points: 3

The "Perfect" Penis

NSFW

Would you like to hold it?

featured

by pudgexxx

submitted May 31st 2007

72 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthysquatface
possum
tr_willk
not muchoworthy
comments (72)
Id like to fuck his ass hahaha....
10 years ago
Its pretty sad that the most comments replied for videos are on this penis video...
10 years ago
Take that blackies!
10 years ago
he could fit a black dick in his urethra.
10 years ago
looks like he used injections on his lips too
10 years ago
The lips are his next project.
10 years ago
can you still think clearly?

what should a penis look like?

10 years ago
A penis looks like a cock.

Only smaller.
10 years ago
My question is why would I want to change the way I think about how a penis looks?
10 years ago
what a stupit question its called the internet reatard
8 years ago
Smerf!!!

Does this remind you of your penis? Your roomates penis?
10 years ago
I no longer have a roommate, thank you very much. I also have no idea what my former roommates penis looks like.

This man's "penis" bears little resemblance to my own.
10 years ago
reminds you of your uncle Bob, though, right?
10 years ago
Nice how you covered all the bases in that reply smerf
10 years ago
I also don't have an uncle named Bob. One of my friends does though. I have no knowledge of what his penis looks like, either.
10 years ago
ooooooooh this is like 20 questions. Hes saying who doesnt have a penis like this but hes not said at any time "I know of noone who has a penis like that".
10 years ago
smerf may not know what his ex-roommates penis looks like, but I'll bet he can tell you how it tasted.
10 years ago
bigger then a breadbox
10 years ago
Well, if you want to be that specific, I do not personally know, nor have I met, anyone who has a penis like this.
10 years ago
except for your aunt virginia..
10 years ago
that must hurt his scrotum
10 years ago
That's what i was thinking. =\
10 years ago
FAKE!
10 years ago
Well no Shit it's fake. He put silicone in it numbnuts.
10 years ago
^So you're trying to tell me you're a silicone cock assessor and have previous knowledge of this disturbing trend?
10 years ago
Hahaha...he sits down to pee.

Just like elchris!!
10 years ago
them crazy junkies....
10 years ago
must have mistaken me with someone else. and how would you know a dude sits down to pee? follow other men into the bathroom often?
10 years ago
REPOST!
10 years ago
Prove it.
10 years ago
i think it is. i've seen this on here before..
10 years ago
no, but we do have a video of a guy doing this to himself.... and one shooting like 4L of liquid out..
10 years ago
i'm not interested in such filth, you madman!?
10 years ago
Was that an excited question Victorious? I'm pretty sure you are interested.
10 years ago
this dudes kinda creepy.....real creepy
10 years ago
He may actually be the flat out creepiest guy I've ever seen on muchosucko.
10 years ago
*_* HOLY FUCKING SHIT FUCKS!!! fake?
10 years ago
nope. its real, I saw iton a documentary..apparently he gets silicone injections
10 years ago
yep
10 years ago
Why the fuck would he do something so fucing retarded for?
10 years ago
Fucking*^
10 years ago
it appears that he wants it. so why would you stop him?
10 years ago
He told you why he does it. He gets more joy out of trying to figure out how to piss without dunkin his balls in the toilet.
10 years ago
gay
10 years ago
Well, based on the fact that he talked about fucking guys in the ass... Yeah.
10 years ago
Now, the big question is... Is he really gay if he's never fucked another man in the ass because his penis is too big?
10 years ago
ofcourse. he likes men, doesn't he?
10 years ago
"people thinkin; what's going on...."

A mental health condition is what 's going on.

btw : anyone noticed that his lips were more than likely injected with silicone too...?
10 years ago
I noticed that.
10 years ago
yea I saw that one too. Hes probably addicted to it. I have heard of it before.
10 years ago
sorry taxi i should have read them all before posting above
10 years ago
Hhaha, his dick is all fucked up and he's pretending that his life isn't shit. Finally, some british humor!
10 years ago
hahah!
10 years ago
lol..yeah denial is a beautiful thing
10 years ago
No it's not.
10 years ago
I thought it was a river in Egypt!
10 years ago
smerf!
10 years ago
hahah
10 years ago
Do they actually say "Willy, or won't he?" at the end of that clip??? nice
10 years ago
Lol, that was kinda funny..
10 years ago
"this? oh.. it's just my package, just my package.."
10 years ago
God delivered, I signed for it..
10 years ago
World keeps on spinnin'
10 years ago
jabba
10 years ago
EWWWWWWWWWWWW! He did it so he WOULDN'T be able to fit it in some guys ass and get aids.
10 years ago
Good call on self preserving himself that way
10 years ago
I think the nearest fire station might want to talk him baout getting a job, with that fire hose he could do wonders for california.
10 years ago
I watch that docementary long time ago, you should show that scenen when a dude with a cockzilla masturbate Its looks like someone making a pizza.
10 years ago
i don't think this guy can masturbate anymore.. at least not using his blob. there's no way he can get it hard after all this.
10 years ago
gay fucker
10 years ago
oooo yes thise penis is good for my ass :D
6 years ago
are you sure its thise one?
6 years ago
recover password