points: 2

Jenna Haze

NSFW

Jenna tells us her lesbian fantasy while she mastubates.FAP FAP

featured

by xxHOBBITxx

submitted February 7th 2007

16 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyMako
not muchoworthy
comments (16)
R RATED PORN IS LAME!!!!
11 years ago
"..until I pulled out and I came all over her fucking tight ass..."

Uhm... what? She doesn't have a dick but she dreams that she does?
11 years ago
Man I could cum just from listening to her voice and her moaning. Don't even need video, just audio. Video just gives me something to aim at :)LOL
11 years ago
Indeed
11 years ago
BOOORRRRRIIIINNNNGGGGG
11 years ago
For demonstrative uses only....
11 years ago
i'll need an orgasmometer hooked up to this bitch before I believe any of that squealing.

now if you'll excuse me, my fapometer awaits.
11 years ago
lol
11 years ago
not thats what I like ta call a computer hacker, whoa!! wee1!!
11 years ago
This would have been alot better as "Jenna tells us her lesbian fantasy while she mastubates with Kate's hoove.FAP FAP"
11 years ago
why does she have to fuck faster cuz theres a sales person at the door?
11 years ago
He's selling vibrators. That or salvation like a good little Mormon.
11 years ago
omg, why is the porn music always sooo wack XD
11 years ago
yeah, felt like it was time to break out the glow sticks
11 years ago
jenna is so hawt!
11 years ago
she should learn to give footjobs. that would be hot!
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!