points: 13

Referee makes the wrong call

Figurative and literal

featuredfail

by Jones

submitted November 16th 2017

47 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (47)
actually the one who ran away at the end was a linesman
9 months ago
And how does that have relevance to the referee getting beat up, jailbait jerking retard?
9 months ago
the linesman was the funniest part about this
9 months ago
He’s called a referee, you retarded sack of shit.
9 months ago
go study football , retard
9 months ago
the dude holding the little flag is a linesman , he swings at somebody @0:35 then runs away like a faggot
9 months ago
I mean I don't even know much about football but I know the difference between a ref and a linesman
9 months ago
I finally got the better of Mako
9 months ago
IT'S LINK TIME!!!!
9 months ago
I do study football. In fact, I watch it every Sunday because the NFL broadcasts at least three games. The guy in the video is a referee.
9 months ago
In fact, I’m pretty sure we invented the term referee.
9 months ago
/sprays WD-40 on foosball table rods
9 months ago
so whos the joker with the flag , eh ? fucking prick
9 months ago
DOH!
9 months ago
A referee. Fucking idiot.
9 months ago
* PunkyBruiser sprays cum all over fries's face *
9 months ago
@me

https://m.youtube.com/watch?v=dzt-e-ys63c
9 months ago
Fag
9 months ago
Nix, care to place bets on how many vids Punky will link today?
9 months ago
16
9 months ago
Hey punky.... grab your canz, broseph......
9 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=TAmIm3XFPuY&app=desktop
9 months ago
I’d say that’s a decent guess. I’ll say 12.
9 months ago
It may even be more.... FFS
9 months ago
Lol yeah probably
9 months ago
he wont ever stop
9 months ago
Just like you won’t ever stop whining.
9 months ago
yeah , cos im whining right now....
9 months ago
*winnng
9 months ago
Hahaha
9 months ago
Right Nix, he’s no thing but a chicken wing
9 months ago
And you’re always whining, fries.
9 months ago
Hmmm he's winging then......
9 months ago
Winging, maybe. The referee should throw a flag on him.
9 months ago
* NixonsGhost throws red card at Fries *
9 months ago
https://m.youtube.com/watch?v=YaG5SAw1n0c
9 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=EoTMe7gd4WY&app=desktop
9 months ago
Soccer is clearly a game for people that like to whine.
9 months ago
Hahahahaha
9 months ago
This is the best soccer game of all times
9 months ago
Much better than any game the Doncaster Rovers have ever played. Man, that team sucks.
9 months ago
you 2 faggots would be more interested in the team showers afterwards
9 months ago
Nah, I wouldn’t wanna go in there and potentially see them running a mantrain on you.
9 months ago
The fuck is a “rover” anyway? Sounds like a dog’s name.
9 months ago
https://www.murfreesborotn.gov/251/Rover-Fares-Schedules
9 months ago
Exit, stage left!
9 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online