points: 13

Where there's a whip

theres a way!

featuredgeek

by Jones

submitted August 26th 2017

32 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (32)
bakshi?
8 months ago
Nah, Bakshi always rotoscoped. He definitely 'scoped LotR
8 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=_oBvNFMt9Ic
8 months ago
yup
8 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=BcEJdQwTcB4
8 months ago
The thumbnail alone is acceptable
8 months ago
they should have put this song in the theatrical release of this goober nerd fest hunk of crap movie
8 months ago
It came out in 1978... Sometimes I blissfully forget just how old some of you geezers are :(
8 months ago
EAT ME RAW, FAGGOT!!!
8 months ago
We're constantly reminded how you youths are destroying the planet.
8 months ago
Unblissfully..... btw
8 months ago
What are you, vegan or something? Damn hippies.
8 months ago
im not old..just illiterate

ps,go take a shit somewhere else punky
8 months ago
*incontinent
8 months ago
* NixonsGhost swings cane at jones' lack of life experience *
8 months ago
And by lack of life experience I mean loyalty to the comunity
8 months ago
*gayalty to the gaymunity
8 months ago
https://m.youtube.com/watch?v=kbf_nFtA8YQ
8 months ago
Good stuff on vhs
8 months ago
HEAVY METAL RULES!
8 months ago
YES IT DOES, NEGRO!!

https://m.youtube.com/watch?v=PuM34db3Jn4
8 months ago
um, i was talking about the cheesy animated flick


* possum gets out the punkyleash *
8 months ago
lol
8 months ago
and i wanted you to watch that Tool link, nigger.
8 months ago
as likely as me joining zucko
8 months ago
Tool are subgenius affiliated, by the way
8 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=F8NNjhzSXwE
8 months ago
you should really copy-n-paste my links, tr.

https://m.youtube.com/watch?v=Bcp43kD84xE
8 months ago
lord, i am so tired...
8 months ago
I did for the tool one, broseph.

Baby steps.
8 months ago
get some rest, poss. "If you get tired..pull over"

https://m.youtube.com/watch?v=94y9n9lNy2Y
8 months ago
* possum considers clicking, but slits both paws instead *
8 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!