points: 0

Guy Catches a Vulture

AMERICA YOU JUST GOT SERVED AGAIN! They just captured your national bird! Holy fuck are vultures huge.

featured

by yak

submitted May 14th 2007

59 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (59)
Fuken Dune Coons dont have shit to do...
11 years ago
cathin vulters and blowing up shit dats all dey do
11 years ago
Great Fucking Video You Fuck...

Let's watch sandy run down a bird! Wheeeeee!!!!!
11 years ago
National bird? I bet our Bald Eagle will be surprised at this development.
11 years ago
I thought our national bird was between the index and ring fingers. Huh. Surprised the hell out of me on two counts. [/bad joke]
11 years ago
made me laugh [/idiot]
11 years ago
i still cant believe that the enlish sign for the same thing (the bird) is two fingers instead of one. Funny shit that history! I think we should all be glad that none of our contries ever developed the 'Vanilla Ice jesture.' That right there would have started some wars i would wager.
11 years ago
Here's some history for you. Around the time of the battle of agincourt (see: horses and swords and that shit) the French captured some of the english longbowmen and, instead of killing them, cut off their middle fingers and returned them to the front lines. Now, the middle finger is essential to the longbowmen because it allows him to pull the string, or yew, on the bow. So, come the time for fighting, the french begin waving their middle fingers at the english shouting, "Pluck yew!" Enter the first use of the middle finger for an insult. 'Course, we can see how it evolved from there.
11 years ago
The "Pluck Yew" stuff I could say was a load of crap, but the rest of it makes sense. I'll look into it though, not callin' no one a dumbass today, I'm feelin' polite.
11 years ago
I'm sorry hunterfett. You have it wrong. The real history is that The English men AND the French men BOTH captured and cut off Bowman's forefinger and middle to dismantle their specialty in war. This was a strategic and normal thing to do at the time and a great insult to bowmen.

That's why as an insult to the other side, bowmen would always hold up their two fingers. To show the opposing side they still had them. They actually really used to say, "Pluck you!!!" which is funny because of the impact of that word and what it has developed into today is essentially the same, but yet way MORE MEANINGFUL!!! It has evolved into "fuck you," and that word, moreover than almost any word in the dictionary today, means more than most "words" do. LOL!
11 years ago
That's assuming they didn't simply execute the archers to be done with them altogether. Something I do know is that outside of the movies, common foot soldiers were pretty much never kept as prisoners since they were worth nothing to the captor and instead would be a drain on them. Nor would you hand them back to the enemy, mutilated or not, just so they could come back at you again with or without a bow and arrow.

Those sort of salutes have been around since ancient times so where they once originated from is never clear.

Also the origin of "fuck" would appear to have much more boring roots in that it's a good chance it simply evolved from a Germanic language.

You can really tell I studied the most important parts in history class.
11 years ago
i thought the finger used to mean 'up yours', not fuck you.
11 years ago
HAHA. you guys must be european. its actually an american thing. it all started in thr revolutionary war, when the redcoats cut the trigger fingers off the american soldiers so they coundn't fire a rifle. but much to their dismay, we stubborn fucks raised our birds high as the lobsters passed in formation. haha, the french wouldnt yell "pluck you" in english. it would be "plumez-vous", which doesnt sound remotely like fuck you. sorry, but i think its an american original. though, in not taking all the credit, the brits are the ones who really made it happen... but then again it couldve been an ancient chineese pothead who made it up too...
11 years ago
It's very possible that they would send mutilated soldiers back to their side. Bowmen were of the lowest class and could not afford any of the other weapons (swords). And so if they sent them back to their side they would not be able to wield any weapon at all and would just be a drain on that sides' resources, like a camp follower.
11 years ago
totally false. A bowman is very hard to train and was worth much more than a common foot soldier. The most expensive to replace were knights until the invention of the English longbow which would decimate knights.
11 years ago
Yay! English longbowmen, best ever!
11 years ago
Is anybody NOT trying to get their information from Lord of the Realms or Medieval Total War?
11 years ago
lol
11 years ago
hahaha that was great! lol chasing a vulture in the desert! they are bigger than i thought
11 years ago
fake
11 years ago
big ass ugly mother fuckin bird
11 years ago
What was the point of this?
11 years ago
fucker stole his watermelon
11 years ago
vultures dont eat watermelon they eat dead meat so it was fried chicken or BBQ ribs
11 years ago
How do you know they don't eat watermelon? Can you prove conclusively that vultures aren't partial to the odd slice? Do you think you're David fucking Attenborough?
You might be right though.
11 years ago
wow this videos retarded. First off, when the fuck was a vulture our bird, second off why does the video cut scene right when the guy gets close to the bird?
11 years ago
did you even bother to watch the last few seconds? i guess not..
11 years ago
LOL...I hate it when people just try to piss Americans off by doing some stupid shit like calling a vulture the American bird.

