points: -1

Pink Dildo

NSFW

I'm not sure why girls think its hot to suck on a huge dildo?

featured

by yak

submitted May 14th 2007

54 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthyBarret
comments (54)
wow. that is true about the suckin on a dildo. unless its for loob.
10 years ago
What's funnier is when she tried to punch it out her mouth through her cheek.
10 years ago
I wonder if it made her teeth tickle.
10 years ago
lmao at 2:21... was there a mosquito or something?
10 years ago
naw, it was like a relex cause usually when she gives head, the guy gives her a good smack to the face. i think
10 years ago
^reflex - for the grammar police
10 years ago
No, no, that's the spelling nazis.
10 years ago
More like the typo terrorists
10 years ago
We are simply linguistic freedom fighters rising up against the idiomatic imperialists.
10 years ago
heil spelling nazis!
10 years ago
masochist bitch!
10 years ago
The Linguistic Freedom Fighters. Fucking cunts! We're the Popular Linguistic Front!
10 years ago
Fuck off! The Popular Front of Linguistics!
10 years ago
^Splitter!
10 years ago
Hank! Stop pushing in like that!
10 years ago
What the fuck are you talking about? I'm right in with that groove. It's from the Life of Brian skit. You twat.
10 years ago
Oh, Splitter! I get it now. Sorry.
10 years ago
"Hank! Stop pushing in like that!" Ahhh, this reminds me of my Sister.

10 years ago
i was about to make a comment on that life of brian reference, but now i think im a bit too disturbed to do so.
10 years ago
did she really just slap herself?
10 years ago
i dont think id like to play with my self on astro turf...
10 years ago
fucking music sucked hairy yak balls .... don't worry yak i meant the ones with four legs
10 years ago
Yak has three.
10 years ago
One of them isn't very big.
10 years ago
The other two are even smaller.
10 years ago
This was awesome. That girl would tear most men up in a heart beat. She needs a serious spankin for being such a bad, bad girl...oooh yeah come here baby, ...hey, close the fuckin door you assholes! *slam*
10 years ago
You might stand a chance at getting laid if you had 5,000 WoW gold.
10 years ago
shit gimme some of this 'wow' gold mmmm
10 years ago
Wow. Might get a chance by leaving the house every now and then.
10 years ago
Seems like Beyonce's videos are getting racier all the time...
10 years ago
where was that filmed? that place looks awesome!
10 years ago
you've lost your accent I see.
10 years ago
My ex-girlfriend's house....DAMN I knew I shouldnt have knocked up her mother....
10 years ago
Cock whore
10 years ago
And your point is...?
10 years ago
.. at the end of the shaft
10 years ago
Ok so girls like to prove how big of a slut they are by sucking on a huge dildo and then using on themselves....OH and also try to dance like Shakira and Beynonce...damn slampig
10 years ago
shes cute.. but i wounder where in lifr a cutie go's hey lat me shove this inside me or take a shot in the face from a black guys gezz for money.
10 years ago
riiiiiight
10 years ago
you lost me at....... ok actually i couldnt understand any of that so i dont think i had it to start with.
10 years ago
a bit off topic... but once i started working more... i visited this website less. maybe this truly is "tasteless humor for the unemployed." oh well :P
10 years ago
its not i work all the time. i still show up
10 years ago
work?
10 years ago
yeah I work all the time too
10 years ago
I work hard at avoiding work.
10 years ago
Its not really that sexy to me.
10 years ago
her slappin it on her tits was awsome,a woman that abuses her self like that is good in my book
10 years ago
Abusing oneself is obviously something you know a lot about.
10 years ago
Who is this girl?, I need a name to find more videos.
10 years ago
"Robbiee's mum." How's that?
10 years ago
nice house.
10 years ago
because of this video I just made a new MS rule. If you post a video of a super hot bitch, we need a name or the site you grabbed the video from. GOD DAMN YOU!
10 years ago
I just made a new rule. RObbiee will be anally raped on every odd weekday and orally raped on every even weekday. On the weekends, his sisters/moms will be drawn and quartered, and the parts raped.
10 years ago
Oh shit lemme in on some of that action!
10 years ago
recover password
most discussed