points: 27

2005 possum with his 1977 Cadillac

thing even had a built-in CB radio

featuredfail

by possum

submitted November 5th 2017

104 comments
what do you think? let everyone know!
2005 possum with his 1977 Cadillac
tagged:
comments (104)
Lol, this one is pretty good.
2 weeks ago
it was a good car
2 weeks ago
Those were built very near to where I grew up.
2 weeks ago
The old place on Clark street.
2 weeks ago
What is this, security cam footage from court?
2 weeks ago
Yes, why?
2 weeks ago
there was a lot of paperwork involved
2 weeks ago
NixonsGhost

Criminal

3 minutes ago

report spam | like | stfu


2 weeks ago
Is that puke on your windshield?
2 weeks ago
*your mama
2 weeks ago
I thought Poss was a lot skinnier. Fat, but still skinny.
2 weeks ago
i was fat until the coke stuff in the mid 80s, then i was really skinny....yoyoing ever since
2 weeks ago
currently still fat, but last time i checked its okay to be fat unless you're a chubby lesbian
2 weeks ago
hahahaha
2 weeks ago
Put some decent rims on that Caddy and it would be BIG PIMPIN!
2 weeks ago
anyway - funfun car - blew the engine in 2008
2 weeks ago
*owner
2 weeks ago
Owner? Damn near killed him!!!!!
2 weeks ago
Fake
2 weeks ago
No CB antenna
2 weeks ago
*102 inch whip
2 weeks ago
it was under the dashboard!!!!!!
2 weeks ago
That is NOT how antennas work!!!!!!!
2 weeks ago
We used to string fishing line across the highway to make the state police cars go BOIIINNG
2 weeks ago
We all did
2 weeks ago
Cadillac used a diplexer on their factory antennas so that you didn’t need the whip antenna.
2 weeks ago
"Champion"
2 weeks ago
* possum wtfs off *
2 weeks ago
Possum is a winner
2 weeks ago
https://www.youtube.com/watch?v=UtOviHnmAlE
2 weeks ago
That movie is the besties.
2 weeks ago
the "Sister Christian" scene is fuckin' epic.
2 weeks ago
Brougham?
2 weeks ago
Brougham wasn’t available that year. Option packages were the d’Elegance or the Phaeton.
2 weeks ago
Then again, it was available on the Fleetwood, but not the DeVille. Not sure which one this is.
2 weeks ago
Meh . They all look the same anyw
2 weeks ago
Ay
2 weeks ago
That’s funny, so do British people.
2 weeks ago
But no, the Fleetwood, Deville, and Coupe De Ville were all starkly different cars.
2 weeks ago
I had put '1977 Cadillac' and Brougham was the first one brought up by google
2 weeks ago
Yeah, and? Now google “how to not be a drunken faggot,” that’ll be a bigger help to a loser like you.
2 weeks ago
And it was called the Fleetwood Brougham, not “Cadillac Brougham,” you retarded sack of shit.
2 weeks ago
Don't blame me , fucker. Its only what google says. Personally they are all fucking barges anyway
2 weeks ago
Yeah, every car made 40 years ago was a barge. And the only blame I place on you is for sounding like a fucktard when you talk about things you have no knowledge of.
2 weeks ago
Now walk your fat ass into oncoming traffic.
2 weeks ago
You're an idiot. I never claimed to know about Cadillac , my first comment contained '?'.
2 weeks ago
Less whining, more walking.
2 weeks ago
STUFF THIS IN FP's EARHOLE, SHARKO!!!

