points: 12

For Sharko

Fuck your face for makin' me do this, Sharko. Growin' old suck royal-ass, broseph.

featuredmuchoers gone wild

by PunkyBruiser

submitted April 18th 2018

54 comments
what do you think? let everyone know!
For Sharko
tagged:
comments (54)
*sucks
5 months ago
GOD FUCKIN' DAMN IT!!!!!
5 months ago
FUCK YOU, MAGGIE!!!!!!!! 8P
5 months ago
REAL TALK:
Why did you down vote my sexy selfie, Magawd?
5 months ago
I bet your'e MAD-FAT@me..aren't you?
5 months ago
*you're
5 months ago
is it my boogers, broseph?
5 months ago
no sign faggot
5 months ago
this could be any random retard
5 months ago
lol
5 months ago
lol@oster going to bed. I fucked that dude in his butt.



^REAL TALK
5 months ago
Up next...... mako refuses to sub a selfie......
5 months ago
:(
5 months ago
This selfie is fake, no sign.
5 months ago
What a slut.
5 months ago
It’s the Gorton’s fisherman! https://m.youtube.com/watch?v=KNAhcqRjVww
5 months ago
dude looks about 60
5 months ago
LOL
5 months ago
@🍟

I'M 47, YOU FUCKIN' SCOOTER FAGGOT!!!
5 months ago
that's half way to 94!!!!!!!!!
5 months ago
You look like you sleep outside.
5 months ago
*live
5 months ago
*was born
5 months ago
*poop
5 months ago
*all of the above
5 months ago
*landscape
5 months ago
the funny thingy is...I GOT MY SUN-BURN FROM REALLY CUTTIN' GRASS!!!

AND THAT'S GONNA BE...

A

FUCK

YOUR

LIFE

MAGGIE!!!!


^BUSTED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 months ago
Fake... no skull canz
5 months ago
I've lost two pairs of expensive headphones on airplane flights because of double-bloodymarys and pills. Sooo.. I started buying cheap headphones that sound good and those Sony-Canz are awesome!! I bought em at Wal-Mart for twenty-two bucks. Look it up, NG. When you're a touring junky, you learn to adapt, negro. 8)
5 months ago
fuck you, poss.
5 months ago
Fake, no sign.
5 months ago
It's all good, though. I got you;
https://i.imgur.com/FvYC3qD.jpg
5 months ago
LMAO
5 months ago
FUCKIN'..AWESOME!!
5 months ago
You're looking a little grizzled.
5 months ago
I'm a tired mo-fo, CB.
5 months ago
feelya...goin on maybe 3 hours a night all week
5 months ago
try cuttin 16 yards. It's therapeutic
5 months ago
Pass.
5 months ago
FUCKIN'..AWESOME
5 months ago
damn.
5 months ago
Shut
The
Fuck
Up
5 months ago
You’ve nearly made 55,000 comments, keep going punky bro
5 months ago
Thank you for your support.
5 months ago
half of those comments were bigger bullshit than 40% of mine
5 months ago
I agree. So that means 60% of your comments are bullshit.
5 months ago
you cant even calculate a tariff for a taxi so don't be trying to work out percentages
5 months ago
You don’t even know wtf a tariff is, so shut the fuck up and go make some falafel and matzo ball soup.
5 months ago
Punky is responsible for 50% of the activity on this site
5 months ago
Didn't think you were old. What are you 45? Do your children know you visit this website?
5 months ago
CHILDREN? LOfuckin'L..NIGGER..PLEEASE.
5 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!