points: 7

Legend Of Nigger Charlie

Stay off his property!

featured

by HankChinaski

submitted May 23rd 2007

112 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (112)
First!First!
10 years ago
haha silly jigaboos
10 years ago
http://i.imgur.com/6BVzSdE.jpg
2 years ago
mako needs that
2 years ago
Already have it.
2 years ago
@dug, not so much if you're Irish or a Kosovar
2 years ago
Fuck off, puma.
2 years ago
Second... where the fuck is everyone?
10 years ago
here :0)
10 years ago
present
10 years ago
This is totally unfair. Now I really want to see the whole story.
10 years ago
Don't worry, it's not as good as The Legend Of Chinese Chinaski.
10 years ago
Chikkadee China the Chinese Chinaski?
10 years ago
wonder who would win in a fight. boss nigger? or nigger charlie?
10 years ago
Chinese Chinaski!
10 years ago
boss nigger cause he got the white bitches and the guns!
10 years ago
Maybe they're related somehow...
10 years ago
They should change the title to "Lincoln's Mistake"
10 years ago
you should change your name to your mothers mistake
10 years ago
If someone can get the divx or whatever of this, ill host it for illegal downloads!
These blaxploitation flicks were great, all they do is, well, the same shit they do nowadays. Talk shit, act tough and whatnot.
10 years ago
Nigger Charlie got all the bitches period. He's straight pimpin' hoes, while the square little white boys are spending all thier money on white pussy niggaz is getting for free.
10 years ago
meh
2 years ago
Well hello there.
2 years ago
* Sprinkles pushes past squatty *


Hey there, latviangirl. Welcome.


Are you familiar with the MuchoSucko motto?
2 years ago
No.
2 years ago
Welp, seeing that it's all too easy to pretend to be something they are not, it is customary for newcomers to provide some sort of photographic proof of age/gender with a dated sign with MuchoSucko written on it. No need for full face or nudity (unless you are comfortable with it), but it should be easy enough for us to make out what you kinda sorta look like.

If you have any further comments or questions, don't be shy to ask. There are plenty of people here to help out.

Enjoy your stay!
2 years ago
That's a 4chan motto. /b/tard's motto even.
2 years ago
what he meant was, tits of gtfo
2 years ago
*tits or gtfo
2 years ago
Coincidental, I know. But it is what it is.
2 years ago
Well, I was trying to be diplomatic about it, but makodragon is corect.
2 years ago
And I' pretty sure were older than 4chan
2 years ago
Here's a general rule of thumb when dealing with online personalities:

1) If the username hints at or is flat out a girl's username, there's a 99.89% chance that it's a dude

2) If the account uses an extremely sexy avatar, real or cartoon, the chances of it being a dude is 99.89%. Combined with 1), the chances become %99.99%

3) When in doubt, see 1) and 2)


2 years ago
Yes, both assumptions are correct.
2 years ago
bullshit. I smell tits.
2 years ago
So... I guess we're back at square one:

Tits or GTFO
2 years ago
Do they smell like linden trees?
2 years ago
I'm trying to think of a reason why your tits would smell of tree
2 years ago
help me out here
2 years ago
wecome wecome!
2 years ago
Thanks, pussom!
2 years ago
i'm just here to hep
2 years ago
Hey, MD... check out my latest attempt at semi-OC:

http://i.imgur.com/Fhf4cSp.jpg
2 years ago
Shitty, I know...
2 years ago
it's FAPS quality control
2 years ago
You think maybe someday I'll become a master MS Paint warrior?
2 years ago
* possum pushes past sprinkles *
2 years ago
you're closer than I am buddy
2 years ago
Oh, and BTW, latviangirl... we haven't forgotten about you.

Tits, please?
2 years ago
It's actually almost dummy-proof that MS Paint
2 years ago
As long as we're at this, here's the colored version:

http://i.imgur.com/w4yOJYy.jpg
2 years ago
I see you're as good at colouring in as me
2 years ago
Needs more dick
2 years ago
I ONLY HAD A BOX OF 8, OK?
2 years ago
I did, however, sharpen the crayons with my butt.
2 years ago
You could always put rollo in there
2 years ago
looks like a urine inspection now
2 years ago
Hurr durr yeah put Rollo in there omg lol
2 years ago
You are a huge cock, are you not?
2 years ago
I am what I eat.
2 years ago
* Sprinkles closes the curtains now *
2 years ago
piddles..it looks like you borrowed from my LL master work up there
http://i.imgur.com/PnliAT7.jpg
2 years ago
That's yours? Hahahaha.... nice.
2 years ago
fuck you, Sprinks!! 8P
2 years ago
cavewoman LL lol
2 years ago
Ole snaggle-puss herself
2 years ago
@CB nice work, pussy. 8P
2 years ago
That would actually make a great T-shirt. 8)
2 years ago
So are you gonna be my colourist form now on Claude?
2 years ago
I hope so.