That'd be like me calling Canadians pussies (they are).

-Or Mexicans worthless shit stains (they are).

-Or blacks...well....niggers.

-Or Europeans intellectually challenged bigots (they are).
11 years ago
or corporal_punishment a cunt full of sand (he/she is)
11 years ago
It's that fucking yak, man, he acts like he OWNS the site or something.
11 years ago
actually his alter egos deja and lava do as well.
11 years ago
And corporal, dont you know that canadians just LOVE to leach off america? I mean common man! it's the best place to be on our side of the world. Except mexico.... Uhh. Which actually they are coming in droves and droves here. But at lest canadians speak english. But you know, i would rather deal with the mexicans. I am learning spanish, -Slowly- but i like the food much better than anything the kanooks have to offer.
11 years ago
i think we should get someone to ban that yak fellow.. his cheaky insults are getting way out of hand!
11 years ago
i havent visited this site for quite a while but isnt k-billy that southern guy that always slandered the mexicans and cried about how they'd flood his state? funny now he says hes learning spanish lol. maybe tiredguy was right with you being a tool?
11 years ago
Yes, K-Frilly is a tool. Something like a cheap wrench. It slips and gets worn out really fast.
11 years ago
sounds like my drunk exwife
11 years ago
It does, doesn't it?
11 years ago
hahahahaha
11 years ago
Did he eat the bird?
11 years ago
dont know but i would ....meat as meat...and this one was for free
11 years ago
That vulture would have you, Plantshit.
11 years ago
Holy fuck, he was bookin' it!
11 years ago
no shit, im impressed. Takes real talent to run down a bird like that. he would have had to sustain 15-20 mph for atlease a minute. ... p.s. http://scholarship.aionline.edu/entry.aspx?id=815
11 years ago
crazy niggers..
11 years ago
victorious, y man??? damn tha word finds its way everywhere

newayz, yes that guy was "bookin' it". fast as hell, that bird woulda burned me
11 years ago
you're reaction tells me three things:
1. you took the bait
2. you're black
3. you're a simpleton
11 years ago
wtf, was he trying to ride it at the end? lmao
11 years ago
"our national development team has engineered a military hovercraft in its final stages of completion! Be afraid, Americans! Very afraid!"
11 years ago
That will go nice in his kebab
11 years ago
whats the deal with sand niggers? No booze or chicks has taken its toll
11 years ago
the bird was obviously hurt or that bonehead wouldnt have been able to catch him...you see, birds fly. and a big asskickin bird like thatwould have probly put the birdsmack down on that retard
11 years ago
Why would you want to catch a vulture anyway?
11 years ago
To eat it.
11 years ago
to make sweet puppy-love to it.. eh, i mean..!
11 years ago
Ok, so there was this farm, and on it was this horny rooster and his friend, the duck. The rooster was horny as hell, he'd go around fucking chickens, cats, sheep, cows... anything he could get his cock in. The rooster inteded to fuck everything he could find. The duck warned him "one day you're just gonna fuck yourself to death."

So a few days later the duck saw the rooster laying lifeless in a field with vultures circling overhead. The duck walked over and said "poor Rooster, I told you one day you;d fuck yourself to death." To which the rooster replied "Shut up, they're about to land!"
11 years ago
What's the symbol of peace? .....The dove. What's the symbol of freedom? .....The eagle. So..., what's the symbol of true love? .....The swallow.
11 years ago
OLD, wanko! still hilarious though..
11 years ago
and for his next trick, that crazy raghead is gonna lick the vultures head and see how long it takes him to die!!!
11 years ago
itd of been pricless for that bird to get his nut sac .
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!