https://m.youtube.com/watch?v=BHW-fkPy9bs
2 weeks ago
for realz..listen to that shit, Mako. It's fuckin' killa.
2 weeks ago
Shut up, Punky.
2 weeks ago
^now that's one thing I can agree with Mako on
2 weeks ago
glad i could mend your broken hearts?
2 weeks ago
my farts smell like an egg Mcmuffin
2 weeks ago
*ass
*looks
2 weeks ago
Mcmuffin asses...see a lot of those in Walmart.
2 weeks ago
So which model was this, poss? Sedan de Ville or Fleetwood Brougham?
2 weeks ago
deville, w/CB radio
2 weeks ago
Nice, someone sprang the extra cash for the Delco Electronics CB.
2 weeks ago
Minus the apparent human shit on the windshield, this was a pretty sweet ride.
2 weeks ago
On another look that could also be a line remnant of you sniffing black tar H, you fuckin degenerate.
2 weeks ago
The black Grand Cherokee next to it is more my style, but yes, it is rather pimp.
2 weeks ago
Nice wheel covers. What is that, plastic?
2 weeks ago
Front tire looks a tad soft, too.
2 weeks ago
I didn’t really pay attention but that’s a late model lesabre to the left.
2 weeks ago
You sure, Jim? I was thinking a Park Ave.
2 weeks ago
Are you kidding me? Do you realize how much weight that tire is holding up?
2 weeks ago
No, front end is wrong for Park Ave.
2 weeks ago
LeSabre had a flatter front end, I think. Not 100% sure though.
2 weeks ago
Nah. If the center of the hood were in the pic it would be a dead giveaway.
2 weeks ago
See what you think: https://www.cargurus.com/Cars/compare/Buick-LeSabre-vs-Buick-Park-Avenue_d273_d274
2 weeks ago
Go back to like the 1999 year. The front clips were nearly identical.
2 weeks ago
The giveaway on the PA would be a hood marker. The leSabre didn’t have them.
2 weeks ago
Ah, okay. Didn’t look back far enough.
2 weeks ago
It’s pretty fuckin sad I know that.
2 weeks ago
Yeah, that’s like a ‘92-99 model.
2 weeks ago
It’s too bad Poss didn’t hang on to that de Ville though...1977 was Cadillac’s 75th anniversary.
2 weeks ago
Just for amusement, I’m going to guess what kind of weight was in the front right clip of a 77 DeVille without hitting wiki.

So I’d say that beast weighs...5300...
Sedans of that vintage were roughly 70-30 front/rear weight distro...
So, 5300 * 0.7 * .5 == 1855 lbs.

Let’s see how close I was...
* JamesTKirk wikis.... *
2 weeks ago
Fascinating.

If this were a mere year older I would have been dead on.

Alas, the 77’ year was 1000 pounds lighter. Shit.
2 weeks ago
Oops, they were 440 pounds in 77’
2 weeks ago
Shit! 4400
2 weeks ago
Best thing I saw on the news tonight was when Trump said “if Japanese automakers could *try* to build their cars in the US instead of shipping them over...” Japanese automakers built nearly 4 million cars in the U.S. in 2016 and supported 1.5 million domestic jobs that were located at 24 manufacturing plants and 43 r and d facilities in 20 states.
2 weeks ago
ha , you faggots arguing over a piece of crap.
2 weeks ago
We weren’t arguing about you.
2 weeks ago
Hahahaha
2 weeks ago
What’s even funnier is that vodkaboy can’t tell the difference between a civil discussion and an argument.
2 weeks ago
alright.. 'discussing' a piece of crap
2 weeks ago
Like I said, we weren’t talking about you.
2 weeks ago
I understand fries. Owning a Jaguar in the states is a huge status symbol. It means you can afford your own full time mechanic.
2 weeks ago
car nerds suck
2 weeks ago
*Scanner nerds
2 weeks ago
2005 possum was driving around in a 28 year old car ... sounds like he was broke
2 weeks ago
He was saving up for his hatmoney fund for future fail-proof investments
2 weeks ago
tbh i was driving a '95 Sunbird with a stick(!) in those days, when i guy i worked with told me about this Caddy some loon neighbor of his still had lurking in his garage...ended up paying $900 for it...
awesome car as i said even though i knew the engine was aboot done

fun story short - engine DID blow in 2008, but i ended up selling the thing to some yuppie idiot for $750 cause the body was still in mint condition mostly
2 weeks ago
I had a ‘97 Grand Am with a stick that I drove for almost ten years. One of the best cars I ever had.
2 weeks ago
just look at those crappy sofa chairs
2 weeks ago
does nobody in America follow parking space lines or do you fucks pack anywere ?
2 weeks ago
park
2 weeks ago
Is everyone in Shitcaster a drunken idiot, or just you?
2 weeks ago
*Doncaster. there a few other drunks here
2 weeks ago
*Shitcaster. Great, you belong in that shithole then.
2 weeks ago
I pack anywere I feel like it
2 weeks ago
you're wheelchair doesn't count nixon
2 weeks ago
your
2 weeks ago
Hahahaha
2 weeks ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!