points: 7

makodragon sent me this picture he took of a hottie on the subway

fucking creep

featuredouch

by Bono

submitted July 31st 2017

95 comments
what do you think? let everyone know!
makodragon sent me this picture he took of a hottie on the subway
tagged:
comments (95)
lol
3 weeks ago
but it's believable right?
3 weeks ago
yeah it is, going by the reflection
3 weeks ago
Parent comments, child comments, Likes, STFUs, upvotes, downvotes, the new queue, the "hot" front page, registration, usergroup flair - all completed for Zucko.
3 weeks ago
Now just for recent comments, most discussed... the easiest yet since the groundwork is already done
3 weeks ago
* Bono yells at yak *


OKAY, YOU CAN PULL THE PLUG NOW
3 weeks ago
recent comments work
3 weeks ago
figgered out most discussed

gonna implement after breakfast

you're welcome
3 weeks ago
Pretty easy for a user group of 1
3 weeks ago
7*

including you
3 weeks ago
You Fuck!!!!!
3 weeks ago
haha
3 weeks ago
at last , something worth upvoting
3 weeks ago
although that's not a subway... its an actual train
3 weeks ago
you're an actual train. A pedant train
3 weeks ago
so look you guys
3 weeks ago
i'm not sure exactly how to tell you this
3 weeks ago
i mean
3 weeks ago
you aren't gonna like it
3 weeks ago
but
3 weeks ago
this post
3 weeks ago
will be on most discussed
3 weeks ago
why do it artificially. Where's the glory in that?
3 weeks ago
Don't be a fries
3 weeks ago
I don't do that shit anymore
3 weeks ago
*since yesterday
3 weeks ago
she's probably on the phone to the police
3 weeks ago
you're going down makodragon
3 weeks ago
they can't take me down. I am the train eye-raper
3 weeks ago
the proofs right here mate... priz-time for you
3 weeks ago
it's cool, I will just tinder on the wifi
3 weeks ago
because I can plead insanity
3 weeks ago
yeah , that works everytime
3 weeks ago
The russians told me to do it
3 weeks ago
I'm a whore-spy
3 weeks ago
At first I read that as "plead instantly"
3 weeks ago
Quiter
3 weeks ago
Maybe he does that too
3 weeks ago
"hello officer, theres a chubby pervert on the train and I think he's taking photos of me...."
3 weeks ago
we'd both be in that line-up buddy-boy
3 weeks ago
yeah , but they'd pick you first
3 weeks ago
But he could just start drooling an acting like he had Down's and they'd let him go.
1 week ago
believable
1 week ago
What tha fuck is up with her ClubFingers?
3 weeks ago
lol, sounds like a club you'd be slumped outside
3 weeks ago
you told you about that?
3 weeks ago
*who
3 weeks ago
can i link a reference file, Dragon?
3 weeks ago
heelloo?
3 weeks ago
go ahead
3 weeks ago
sorry dude, I'm taking to bitches on a dating site bro
3 weeks ago
look at the photo in the lower left corner. ol'MilkMouth MickeyRourke. haha
3 weeks ago
*that
3 weeks ago
that's gross man. Foamy saliva.
3 weeks ago
he was smokin' 2%Meth.
3 weeks ago
I thought that one pic in that collage was Johnny Depp :(
3 weeks ago
shhhh...that's what they want us to think
3 weeks ago
F E A T U R E D

E

A

T

U

R

E

D
3 weeks ago
YOU'RE A GOOFY LOOKIN' FAGGOT

O

U

'

R

E

A

G

O

O

F

Y

L

O

O

K

I

N

'

F

A

G

G

O

T
3 weeks ago
I'm actually impressed you spelled it right
3 weeks ago
But also shut the fuck up
3 weeks ago
you both need to shut the fuck up
3 weeks ago
shut the fuck up fries
3 weeks ago
GET US, FRIES!!
3 weeks ago
you shut the fuck up
3 weeks ago
YAK=MUCHOSUCKO.COM
3 weeks ago
muchosucko.com = dead
3 weeks ago
Look at you contradicting yourself
3 weeks ago
If mucho is dead...maybe maybe you should fuck off to another dimension.
3 weeks ago
maybe you should die
3 weeks ago
maybe your mama doesn't want me to die.
3 weeks ago
maybe EVERYBODY wants you to die
3 weeks ago
dude..i already know this. Stop acting like you're a scientist or something
3 weeks ago
Look at you contradicting yourself
3 weeks ago
If everyone wants you to die... maybe maybe you should go do it
3 weeks ago
BUT I DON'T WANNA DIE! 8)
3 weeks ago
i just heard/found out/saw Satan with my own eyes n ears, nigger
3 weeks ago
BUT EVERYONE WANTS YOU TO 8)

3 weeks ago
*TOO 8(

DUCK YOU, BONZO!!!
3 weeks ago
So here we go... on Zucko, STFUs don't automatically equal mutes or bans.

But there will be a mod queue that me and the eventual staff can check.


"So and so has ____ STFUs in the last 24 hours. Is he being a big enough fag to mute? Y / N "
3 weeks ago
Because context matters
3 weeks ago
you know it would be so much cooler if it were automated, not a manual muting.
3 weeks ago
I was thinking of automation but... one bad comment could do you in.

Look at the "Most interesting Muchoer" thread.

That was a GREAT thread, but drumrave wracked up hundreds of STFUs.

Context matters like I said.
3 weeks ago
But speaking of automation, Punkybot begins to stir!!!

http://i.imgur.com/Dqpiqgu.png
3 weeks ago
CONFIRMED

MUCHOZUCKO HAS JUST RECEIVED ITS FIRST CONFIRMED CANADIAN SIGNUP
3 weeks ago
HOLY SHIT

OH MY GOD
3 weeks ago
* Bono rings the retard bell *
3 weeks ago
Fuck you Kirk
3 weeks ago
Lol, what?
3 weeks ago
fucker
1 week ago
*not a chance broseph..... Bono's got your back....
3 weeks ago
At least your dong isn't out. That is progress for a place like this.
3 weeks ago
how can you tell its not out
2 weeks ago
That lady in the reflection appears to be in her fourth trimester.
1 week ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!