points: 6

Insane Lipstick

NSFW

This would be hot if it wasnt so fucking weird. 18+

featured

by awatemono-san

submitted November 13th 2006

32 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyPunkyBruiser
makodragon
loslobos
not muchoworthy
comments (32)
That kid halfway through the clip is going to need therapy one day, and for reasons unknown will always be deathly afraid of the color pink.
11 years ago
if only she tripped at the end. if only
11 years ago
What's with the kid? Man, that's so wrong on so many levels.
11 years ago
Ive just recently began posting here again. sadly i just found out my prized posts of yore were lost somehow a while back... /me looks for his horse porn.
11 years ago
What the fuck was that?
11 years ago
holy crap that was terrifying.
seriously
11 years ago
"And there you have it folks"......"The freaks of our world at its finest..! (or not??)
11 years ago
Yeah, WTF? Oddly enough, though, that's the same color I turn when I've been in the sun too long. Granted, too long in the sun for me is about 15 minutes...
11 years ago
I swear, that thing looked like a white female version of RuPaul.
11 years ago
where did this come from. Ive got to watch more.
11 years ago
One of the hottest clips EVER, where's the rest? =(
11 years ago
Actualy, thats the entire video.
11 years ago
Man i miss LSD Cant find it anywhere in the states Maby if it came back we would get more of this daliesque art house crap....

BTW what the fuck is up with that lady? when youve got lips like that do you just keep your mouth open all the time?
11 years ago
great selection of tunes, ill be scarred for the next millenium though after watching this
11 years ago
Face like a toilet plunger, that one. Could be useful for taking care of constipation. At least I now know what Steven Tyler would look like as a tranny.
11 years ago
I'm quite sure this is a repoast.

That bitch has got a BUTT!
11 years ago
Those were a set of cocksuckers if I ever seen any.
11 years ago
I think that the one thing this post really settled was that Billy Idol fuckin ROCKS!!!!
11 years ago
ok, regarding that last scene of her running down the desert road - If I saw something like that while driving, I'm not sure if I'd stop and pick her up, wreck my car from shock, or just run her over to make sure I get most of that pink lipstick all over the front of my car....
11 years ago
Fuck, that was the weirdest Old Navy commercial I've ever seen.
11 years ago
They do not deserve to have *wip it* by Devo in there art crap
11 years ago
That's Amanda Lepore. "The Number One Transexual in the World."

http://www.amandaleporeonline.com/
11 years ago
HAHA that means everyone who said shes hot is gay!
11 years ago
I wonder how many fags still went to his website even after reading that it was a tranny.

Umm... I'll be back in a bit... got something to go check out.
11 years ago
Damn, that was horrifyingly scary... Someone kill it.
11 years ago
This was one of the better "fucked up" videos ive ever seen. Good work.
11 years ago
When your a jet your a jet all the way
11 years ago
@awatemono-san YOU PLAY DIABLO 1!!! so did i, so does this mean we are friends now?
11 years ago
no
11 years ago
was that a Rolls-Royce? Damn! hope they can get those damn pink stains off the car!!
11 years ago
this makes me feel weird
11 years ago
So I've had 'Dancing with Myself' stuck in my head for days since watching this clip.

fuck.
11 years ago
recover password