points: 16

Old lady motorists #2

Demolition derby granny

featuredwtf

by Jones

submitted December 4th 2017

27 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (27)
She drives like she’s british.
7 months ago
You mean on the correct side of the road ?....
7 months ago
No I mean retarded and smashing into cars in a parking lot.
7 months ago
That happens a lot in shitholes like doncaster.
7 months ago
How is that a British trait ? You fucking tit
7 months ago
Well, you seem to always say “we” when referring to anything british, and you’re retarded, plus you have a DUI...have you figured it out yet?
7 months ago
I had a DUI but it doesn't count after 30 years. So try again
7 months ago
Of course it counts...it shows how fucking dumb you are.
7 months ago
Were.... I would never do anything as dumb now
7 months ago
Lmao okay
7 months ago
Also as it doesn't show on my drivers license or my insurance then it doesn't count any more
7 months ago
Yep...keep making excuses for your stupidity. What’s wrong, not getting enough attention on bonosucko?
7 months ago
Hardly as I'm not even logged in on the other mucho
7 months ago
You were an hour or so ago. Nobody was saying much so you left and now you can’t shut up because I’m here.
7 months ago
Well I would be asleep now but then I saw you make one of your usual bullcrap comments
7 months ago
Nah, you just get triggered by the click of a button and love the attention. You’re basically my bitch.
7 months ago
They give DUIs for drunken scootering?
7 months ago
He was probably in one those cars that looks like a roller skate that he loves so much.
7 months ago
No. Actually I was on a Honda 250 superdream
7 months ago
Deluxe. It had the 'reverse' comstar alloy wheels
7 months ago
Fuck your Honda, nigga!
7 months ago
I CAME!
7 months ago
Now fuck off again
7 months ago
No U!
7 months ago
lol@her tire screeches trying to sing along with the music to this!!
7 months ago
I hate videos like this. All I want now is to see what happens afterwards.
7 months ago
Yeah, I wanted to see them be dragged out of the car, GTA style then, beaten to a pulp.
7 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!