*logs-00F*
2 years ago
If toolman or anyone else planned on doing that, then let me know and I'll correct the mistakes on it and make it better. It looks too flat to me
2 years ago
^Mako alt
2 years ago
I'm talking about the t-shirt idea btw
2 years ago
*0FF
2 years ago
KNUCKLEDRAGON...CAN YOU SEE ME?????
2 years ago
KNUCKLEFAGGON....ANSWER ME!!!!!
2 years ago
I keep refreshing but no new comments appear






strange
2 years ago
FUCK THIS PLACE!!!!
2 years ago
/Punky says this as he points at his own poop-chute
2 years ago
But dats gay.
2 years ago
it's very sad that this shithole contains tons of talented people. I'm sick and fuckin' tired of licking my spinel cord.
2 years ago
Sub some OC, FFS
2 years ago
Are you saying that to Punkerbruisey or me?
2 years ago
touché(in reverse)
2 years ago
@Pumpky
2 years ago
It applies to you as well, sin, if you have anything to sub.
2 years ago
Fuck the whiners and complainers...

OC IS KING
2 years ago
I could draw something, but that's a lot of work.
2 years ago
I never whine. Search that shit...AND EAT ME!!!!
2 years ago
cheese whiskers for every crisp heap of gasping and shred not the spared gravy external dash. Fortify.
2 years ago
^a typical punky quote
2 years ago
*steals TR's job, and cuts his neck*
2 years ago
I wish I could meet the slug, that dumped me on this sub…face to face. I would record it, via"hidden camera", and become a fallen angle on this website. Show your(little dick)face, and your pussy ass boy scout knuckles…and meet me in the streets. I would physically, wear(carve) your noob face out…and mail it to myself.
Measure your dick…and understand your status in life, which is a…5 inch dick. I'm sickened by the fact, it was only -197. Fail!!!!
2 years ago
report spam | like | stfu | 2 stfus
2 years ago
* this comment has been transformed into a random dead baby joke *
What do you get when you cut a babies face up with a razorblade?
An erection.
2 years ago
* this comment has been transformed into a random leper joke *
What did the leper say to the prostitute?
Keep the tip.
2 years ago
* this comment has been transformed into a random dead baby joke *
What do you get when you dislocate a dead baby's jaw?
Deep Throat.
2 years ago
* this comment has been transformed into a random joke *
There was a little girl and her mother walking through the park one day and they saw two teenagers having sex on a bench.

The little girl says, "Mummy, what are they doing?" The mother hesitates then quickly replies, "Ummm they are making cakes."

The next day they are at a zoo and the little girl sees two monkeys having sex. Again she asks her mother what they are doing and her mother replies with the same response, "Making cakes."

The next day the girl says to her mother, "Mummy, you and Daddy were making cakes in the lounge last night, eh?" Shocked, the mother asks, "How do you know?"

She says, "Because I licked the icing off the sofa."
2 years ago
* this comment has been transformed into a random joke *
How do you stop a dog from humping your leg?
Pick it up and suck its dick.
2 years ago
those other,popular site could stand with a lot more tr turdosity...so move the fuck along and take some of these shitballs with you
2 years ago
Hopefully your useless is one he takes you nigger felching homo
2 years ago
I fucked that all up
2 years ago
pretty sure moot ip banned all of san antonio just cuz of tr
2 years ago
is fine teenski.... for a ESL beaner you're doing awesome
2 years ago
<- condescending drunk german asshike
2 years ago
lol

'asshike'
2 years ago
Is that a city near Ahsfart?
2 years ago
Auhsfart
2 years ago
no, it's what dug calls his fridayly walk to the 'rainbow lounge'
2 years ago
Stupid german. That l and y don't belong there
2 years ago
'fridayly' ? as in 'every friday' ? if that is not a thing then it should be.
2 years ago
And you wanna be my latex salesman *sigh*
2 years ago
You fucking pricks ruined my chances. I had her at hello!
2 years ago
recover password