points: 3

WTF???

Umm yeah....

featured

by Starrsky

submitted April 11th 2007

32 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySporty
tr_willk
not muchoworthy
comments (32)
That chick had a nice ass.
11 years ago
He sounds just like Ken Kaniff from Connecticut.
11 years ago
....once again...speechless....
11 years ago
it was a work of art. i cried like a little baby when it was over. the way the relationship between the two tugs at your heart strings in the first 5 minutes, just the way they meet and all, and then the emotional climax at the end when the two experience an awakening of sorts ...that they can never truly be together ..... genius.
11 years ago
FUCK! They totally stole my idea!
11 years ago
judging by the condition of his apartment, i'm under the impression that he really is that crazy.
11 years ago
ya this guys nuts. I think he may have singlehandedly evened things up between us and the japanese
11 years ago
That is a bold statement dik. But... I think you may be right. This guy is off the charts crazy.
11 years ago
Well, when you're stalking around with a trash bag over your, telling a millipede on a string to suck your dick, I guess the $250,000 you blew in therapy just ain't cutting the mustard...
11 years ago
*your head
11 years ago
Only in America?
11 years ago
bravo!!!!! now this is a good one...standing ovation!
11 years ago
I don't know what drugs he does, but he needs to share.
11 years ago
i didn't think it was possible to sympathize with a goddamn milipede.. but i really felt bad for that creepy fucking bug
11 years ago
Yes, me too, but still it was fucking funny in a really demented way.
11 years ago
his mom and dad forgot to luck the cage before they left
11 years ago
Unlucky.
11 years ago
do you think the millipede will get pregnant?
11 years ago
Wow, it's like someone scanned my brain at night and put my dreams onto film.
11 years ago
this guy has reality show written all over his makeshift thong thing
11 years ago
that millipede could be his sidekick, he could bring it with him to job interviews and shit
11 years ago
The Common House Centipede, not able to suck dicks.
11 years ago
ummmm.... wow
11 years ago
this was kinda funny :) WTF kinda bug was that???
11 years ago
Mexican Doobie Ant
11 years ago
do i get points for identifying the music? Lase level of the original metroid on the NES
11 years ago
*last
11 years ago
The music was good.
11 years ago
I'm so ashamed. This made me laugh.
11 years ago
Why be ashamed? You're supposed to be able to laugh at yourself aren't you?
11 years ago
You're right...lol. =) -Wait, what?
11 years ago
so this is what happens when the snow blocks your door for a week?
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!