points: 0

Rock vs Head

Some chick throws a HUGE rock at this kids head, and well.. hospital time!

featured

by yak

submitted April 29th 2007

28 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (28)
Hahaha, "Hey Drew do you wanna come to the hospital?"
10 years ago
lol yea lets take a tour on the way to the hospital guys!
10 years ago
Aah, head wounds always bleed like that. You get a tiny cut and the blood just pours out.
10 years ago
hah aeah, he's fine, the scalp bleeds like theres no tomorrow
10 years ago
Fuck him, he deserved it for having wiggle hair.
10 years ago
MMMMMMMMMMMMMMM wiggle hair.
10 years ago
Why did the Homo Hitchhiker give a mock blowjpb when he saw blood?
10 years ago
hahah "oh my god... oh my god..."
10 years ago
I would have ran over and squeezed her nipples 'till she shit out her ears.
10 years ago
That girl was hot. i didnt even notice the guy was bleeding till after i had got off 3 times looking at her.
10 years ago
Not quite the Lord of the Flies moment I was hoping it would be. Drew looked like he was going to throw up or pass out.

Later I would have kicked her about Russian-style, hit a few tennis balls at her, kicked her in the nuts, sharked her, nailed her hand down, sucker punched her, thrown a rock at her and then farted in her mouth.
10 years ago
Then converted her to Islam.
10 years ago
^^no because then she'd be wearing a burka and who wants that?
10 years ago
Rock wins. Flawless Victory
10 years ago
that last kid is a pussy. ida lafed
10 years ago
I hope she let him finger her as a kind of sympathy thing.
10 years ago
"Today is getting worse and worse for me"
10 years ago
When he got it all stitched up she let him fuck her in apology.
10 years ago
BOOM! HEADHSOT! lol
10 years ago
The music in the vehicle is comforting
10 years ago
Drew looks like he wants to puke, then suck bleeding head guys cock.
10 years ago
I wonder if there was a police report. And if so, if there was also a vagina report.
10 years ago
HAHA
10 years ago
wow....that was shit...poop....i hate all those kids....aids came from videos like this....no shit
10 years ago
Blood..... The new gel.
10 years ago
damn that stupidness really generates alot of comments here on the MS comment board
10 years ago
i know that guy his names rck gulardho and the guy they pick up is little chris ,.... i saw that happens=
10 years ago
rock*
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!