points: -5

Never Looking Up Vintage Porn Again

NSFW

Lucky for him it wasn’t amputated above the knee.

featuredfreakporn

by NemesisJames

submitted April 28th 2018

54 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySquidley
not muchoworthyMako
Magawd
PunkyBruiser
comments (54)
I’m stumped . How he could like this?
3 weeks ago
its either actual love or a Disabled Enthusiast....either way who are we to judge?
3 weeks ago
What a shitty leg....
3 weeks ago
“Never searching for vintage porn on Muchosucko search bar before posting an obvious repost, again”
3 weeks ago
I know you hate me, jrob..but is this a repost?


http://muchosucko.com/137661/OH-NO
3 weeks ago
I’m not jrob, but you are clearly retarded.
3 weeks ago
I'm just needin' a real answer here.
3 weeks ago
ITS A FUCKING REPOST.
Now fuck off.
3 weeks ago
How so? Explain, sir.
3 weeks ago
This sub isn’t about you and your lame content. Grow a spine for fuck sake.
3 weeks ago

PunkyBruiser
How in tha god damn fuck is this a repost? You know good and fuckin' well it's not, Vom. My sub shows him actually hitting the hand rail. Oh yeah..nvm. It's all about you people hating me? hahaha. It's gonna be ok. I love you nigglets. d8)€==D~~

6 hours agoreport spam | like | stfu | 1 stfus
3 weeks ago
I'm not gonna let this one go, faggot.
3 weeks ago
I’m not Vom either.
What the fuck is wrong with you?
Why are you dragging this up on ANOTHER USERS SUBMSSION?
Go whine on your own subs, this is pathetic.
Your lack of self insight is truly frightening.
NOBODY CARES.
Especially me.
3 weeks ago
"Why are you dragging this up on ANOTHER USERS SUBMSSION?" What tha fuck are you talkin' about?
3 weeks ago
You need some serious fucking therapy. Your need for others approval is a sign of lack of self worth. Stop whoring for likes. You’re just digging your own grave.

You fucked up a long time ago, you can’t fix this. You’re hated, and it’s all your own damn fault.
‘Sides, your reposted


DEAL WITH IT AND MOVE ON FUCKER!!!!!!
3 weeks ago
This sub is posted by Nemesis James you fucking idiot.
3 weeks ago
I guess poss was right. You really are..a stupid redneck.
3 weeks ago
You fucking idiot.... o m g
3 weeks ago
would you like to discuss this over on my "OH NO" sub? hahaha
3 weeks ago
Just... go away.
3 weeks ago
make me.
3 weeks ago
*with out emailin' yak
3 weeks ago
wow...I'm scared.
3 weeks ago
got anything else?
3 weeks ago
Crick to the rickets, bitch.
3 weeks ago
punks - you know Von is actually Oster, right?

just fyi
3 weeks ago
It all makes sense now.
3 weeks ago
i thought you'd eventually figure it out on your own, but nope
3 weeks ago
cant be...oyster cannot type in complete sentences..even if he had a gun pointed at his frankenfurter
3 weeks ago
its like, a constant pwn in progress
3 weeks ago
dammit billy
3 weeks ago
woopsie...exit stage left
3 weeks ago
* possum pats billy, and re-ecourages him to buy/DL Harrislons "The Red And The Black" *




* possum out *
3 weeks ago
“It all makes sense now”
You wouldn’t know when sense hit you even if it came at you in the form of a black cock down your parched tweaker throat!
3 weeks ago
hey punks? i actually have no idea who this VON guy is...oster was an easy choice and i knew you'd buy it...my actual best guess is one of the multidudes who left but still hate you

from his comments i am currently thinking MD

3 weeks ago
ps - got any hot dogs?
3 weeks ago
WTF???? WHY WOULD THEY DO THAT?????
3 weeks ago
you FUCK
3 weeks ago
now you're just doing this shit on purpose
3 weeks ago
and no, i'm not him , or alting him. oreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fuckit
3 weeks ago
Yup, no collusion. Uh huh.
3 weeks ago
i cant even....
3 weeks ago
You can’t even cause you’re odd.
3 weeks ago
*old
3 weeks ago
is this already here
3 weeks ago
Maybe.
3 weeks ago
first page of 'stumpy' search
3 weeks ago
Well done, cumcatcher.
3 weeks ago
you have nothing to back that statement up , unlike my repost link
3 weeks ago
What, that you did well? Okay then, you suck and you’re ugly. That make you feel better?
3 weeks ago
are you ever going to look for reposts too
3 weeks ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!