points: 2

Cut down @ the knees

No more camel humping for this insurgent...Go Marines Go!

featuredgross

by Anonymous

submitted January 27th 2007

44 comments
what do you think? let everyone know!
Cut down @ the knees
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
Barret
not muchoworthy
comments (44)
Umm yeah, a Kleenex is just insulting.
11 years ago
Maybe they where making jokes.
11 years ago
Don't worry, it's Bounty, the quicker picker upper.
11 years ago
What about the other leg?
11 years ago
Nobody told him the prosthetic kneecaps were made of C4?? Must've slipped the mind.
11 years ago
bad paper cut!
11 years ago
u touch it, no u touch it is ur leg
11 years ago
lol
11 years ago
Story of Cotton.
11 years ago
"I told Kunta Kinte not to run off again Boss"
11 years ago
ROFL @ THAT LITTLE PIECE OF TISSUE TO HELP HEAL IT
11 years ago
hey, maybe it's puffs plus with moisturizing lotion
11 years ago
y is that bastard putting his old gum on that fellows bum leg?
11 years ago
"Well, I guess we'll call it a draw. Oh I See! Running away eh! YOU YELLOW BASTARD! Come back here and get what's coming to you, I'll BITE YOUR LEGS OFF!"
11 years ago
It's only a flesh wound!!
11 years ago
blood ?
11 years ago
this must be the guy that "maintains" the "wound" for pity...
11 years ago
"it's only a flesh wound. come back and fight like a man!"
11 years ago
I've had worse.
11 years ago
How have you had worse? Your blinkin arms been cut off!
11 years ago
I'll kill you for that!
You'll wot?
Kill you!
What are ya gonna do, bleed on me?
11 years ago
I'm invincible!
You're a looney.
11 years ago
my knees hurt...but wheres all the blood?
11 years ago
fap fap fap
11 years ago
Are insurgents normally caucasian? And do they normally wear what looks like a hawaiian shirt and studded leather belt?
11 years ago
They do in L.A. haha
11 years ago
I thought it was Ed Hardy..Ughhh..
11 years ago
Damn it now he wont be able to wear them Timberlands I gave to him at his birthday party earlier thats same day! Think god we have the same shoe size.
11 years ago
you wear timberlands?
11 years ago
that would totally ruin my day.
11 years ago
I warned you.....don't come running to me.....and put your shoes on E-bay.
11 years ago
dont wry dude just walk it... oh, right...
11 years ago
yeah, the tissue's gonna make it all good again.
11 years ago
Looks more like they were chopped off. Hope he's got some accident insurance - nice little payout that one - though it's unlikely he'll be around to enjoy it if all he's got to stem the bleeding is a dirty old snot-rag
11 years ago
Just think, if he get's a hard on he would be able to stand on a tripod.
11 years ago
"here, let me put a tissue on it"
11 years ago
Nothin a little super glue can't fix
11 years ago
Medic!
11 years ago
You Guys Are Lame...This Is A Screen Shot From A Tromaville Movie Called "Terror Firmer" I know because I own it. Trey Parker & Matt Stone were in the very end of this film too as a Hermaphrodite Couple.
11 years ago
Not as lame as this guy.
11 years ago
zing.
11 years ago
"It won't irritate I swear, it's got aloe vera."
11 years ago
fake you bunch of idiots
11 years ago
his "dancing with the stars" days are over...
10 years ago
recover password
most discussed
recent comments