points: 0

cowgirl

NSFW

unfortunately i came across this already photoshoped with the cheetos. i can see why she'd want to kill herself though

featured

by DejaVu

submitted December 22nd 2006

27 comments
what do you think? let everyone know!
cowgirl
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
Barret
not muchoworthyabortedjesus
thatdude420
comments (27)
Dolly Parton really let herself go.....
11 years ago
Mommm? Damn, there goes all that therapy, right out the window.
11 years ago
i honestly think this picture would be more funny WITHOUT the cheetos...
maybe some playing cards or a bull whip or a lasso.. but the cheetos makes no sense.
11 years ago
did any one asked u wat u think?
11 years ago
just kidding! dont ban me!
11 years ago
just kidding! dont ban me!
11 years ago
on an unrelated note yak, is ummmm still a member? :P
11 years ago
yeah umm is still a member :P
i'm sure we will see him comment again soon enough. i didn't want to really have to deal with him permanently yet.
11 years ago
is this the subvomit chick? like when she is 50?
11 years ago
She's upset cause the cheetos bag is empty! or maybe not...
11 years ago
umm can't comment right now because his hands are on my dick.
11 years ago
damnnn the bitch can't share! i'm honnnngry!
11 years ago
damnnn the bitch can't share! i'm honnnngry!
11 years ago
damnnn the bitch can't share! i'm honnnngry!
11 years ago
god thats a small chair
11 years ago
its actually a sofa
11 years ago
lol
11 years ago
LMAO fabreeze LMAO
11 years ago
god fucking ikea advertisements are getting weirder and weirder ;/
11 years ago
Nah, Cheetos. The caption should read, Buy these Cheetos or I'll shoot this dog. (or cow, your choice)
11 years ago
who's ummmm? I dont remember him/her on the old formatted site.
11 years ago
*shrug* some moron :P
11 years ago
yak and umm have a love/hate thing going on
11 years ago
Pull the trigger... pull the trigger...
11 years ago
PULL THE DAMN TRIGGER YOU FUCKED UP PEICE OF FUCKING BUTTERY TOAST
11 years ago
what a spittin image of my old english teacher...fapfapfapfap. lol
11 years ago
So this is where baby cave trolls come from...
11 years ago
recover password