points: 2

Goatsex!

NSFW

Who said classic art wasn't fun?

featured

by smerf

submitted January 4th 2007

25 comments
what do you think? let everyone know!
Goatsex!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
IdontKnowMan
not muchoworthy
comments (25)
Why would a male goat need tits? OH SHIT, right, this is MS. Tits and dicks attached to the same bodies are commonplace here.
11 years ago
Uh, that's actually supposed to be a female satyr. They liked their women chunky back then.
11 years ago
I think it's the manface that's more misleading, despite the lack of beard. Oh well. Mmmm, goats...
11 years ago
Looks like one of those bodybuilder chicks with bad implants.
11 years ago
Yeah, well, I'll try to find the one where you can tell it's a chick, and not a man with moobs.
11 years ago
i wish i had that kinda boner. heh, i atmit mines smallllllll.
11 years ago
haha someone's excited
11 years ago
This is why mythology is much more exciting than Christianity.
11 years ago
since when were mythology and christianity separate things?
11 years ago
Since the great mythology massacre of 1463
11 years ago
^lol
11 years ago
Yeah give it to em'

pound that hairy mythical brown eye!
11 years ago
heh go the priapus fucking indiscriminantly since 500 bc
11 years ago
sometimes punctuation good
11 years ago
That cock is as big as
11 years ago
these guys had great imaginations back then
11 years ago
Imaginations? This is a still life.
11 years ago
Nominally "The Cult of Priapus", with a male and a female satyr, or Pan and a female satyr.
11 years ago
yup, well, they're both goats, at any rate.
11 years ago
and we say those asians have crappy porn.
11 years ago
ya, i prefer sheep fucking though, just get them to a ledge and they will back right into you....
11 years ago
stick their hind legs in your rubber boots, a velcro belt buckle helps too
11 years ago
Thanks for the tip(s)
11 years ago
I AM THE ANTI-YAK!!!!!!!!!!
11 years ago
Jesus... that one in the back left is like 3 ft tall with a 1 ft cock... *looks down, sigh.*
11 years ago
recover password