points: 3

two gays fighting....

OH my bad they're just two emo's fighting, and the commentator is so into this fight

featuredfights

by Starrsky

submitted May 20th 2007

51 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySporty
tr_willk
not muchoworthy
comments (51)
ya nugga
11 years ago
the camera man was fucking annoying with that shit
11 years ago
someone should have whooped that guys ass too.... any non fair skinned people want to stand up for your racial slurs?
11 years ago
Nugga is an emo kid word, not a racial slur. Still needs an ass whooping for it though, because it sounds fucking stupid.
11 years ago
Yeah, the comments from them and his lame friends was really irritating in this.
11 years ago
yeah nukka
11 years ago
fuckin emo let's go! come on fuckin' go! fuckin' go! fuckin' go! fuckin go! yeah nigga! yeah! yeah! come on bitch!hit that bitch hit that bitch! C'mon hit that bitch! hey EMO kid!yeah! you feel that bitch! beat the fuck outta that bitch you feel that hit that mother fucker! hit that bitch! yeah EMO kid!?!? feel that shit?!?! muther fucker!!!!!!
11 years ago
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
11 years ago
"nice fight" ? fuckin homos
11 years ago
its ok .. its ok, after this they stroked each others cocks and slit their wrists. bless.
11 years ago
I want footage of THAT.
11 years ago
If they were true emo's, they would have held each other's hands while they slit their own wrists.
11 years ago
neah yugga
11 years ago
hmmm, couple of suburban tuff guys I see...
11 years ago
(announcer voice)

combined weight of one hundred seventy-five pounds!
11 years ago
you win cho...lmfao
11 years ago
More videos need cameramen with this enthusiasm, not the shaky autistic ones that try to get as much video of what their own feet are doing.
11 years ago
you mean comentators....and you are right....half the fun was in the guy telling what happened
11 years ago
that made me horny
11 years ago
and the winner of the Gayest post ever is......
11 years ago
haha that one emo fag kept having to get his hair out of his eyes
11 years ago
filmed in black and white.. how emo
11 years ago
its so you cant see the angst
11 years ago
I like those little gay ass kicks.
11 years ago
As opposed to... what? Their uber-manly punches?
11 years ago
Probably would have worked better if they didnt have on tight girl pants which prevents them from getting anywhere above the knee. Fucking homos
11 years ago
emos with gis on....thatll be the day.
11 years ago
black and white??? wtf
11 years ago
at least you can see what the hell he's filming. he got close enough to see everything that was going on.

better than most other fight videos we've all seen.
11 years ago
I didn't know emos fought. I thought they just sit in the dark crying
11 years ago
no they tell each other how bad their flick thingy is.
11 years ago
so after losing a fight...you are lying on your back and are bleeding from your face, is the first thing you think about really your hair? i mean, id check my nose for possibilities of breakage, but this floppy fringed twat brushes his hair back in true emo fashion. it makes me sick.
11 years ago
hehehehe yeah, his nose was bleeding and the first thought was to make sure his hair "was looking it's best" hahahahaha
11 years ago
i was more surprised he didn't check to see if his overpriced hot topic shirt and matching rude pants had any rips that weren't pre-made...
11 years ago
Sounded a bit like Chris Tucker.
11 years ago
i wanna go in the middle of all that and empty a couple of rounds into all of them.
11 years ago
i wanna go in the middle of all that and empty my balls into all of them.
11 years ago
they should better cut each other and see who can take more.....
11 years ago
nice german flag avatar, are you a Nazi?
11 years ago
oh noes... there goes my maskara.. lool emos...
11 years ago
It's so refreshing, no one else uses an 8mm anymore.
11 years ago
omg, the gays are dying! I saw a nugga today and it was dying!!!
11 years ago
nugga me bitchin pumping nugga the other day fight a gay
11 years ago
what happened to sparkling wiggles = fucking niggers
11 years ago
Dude what the fuck was that, and emo kid convention? I love how they congratulate the loser, to make him not feel like a... shit.. whats that word?
11 years ago
Bichofelix
11 years ago
*cry's*
11 years ago
His first concern after gettin the shit beat out of him is fixing his hair, what a fuckin homo.
11 years ago
I was half-expecting them to tear of each others clothes and start making out and crying together.
11 years ago
White people...
11 years ago
No, Emos are more like.... What's the word? Faggots?
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online