points: -4

possum's speech (FIXED)

featuredfail

by Bono

submitted August 20th 2017

62 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (62)
thats pretty good
3 months ago
One of the finest pukes ever.
3 months ago
Jimmy, I was told you didn't wanna sign up to Zucko.

Quote:

"I can't take Bono"
3 months ago
That cut me deep bro
3 months ago
a. That's true. It's not going to happen.
b. That quote isn't quite right. It was: "I can't really take Bono."

Billy shouldn't quote me....
3 months ago
wasn't Billy
3 months ago
Meh, still applies.
3 months ago
well, everyone and their mother who promised not to sign up for Zucko already has.

Except for you and Box, but Box doesn't count because I don't give a fuck.
3 months ago
Well, I am sure there are others. So you'll have to deal with it.
3 months ago
Besides, when the extent of your user base includes whunu, tr_iggered, and probably the faggot formerly known as cryax, it should tell you something.
3 months ago
Cryax hasn't signed up, TR is banned, and Whunu is playing nice.

See you next month.
3 months ago
Whunu always plays nice out of the gate....
3 months ago
If it's so great, why are you still here?
3 months ago
And it's not see you next month, it's see you next Tuesday.
3 months ago
But I like acronyms.
3 months ago
Omg.... this whole MS vs MZ is like the hall of justice and the hall of doom!!!!!!
3 months ago
I'm sure whunu led off his Zucko "experience" by bringing my name up. Guaranteed.
3 months ago
Within the first 5 comments.
3 months ago
I'm still here for your own good.

There are plenty of vets who don't check in regularly.

I want to make sure they see

MUCHOZUCKO.COM

as the new mucho before this site dies.
3 months ago
It should be clear to you that this isn't going away, unless faggots destroy what's left. The on.y reason it's still here is for a few of us that yak "cared" about in his holocost reparations guilt riddled mind.
3 months ago
Boner:
STOP LIKING WHAT I DONT LIKE!
3 months ago
etc and et al
3 months ago
lol, "isn't going away"

I guess. As soon as Yak whitepaged it, I knew he was just letting the vets sweat it out.

But the site as a concept is dead. A few, like possum, will stay here just because of the wealth of content.

but the community is moving on. I'm providing safe passage.

I'll be here about once a day to Zuckoshill until I'm banned or the site folds.
3 months ago
lol, a speck of dust
3 months ago
i really dont care that yall has a site, go for it

i even used to like your bad self, periodically
3 months ago
just try to not be such a a punky about shit
3 months ago
I'm still waiting on my whunu query.
3 months ago
Kirk I couldn't tell you if it was a top 5 comment.

But it was almost immediate.
3 months ago
Hahaha, that's great. Thanks.
3 months ago
Busted
3 months ago
shut the fuck up possum you zero
3 months ago
possum is neither like belushi or punky....
3 months ago
you are correct - i am that guy at 00:05, wondering wtf we should do NOW you moron
3 months ago
featured
3 months ago
^stfu'd
3 months ago
Why can't I get videos to upload at the moment
3 months ago
Keeps telling me to select a a category if when I have already
3 months ago
MS code sucks is why
3 months ago
It's on your end
3 months ago
If you look quick, the thumbnail of this looks like fuck Riker from Star Trek.
3 months ago
*captain riker
3 months ago
**faggot
3 months ago
Wasn't he captain for a little bit?
3 months ago
* possum 7 of 9's off to fapland *
3 months ago
Faggot Riker. And fuck that French cuckhold Picard.
3 months ago
it all led to janeway though...
3 months ago
* possum is semi-erect atm *
3 months ago
^likes riker's beard
3 months ago
lol - stop your sobbing, bro
3 months ago
^ not at nix. for the record
3 months ago
I may have liked kirk better as Danny Crane
3 months ago
i have no idea who......
3 months ago
But definitely not as TJ Hooker
3 months ago
do not tj, dude... you fuck
3 months ago
i currently scrub my toilet with tjhooker hairpieces
3 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=Cw6jDrshgEw&app=desktop
3 months ago
That's a lot of stfus
3 months ago
man...odd music videos engaged
3 months ago
Rollo alt confirmed
3 months ago
Also, that TJ Hooker hearpiece is really a Johnny Nogerelli hairpiece
3 months ago
it's actually an entire ecosystem, dude
3 months ago
recover password
most discussed