points: 0

Insane motorbike crash

I think these guys get up and run after?

featured

by Bumfuckio

submitted February 13th 2007

32 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (32)
I wanna see more of this highquality footage, was it a rolex he was wearing ?
11 years ago
I wanna see more of you getting beat up at school for your milk money...got any footage? no...thought so
11 years ago
I wanna see more of you trying to suck your own dick with your fist in your ass + a dead bussard on your head. fapfapfap
11 years ago
naw ...not going for the spelling man...nice try...FAGGIT
11 years ago
Get a room gays
11 years ago
hahah
11 years ago
fuck youse
11 years ago
I hope you were making an attempt to be sarcastic when you spelled it "faggit". It's faggot. Faggot
11 years ago
No shit faggot
11 years ago
I don't know about a rolex but his tatoo was sick!
11 years ago
yeah, but i kind of dislike tattoos of flaming skulls and that kindof shit, so it wasnt that awesome of a tattoo!
11 years ago
IN THE SNAKEPIT WITH HIM !
11 years ago
Who's going in the snake pit? Everyone is?
11 years ago
ay didn't see a tattoo, (obvious sarcasm here), or, ye got super high quality?? actually ay want'd t' make a comment about the flamin' skull tattoo, ay never knew what t' make of those, until now, with Ghostrider comin' out, NOW ay understand th' flmain' skull. actually, can't wait t' see th' flick.
11 years ago
ok. *"flamin'". damn typo - jus' fer ye "typo police".
11 years ago
oh, also - apparently, "faggit" is how 13-14 yr olds spell it.
11 years ago
LAUGH MY FUCKIN ASS OFF!
11 years ago
My point. And bumfuck, noone likes you. Here and probably what ever hole you live in.
11 years ago
i like him more than i like you mr giggles.
11 years ago
Yes, but you're in about the same situation he is.;)
11 years ago
I feel sorry for whomever he stole that bike from, as for the rider...hahaha thought you was some smart hotshot outrun the cops dude. ooooowwwwwnnnnnneeeeedddd
11 years ago
BOOM! MULTIKILL!
11 years ago
m-m-m-m-monster kill
11 years ago
ULTRA ULTRA ULTRA!!!!
11 years ago
HOLY SHIT
11 years ago
motha fuckin monkay ballers
11 years ago
0 sea creatures out of 5.
11 years ago
i hope you get aids
11 years ago
i wish there was audio that crash looked painful.
11 years ago
what the fuck took the cops so long to get out of the car. if that were Los Angeles, there would've been three knees holding the dude's face to the ground before he stopped rolling.
11 years ago
If that took place in Maricopa County,Arizona our friendly sheriff would have him wearing pink underwear,striped jumpsuit and eating green baloney sandwiches in a tent...
11 years ago
The one who flew the furthest laughed last.
11 years ago
recover password