points: 2

Mucho WTF?

NSFW

Screen shot from MS I had to share.

featured

by smerf

submitted July 7th 2007

29 comments
what do you think? let everyone know!
Mucho WTF?
tagged:
votes:
muchoworthyBono
tr_willk
not muchoworthy
comments (29)
Thankfully she lives in your town.
10 years ago
that fat bitch lives in my town too.....aparantly.
10 years ago
She's so fat she is in everyones town.
10 years ago
>just... ew...
10 years ago
haha thats funny shes pretty hot.....not
10 years ago
She'll strap it on and rape you.
10 years ago
Shit there are a lot of ads on MS.
10 years ago
Smerf, did you enjoy the Daddy video though?
10 years ago
Nah, it was boring and kind of annoying.
10 years ago
O_O how dare you besmirtch my good video. I give you porn and you give me the door. How rude.
10 years ago
she lives in my town too...apparently , also
10 years ago
her titties look sad. : (
10 years ago
i'd hit it
10 years ago
the negros like it
10 years ago
Tastes like chicken dipped in watermelon juice and bar-b-cue sauce. Will make you want to shit yo pants.
10 years ago
I just saw the ad with that fat bitch on it. And it said she was in oakland(where I'm at) and that she was 19..lmao
10 years ago
she lives here too...shes 23 though
10 years ago
She gets around.
10 years ago
She's very round.
10 years ago
Ah. I see I make a guest appearance.
10 years ago
you live in a country with 360 million people i dont even dare to show where you live. LOLAS.
10 years ago
Fat ugly bitches need dick too you know. Just ask your mothers
10 years ago
I met her on Sunday
Twas my lucky bunday
You know what I mean
10 years ago
Fatties need love too!
10 years ago
Yeah, but they gotta pay!!
10 years ago
For once, I'm glad one of those women in those advertisements don't live nearby.
10 years ago
holy crap, are them bitches reeaall!! =O
10 years ago
That little guy? I wouldn't worry about that little guy.
10 years ago
I'd screw all of them.
10 years ago
recover password