 years ago
i didnt know a picture compared to a vid can determine blood relation... duckhead.
10 years ago
yeah duckhead.
10 years ago
"WHATA FREAKIN DUCKHEAD!!
10 years ago
Maybe it`s new for you guys, but there is sth called genome that (close) relatives like parents and children have in common. And that expresses itself in the phenotype...
you duckheads...
10 years ago
Yeah, a photograph is almost as accurate as a dna test, you duckheads!
10 years ago
how can you even get a boner when that thing is sitting on you?
oh shit, its off topic,
im a duckhead!
10 years ago
Holy shit I am going to hell for watching that.
10 years ago
it has nothing to do with watching that
10 years ago
i maybe going to hell becuse i fapped to it
10 years ago
you all to to hell because you are duckheads
10 years ago
is that what you towel heads call normal people?
10 years ago
I thought only wetbacks liked fat white bitches
10 years ago
No no, black guys love them too. I've seen it in rap videos.
10 years ago
Yup, the fatter the berry the sweeter the juice....
10 years ago
I love fat chicks. Except when they're ugly.
10 years ago
Theres hot fat chicks???
10 years ago
pussy is pussy.
10 years ago
Any beak be good beak!
10 years ago
fat skinny it all feels the same on the inside
10 years ago
When they're bent over they all look like sisters to me.
10 years ago
any port in a storm
10 years ago
Fuck that Twister, you like anything that wont press charges.
10 years ago
that melons looking pretty good about now
10 years ago
The best thing by far is the music...
10 years ago
she's just big-boned
10 years ago
Impossible.
10 years ago
lol too big!
10 years ago
If she ever lost her balance, that guy would be doomed... no, wait...
10 years ago
I'm pretty sure he's dead, and only has a hard on because of rigor mortis.
10 years ago
LOL. Yes I think he is dead as well.
10 years ago
But he was alive when they started fucking
10 years ago
Pretty hot actually, and the music just made it fantastic.
10 years ago
Yes, the music was key
10 years ago
Yes indeed!
10 years ago
She looks just like pink, but not as rich.
10 years ago
Little Kim
10 years ago
I want to know who makes such sturdy furniture.
10 years ago
Ikea??
10 years ago
Like hell they do.
10 years ago
More like NASA
10 years ago
Those guys that built the stage at the first Woodstock.
10 years ago
Who wants to play, hide the salami?

HAH! had been working on that one.
10 years ago
I wonder if he was even in the right fold?
10 years ago
If only i knew..
10 years ago
That was as funny as it was revolting...

lmao...
10 years ago
That poor man later died of a crushed pelvis, and soul.
10 years ago
Wouldn't surprise me if he had paid her...
10 years ago
Thats either the bravest man in the world or the most suicidal.
10 years ago
That's a whole bottle of Jack Daniels & a couple of Qualudes and she'd have to suck a mean dick in order for me to screw that!
10 years ago
i'd have to be dead
10 years ago
Good idea.
10 years ago
i got one snicker and one pepsi, is it enough for an blowjob?
10 years ago
Don't know, you'd better go and ask Albino how much he wants.
10 years ago
LOL
10 years ago
thank god i'm not that big.
10 years ago
The things you see when you don't have a harpoon . . . Hehe
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!