points: 2

Sneaker Rott

A little rinso blue & it comes out in the wash

featuredgross

by Mustang51PNA

submitted May 6th 2007

19 comments
what do you think? let everyone know!
Sneaker Rott
tagged:
votes:
muchoworthyloslobos
tr_willk
not muchoworthyatifan
comments (19)
bad PS, top of a burned foot pic added to the bottom of a normal foot pic, sum1 fucked up major there
10 years ago
Where are all the toes?
10 years ago
exactly...a left foot trying to get into a right shoe is an inconvenience...good luck to him though!
10 years ago
i say real
10 years ago
i bet that smells GREAT
10 years ago
WestSide
10 years ago
If WTO protesters got their way we'd all be wearing shitty shoes that made our feet look like this.
10 years ago
I think we'd be wearing much better shoes that cost way too much money.
10 years ago
Hmm localized severe burns and/or disease... im gonna say fake. unless thats some picky bacteria or a perfect aim with acid.
10 years ago
how about a brown recluse spider bite?
10 years ago
That fucker should have paid up on the Sopranos last week. They told don't fuck with AJ's money.
10 years ago
Mmm, just want to lick that.
10 years ago
yep its a bad ps job
10 years ago
I don't think anyone cares if it's real. Just let us have our fun ok... killjoy.
10 years ago
tell tale signs of a person turning into a zombie.
10 years ago
Surprise surprise, he sure does seem to be "dead on his foot." Normally I'd go shoot myself, but I've said that too many times and never scrounged up the balls to actually do it... so fuck it.
10 years ago
Why kill yourself when you can wait around for a while and then develop the munchies for braaaaaaaains.
10 years ago
Mmmm. Brains. It's kinda like potato chips, once you have one, you just can't stop.
10 years ago
his right foot looks like a piece of 2x2
10 years ago
recover password