points: 18

Introducing Ignacio Supremo

son of Lord Queso.

featuredmuchoers gone wild

by L0RD_QU3S0

submitted December 4th 2017

39 comments
what do you think? let everyone know!
Introducing Ignacio Supremo
tagged:
comments (39)
my son is built like a defensive linemen. 10 lbs 5 oz, 22 in long, broad shoulders, HUGE head.
2 weeks ago
He’s adorable. I want to pinch his cheeks.
2 weeks ago
*see your ol lady's vagina after giving birth to that monster
2 weeks ago
Meh, Jenbirdy’s didn’t look too bad after having three kids. They can fix that kind of thing.
2 weeks ago
Pretty sure none of hers were 10lbs +
2 weeks ago
Idk, tbh. After the second kid most moms can handle the delivery pretty well, from what I’ve seen.
2 weeks ago
A MAN child! Now you can keep it!
2 weeks ago
lord queso and nacho supreme. somethings just work out for the best : )
2 weeks ago
* L0RD_QU3S0 waves at Mako *
2 weeks ago
#unbanseal #fuckyouOster
2 weeks ago
That’s a big kid. Nice job cheese lord.
2 weeks ago
I hope this little fucker eats you into bankruptcy court.
2 weeks ago
Relax. It's probably 6 months old in this pic
2 weeks ago
Nah, that cheese hoarder looks pretty newish to me.
2 weeks ago
Fake
2 weeks ago
Fake no sign
2 weeks ago
The missus must be lactating Easy Cheese judging by the size of that thing - good job
2 weeks ago
I’m just surprised that you guys have Easy Cheese over there.
2 weeks ago
We don't, we're too sophisticated - I've visited a third world countries that had it tho
2 weeks ago
I don’t believe that.
2 weeks ago
I spent a year in Oregon as an exchange student.
2 weeks ago
* Mako puts boots on because it’s getting deeper now. *
2 weeks ago
Point being i'm calling the US a third world country. I bid you goodnight sir.
2 weeks ago
That’s fine, it’s a Canadian product anyway.
2 weeks ago
Thats fucking gross
2 weeks ago
Besides, you won’t leave till possum shows up.
2 weeks ago
And Easy Cheese is gross. It’s real cheese, but it’s an emulsion, if you wanna get technical.
2 weeks ago
He won't show up until rking logs on in about an hour or so
2 weeks ago
Ah, okay. I’m just surprised that you guys don’t have Easy Cheese there because of how long it’s been around. I think it came out in the ‘60’s.
2 weeks ago
okay
2 weeks ago
Me?
2 weeks ago
things are still a bit weirder than i wanted them to be so far

sorry
2 weeks ago
Okay
2 weeks ago
I hope he tore your taint
2 weeks ago
Haven't you ruined enough lives?
2 weeks ago
Deport that little beaner..i meant the dad
2 weeks ago
NICE WORK, LORD!!
2 weeks ago
https://m.youtube.com/watch?v=SDvfbvuJtS8
2 weeks ago
He looks angry.
2 weeks ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!