points: 20

TMI at city council meeting

she needs a hug and some zimas stat

featuredawesomeness

by possum

submitted July 9th 2018

101 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (101)
i like the guy in row 2
2 months ago
I wanted to hear Harold!
2 months ago
you want more after Lisa Ann?
2 months ago
Maybe he had some options for her!
2 months ago
in his pants
2 months ago
Next meeting is to see if her gunt qualifies for it’s own zip code.
2 months ago
Well? Would she feel better.....or worse?
2 months ago
Also, pants: they cover up your butt.
2 months ago
best line from MST3000 ever
2 months ago
Five-pound potty?! She must have had a big breakfast!
2 months ago
Iowa State University...the high school after high school.
2 months ago
the ISU Cyclones resent that collectively and ineffectively
2 months ago
They have an 87% acceptance rate, dude. Even fries could get accepted there.
2 months ago
you applied then?
2 months ago
Nah, looked it up on IPEDS.
2 months ago
Shit, my school’s a state university and we only take 59% of applicants.
2 months ago
fun fact: in 1994 i got a series of mysterious phone calls over a three day period
turns out it was the actual FBI...my high school buddy Lance C (brilliant, though differently-abled due to cerebral palsy) (read as walked like a gimp) was getting backround-checked after applying for a job at a nuke site in Kansas and actually put possum down as a reference

1 - lol somebody put me down as a ref for a nuke site
2 - i fucking freaked out and lived in my Pontiac Bonneville for almost a week
3 - ohw yeah - Lance was an ISU grad (yay i remembered where i was going with this!
4 -
* possum quits whilst stiill ahead!!!!!! *
2 months ago
the only stories i still think are funny are the ones that actually happened, but i still cant figure out
2 months ago
Well, that’s what *makes* them funny: that you can’t figure them out. Right?
2 months ago
tbh, not really

its more of a "did it really happen or not?"
2 months ago
this Lance story actually hapened......
pretty sure it did at least
2 months ago
Yeah, it probably happened, just maybe not in that way. I know your memory isn’t the best nowadays.
2 months ago
my memory is cool and froody
real life is a diff story
2 months ago
I talked to the same fucking FBI fags that failed me for a background check the week after for my college friend/roommate. He got a job. The feebs fucked me and laughed when they showed up at the same fucking place.
2 months ago
“How do you two know each other?”
“You were here last week”

Fucking feds.
2 months ago
You people need better friends.
2 months ago
they seemed really inept on all fronts in this lil backround check of Lance
2 months ago
Well, the guys that showed up in our case were assholes.

I wonder if I could get a security clearance now. It’s been 29 years.
2 months ago
Dude, Jared Kushner has a job in the White House without a security clearance. You’d be approved in a day.
2 months ago
at one point i had this "anonymous" caller who wanted to meet me privately on a gravel road 3 miles north of Lennox, South Dakota...t talk about "Lance"
2 months ago
Sounds like the way I used to have to buy drugs.
2 months ago
Lol, in my case they just showed up.

I would have done the gravel road thing. Just to see.
2 months ago
is it any wonder i freaked? (consider my drug intake and etc)
2 months ago
next up



meep
2 months ago
If you want a TS these days you're looking at 2 years to complete the SBI cuz of backlog unless you can compel them to fast track.

You'd have to be sponsored by a contractor on unclass work until/if the clearance goes through.
2 months ago
Kirk, if you do, hollah. I'll show you how to beat it.
2 months ago
okay, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2 months ago
Cat, don’t really need to now, but it would be interesting. I’m sure they have the 1989 NSA application on hand. By the way it was mainframe COBOL-JCL work.
2 months ago
youre that nerd
2 months ago
You fuck!
2 months ago
Yelling soap fuck.
2 months ago
Oh shit, NSA? You solve that you're cleared for everything. Warning: They don't call it The Puzzle Palace for nothing. It's like through the looking glass in that nuthouse
2 months ago
I was >< close.
2 months ago
“Spies Like Us” was based on the true story of Kirk and Claude during the 1980’s.
2 months ago
mmmm....Donna Dixon...
2 months ago
mmmmm.... green-bar paper....
2 months ago
You didn't lose. To get an NSA ticket you have to do financial disclosures and a lifestyle polygraph every year. *brrrrrr*
2 months ago
Hmmm, I’d rock the lifestyle poly. It’s that pesky financial disclosure. How can I fuck the irs and do that?
2 months ago
Exactly.
2 months ago
Lol Austin Milbarge and Emmett Fitz-Hume.
2 months ago
But knowing you, The LS polygraphers would have you busting out like Arnold in Total Recall.
2 months ago
Two weeks.
2 months ago
dont even start with the Donna Dixon you fuck
2 months ago
I can’t believe she’s still married to Dan Aykroyd.
2 months ago
um
2 months ago
Whuchu got against Donna?
2 months ago
https://i.imgur.com/kno3xOp.jpg
2 months ago
She’s still fuckable.
2 months ago
YOU CAT FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
beat me to the punch...
I still would
2 months ago
Oh yes. ...and 6 whole decades
2 months ago
Now you do one Billy!
2 months ago
Reminds me of when I met Anthony Bourdaine in Hancock Airport and afterwards thought “God, he seems depressed.”
2 months ago
ol danny ackroids makes funnies..so of course he would get a beaut like her
2 months ago
from the same gala




https://i.imgur.com/AxRaTeM.jpg
2 months ago
It’s cause they were both GLG-20 Foreign Service Operatives
2 months ago
damn she is all woman.
2 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=7PTfU7VL4j4
2 months ago
by my old shop there was this online wine joint...ol' danny boy showed up one saturday to hock his skulldigger wodka..i wonder if the little woman made the trip
2 months ago
How much does something like that bring?
2 months ago
https://m.youtube.com/watch?v=R6bMz-AALow
2 months ago
$45 for the 750ml...and then theres a different one for $58

http://www.bevmo.com/catalog/product/view/id/11298
2 months ago
I thought ol' lady ledford bit the dust?
2 months ago
i'm sorry, but i gunt hear you
2 months ago
Dude: We are re-zoning.
Her: I don’t have Facebook.


Fascinating
2 months ago
That’s Trump voters for ya.
2 months ago
and the library stole her password!
2 months ago
Gosh darn it all ya heck!
2 months ago
Ya, that library thing was creepy.
2 months ago
*ta
2 months ago
did i hear her right?...her lawyer is Just In Title?
2 months ago
copyrighted
2 months ago
never heard of him
2 months ago
Yup. She doesn’t know if they’ve ever heard of him.
2 months ago
She probably thought her used car salesman was her attorney.
2 months ago
"i keep gettin letters from Bill Collection"
2 months ago
Yah, Jerry Lundegaard was her car salesman tho.
2 months ago
You want the clear coat?
2 months ago
My boss said I can take $100 off of that Truecoat!
2 months ago
possum's cousin/aunt and her antics
2 months ago
no IOWA
2 months ago
well who sent you this then?
2 months ago
* BILLYMAYSHERE has so many damn relatives in orange city,iowa *
2 months ago
thank god most of my rellies are either still in sodak, texas, or Northern Europe
2 months ago
Thank god most of mine are dead.
2 months ago
Found one in Argentina recently, though. We still don’t know how we have the same last name, but my great grandfather was quite the globetrotter.
2 months ago
*mako confirmed as descendent of nazis
2 months ago
Nah, grandpa just liked to fuck a lot.
2 months ago
*Italian Fascist Nazis
2 months ago
Yeah, get it right, Billy.
2 months ago
thanks yall
2 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online