points: 1

masturbation for peace - Sounds like a plan

NSFW

Well, I prefer to masturbate for pleasure, but this gives me an altruistic reason, too.

featured

by smerf

submitted March 17th 2007

51 comments
what do you think? let everyone know!
masturbation for peace - Sounds like a plan
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (51)
Love nipples... hate licorice
11 years ago
what if nipples were made of licorice.. or oR OR... if there was nipple-flavored licorice?!?!
11 years ago
Give me time, Fabreeze. I'm still working on the pussy-flavored gum. (Sweet jumping Jesus on crack, I almost spelled flavored like a Brit!)
11 years ago
omg take a shower and burn your clothes immediately.
11 years ago
Alternatively, shower your clothes and burn yourself immediately.
11 years ago
And quick! Get to the dentist!
11 years ago
if nipples were mad of licorice, mine would be gone.
for i loves me some licorice.
11 years ago
That's a really fucking nice boob. Like...better than almost every other boob I've seen.
11 years ago
you should see the other one...
11 years ago
wtf are u talking about its a manboob

duuh
11 years ago
Reply, Reply, re fuckin fuckin ply.
11 years ago
fuck reply
11 years ago
You know someone named Reply?
11 years ago
thats right Archman!... you tell em'!
11 years ago
lol
11 years ago
good areola. Nice pic. I always have loved the gals that have small areolas. They were my favs...
11 years ago
I see it now. By the way, what is so wrong about a bigger areola?
11 years ago
lol girls laughing has big areolas!
11 years ago
Funny, I've always preferred big areolas, cuz that pretty much means they're not ON A MAN!
11 years ago
I just dont like big puffy areolas girlslaughing. To me, a girls brest looks the best with small ones. Just prefenece.
11 years ago
Yes, I have areolas, about the size of a 50 cent piece, not too big. It must be because I have bigger tits, which have worked to my advantage.
11 years ago
go get attention on your webcam or something.
11 years ago
so when do we get to see your's, eh girlslaughing? LOL! Just kidding.
11 years ago
yeah he's totally kidding lol
11 years ago
i really didn't want to still thunder...(oooopps, reply button!) but i really want to see OhSnaps tits
11 years ago
steal* ooops
11 years ago
I have to say something about this hippy symbol. I have to say this would be the perfect place to do it.

You know... In my coutry. The USA. We get to live what's called a "free" life. It's actually pretty cool. But yet. In the long run. We are going to lose. Yes. America, silly enough, like all nations. Will fall someday. We will either be claimed by socialism, fascism, what name you. We are doomed like all the rest of the world. Hell. Rome fell. And that was one of the most reviered and hated nations of the entire planet's history. They lasted for what? 1000 years?

I have a number for you. it's called a GOOGLE. Yes. Google. Roughly it's this number: 100000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000000000
Yeah. That maany zeros. It's a whole fucking lot! But think of that number in years. Some people think that in so many years... "In about one hundred trillion years, the Milky Way will go black, astronomers expect." Yep. That's right. our galaxy as we know it will cease to exist. And then? "Astronomers expect that in one hundred to one thousand billion billion years, our galaxy has dissolved completely." Good stuff right? Makes you think about our current sitch with politics, right? Oh but it gets better! But yet, "Time goes on. After a while (more trillions of years) something else will kick in. You’ll notice that even the very stuff nature is made of, isn’t stable. A proton, the particle you’ll find in the core of atoms, has an average lifetime of 100 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 years. Wait long enough, and it will suddenly vanish. Poof, gone. The same goes for light particles, the so-called ‘photons’. They’re expected to last a few zero’s longer, but in the end, they too will kick the bucket, one after the other. Isn’t that just bizarre? The light will go out, literally.

The last thing that survives, are the black holes. But in the end, they too will vanish. They will evaporate in a puff of radiation."
Wow, makes you wonder our current situation in our lives. So why do we care so much if our galaxy and even our UNIVERS will someday dissapate?

I dont know. I guess I want us to live for the now. I want us to fight for what we have in the NOW. The "now" time. It's our lives here. Yes, we live only 60 to 80 years in this place we call home. So why even do so when it all will mean nothing in the end? Well, Here is some more, "So there we are, at our unimaginable one googol years. Finally, the Universe is totally and utterly empty. You won’t see any light or spot any planet -- in fact, you won’t even find the tiniest speck of dust. The Universe has sterilized itself. All there is left, is emptiness, and darkness. Total oblivion. And worst of all: there’s nothing we can do to stop it. We can build fancy machines or futuristic devices all we like -- but in the end, they’ll all get kicked out of existence, when the matter they are made of simply vanishes.

So there you have it: infinity. Booooring!"
Yep. Kind of makes you think.
Oh. And I usualy dont post this sort of stuff. But if you read this. I will give you the page tomorrow. It's really fucking awesome. Makes you think. All I have to say is this, from Contact. "See, in all our searching, the only thing we've found that makes the emptiness bearable is each other." Yep. That's it.

LOL! My total hippy moment, just for you guys.
11 years ago
what i want to know is what colour is nothingness? if it's black that means pigment is there, so it's white right? so all that will be left is whiteness? can't be, but it can't be darkness 'cos that means something is there....argh, little help?
11 years ago
so when does darkness blink out?
11 years ago
This is a picture of a breast... and your talking numbers and statistics... WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!?!
11 years ago
Nothing. I had already said something about the areolas anyhow. Oh, here is that page. http://www.exitmundi.nl/exitmundi.htm

Its under the "google yrs" tab
11 years ago
yea.... what the fuck is wrong with you
11 years ago
Yeah, when the areola gets all big and spread out, it's just kinda nasty looking.
11 years ago
her nip is hard though... nipples always look better hard.
11 years ago
Your numbers are wrong K-Billy, the blackness has already started to expand in our towns & cities.
11 years ago
i like boobies ;)
11 years ago
I thought white was all colors, and black was the absence of color. And pink R tits?
11 years ago
K-Billy you never fail to surprise me.
11 years ago
As far as I know, black is the complete absence of colour. Although saying that, it can (kind of) be made through mixing other colours. It reflects all the colours of the spectrum but doesn't absorb them. With the absence of anything everything would be black, I think.
11 years ago
Damn it, I swear I used the reply button.
11 years ago
That's weird, it worked then.
11 years ago
...and then. OK, I'll stop.
11 years ago
Plus your comment made no sense anyway.
11 years ago
yes it did make sense, el wanko, just look up, and i really see your point....but if nothingness is black, that means it's filled with blackness......my final answer is nothingness is white
11 years ago
The only thing that will be left is white...Power yeah!
11 years ago
LOL !! Nothingness HAS to be transparent! If you ever used PS you would know that.
11 years ago
Haha Bonobo! You replied 14 hours before I did, but since I used the "reply" button successfully, I win.
11 years ago
you have it backwards... black is completely saturated with color, and white is no color at all...darker colors absorb light (light is color) thats why when you wear a black shirt in the sun you can feel the heat... it's absorbing the light.
11 years ago
i suddenly stopped hating myself
11 years ago
FAKE
11 years ago
I like looking at the white night sky
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!