points: 5

Ren & Stimpy are gay?

I never thought so before, but now, well...

featured

by Wario7793

submitted April 28th 2007

45 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySporty
tr_willk
bongwater
not muchoworthy
comments (45)
lol..ren and stimpy, now that was a cartoon, including rockos modern life
10 years ago
rickos modern life was the shit
10 years ago
Rocko was great. Much better than R and S.
10 years ago
Oh man, you got my freakin' head spinning! I LOVE Rocko. I thought I was the only one. Thems the days gentlemen.
10 years ago
Aye, I second that. Back when cartoons were funny. I remember the episode where Rocko and Co. were playing a game of spank the monkey. Classic subtle humor at it's best. Now this shit, straight up gayness.
10 years ago
wow...homoerotic ren and stimpy
10 years ago
skeet skeet skeet!!!
10 years ago
The old episodes that used to be showed on Nickelodeon were much better. Zero gay humor and it still managed to be fucking hilarious.
10 years ago
agreed, but there have been some rather fucked up scenes (including this one) that were part of the newer episodes.
10 years ago
Yeah, Nickalodean's Red & Stimpy was much better, these new ones made by Stan Lee I think are kinda creepy...they live next to a guy's sweaty balls in his pants..when they leave they sock him in the nuts
10 years ago
ya, in the very first episode of the new ones (the only one i watched)had stimpy repeating that he was the catcher and ren was the pitcher. after that i lost hope and left the room a little dead inside.
10 years ago
I did the same thing.
10 years ago
I mean watching the episode and all, not actually.
10 years ago
Yeah, the new version was a disgrace to the Ren and Stimpy name
10 years ago
When were these made? I don't remember this unless the network were holding back a few episodes from Saturday mornings.
10 years ago
They run a short series of these newer ones on SpikeTV a few summers back, about the same time as Gary the Rat and Stripperella.
10 years ago
stripperella was helllllla great
10 years ago
Boy, who would have thaught those shows were gonna fail?
10 years ago
hmmm, thats not gay i cut wood on my homies back ALL the time.
10 years ago
You are a gaylord.
10 years ago
Stimpy is just a girl sometimes. The creator said it in the commentaries.

Well, it all depends on what they're going for. Sometimes they're roomies, sometimes a gay couple, sometimes a regular couple.

Pretty odd.
10 years ago
That was something else.... incredibly one of the best episode of any show ever.
10 years ago
fluffy spooge??
10 years ago
The voices didn't sound right to me.
10 years ago
that's because John K.'s gotten older so rens voice has changed, also stimpy isn't voiced by billy west anymore
10 years ago
What rolls down stairs? Alone or in pairs. Rolls over the neighbors dog.
10 years ago
Log!
10 years ago
whats great for a snack? and fits on your back?
10 years ago
it's log, LOG, LOG!
10 years ago
it's loooog loooog it's big, it's heavy, it's wood. It's loooog loooog it's better than bad, it's good!
log from blamo lol
10 years ago
ren and stimpy scared me as a child....in fact it still does
10 years ago
It was the door-to-door rubber nipple sales episode, wasn't it?
10 years ago
This was from that retarded new shit.
10 years ago
Don't wiz on the electric fence!
10 years ago
I really don't remember this episode...then again when I was little my parents didn't want me to watch this cartoon. Maybe thats why I watch things on this site
10 years ago
Am I the only one having problems with much videos today?
5 years ago
Everything is loading slow as shit or not loading for me.
5 years ago
wtf,yak?
5 years ago
Don't blame him.....one of you motherfuckers broke it.
5 years ago
probably drum again
5 years ago
THIS IS WHY WE CAN'T HAVE NICE THINGS!!
5 years ago
not sure... i put in a support ticket and its fixed... one of the servers just wasnt respondign for some reason... how long was it broke for?
5 years ago
i got on around 8ish my time and it was broke
5 years ago
Squidley broke it.
5 years ago
At least since 8am est
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!