points: 14

current state of the Muchos

featuredcool

by Bono

submitted August 22nd 2017

40 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (40)
Shoulda patched in a pic of yak.
10 months ago
it was already purple and godlike
10 months ago
*possum's penis
10 months ago
*cap'n fuck's buckets
10 months ago
*NG's spoons
10 months ago
* NixonsGhost is gonna kill something *
10 months ago
pls be punky pls be punky
10 months ago
* possum comments *
10 months ago
eat shit and die
10 months ago
so i gave up and joined z, what more do you want?
10 months ago
i'm like 95% sure you didnt
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=GEStsLJZhzo
10 months ago
i've been there for 13 days and counting

wait, little piggy time...

11 days i think
10 months ago
everyone who registered in that timespan is either whunu, vomitcircus, stevenseagull, or an H6fag
10 months ago
Go ahead and check your profile. It tells you when you joined.
10 months ago
Even gives the year so you won't have to fucking guess when your anniversary is 6 months out
10 months ago
doh - i meant 3 days and counting
10 months ago
or is it 1 day?

little piggy time again?
10 months ago
lol fuck you
10 months ago
and your chair rockers
10 months ago
night night
10 months ago
When you really do join (because you will, no matter what you think now) I'm not even going to act like its a big deal

But silently you'll know you caved

Like a bitch
10 months ago
^finally, what i really wanted and needed to hear from bono
10 months ago
no offense, no bad shit, just...nope
10 months ago
have fun
10 months ago
no offense, no bad shit, just... you're a wishy washy grouse

next time MS is whitepaged, if it lasts, I'd give you about a month tops before caving
10 months ago
If this place tanks everyone will eventually show up most likely, all six of them.

10 months ago
over a dozen already have. there's only... I guess 4 left that I would even accept.
10 months ago
Don't play into Bono's reverse psychology, possum. Smoke some weed and listen to some of your albums. Dude's just tryin' to get you to join www.TheHomoWagon.com
10 months ago
Norm, Cliff, and Woody still holding out?
10 months ago
LOgoddamnL@Claude's link!!!!!!
10 months ago
if anyone was curious, the 4 "acceptable" regulars are:

possum, just so he knows that I've achieved ultimate victory. Also he's not so bad.

Claude ditto.

Kirk, who despite being boring as fuck, treats me fairly when I'm not being a faggot.

TomPearl, no introduction necessary.




10 months ago
but most of my zuckospam is for the disenfranchised oldies. like if toolman ever checks back, I want him to know the link exists.
10 months ago
why can't i ZUCKO, Bono? You mad at me? lol!
10 months ago
someone already took your name, broseph! 8(
10 months ago
well..shit.
10 months ago
Toolman is on your wanted list? He's kind of lovable like a sloth or a puppy I suppose but the dude has the mental acumen of peat moss.
10 months ago
I'm not building a secret society of MENSA rejects, that's why TR is banned already. I just want good characters.

Tooly will flash his ass and mow down a tree with guns. That's Mucho as fuck.
10 months ago
FREE_DUG
10 months ago
Flat tops for all!
10 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!