points: 16

Sick Cunt Hits Little Girl with a Brick

How much do you wanna fuck this guy up?

featuredwtf

by makodragon

submitted June 25th 2017

102 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (102)
hahahah
he should be tied to a cactus..and someone should haul out a stick welder and weld little flowers on his eyeballs...SSSSSSSSSSSSsssssssssssssssss
1 year ago
* NixonsGhost fires up welder *
1 year ago
* makodragon holds him down with his immense bulk *
1 year ago
I think we should become an international vigilante team
1 year ago
BMH, whilst sounding like a form of bowel illness, is the brains behind the operation
1 year ago
I'll do recon using the sewage system.
1 year ago
such a tough guy he couldnt even knock out a little girl with a brick..thats about cryass level toughness
1 year ago
like you could have done any better faggot
1 year ago
Thee has to be a story behind this. Maybe the girl hit his kid or something like that.
1 year ago
Having said that I'd like to castrate him with a blow torch.
1 year ago
how does that fit the crime ?
1 year ago
answer me Judge Pickles
1 year ago
squiddims, you didnt die the other day?
1 year ago
I hope he did
1 year ago
he was online when i posted

so it was either him or his thai ladygirl rummaging through his possessions
1 year ago
I bet you'd like to 'rummage' through his 'possessions'
1 year ago
you know what it means
1 year ago
squidley is a boomer so yeah hes probably well off
1 year ago
i bet he has some cool shit that his family will pick at when he dies
1 year ago
haha
1 year ago
Lots of Nazi memorabilia he stole during the war.
1 year ago
Yeah, when he fought the Nazi's in Vietnam.
1 year ago
he's saying he's old mako
1 year ago
I'm stoned and drunk... this is sweet. I still got a joke that went over mako's head
1 year ago
He's old, but he ain't that old.
1 year ago
fucking giant fish
1 year ago
.....
1 year ago
I think you have to explain it again.
1 year ago
Guy's in his 60's, but some lardass makes a joke about WW II and it's hilarious. Okay then.
1 year ago
mysterious ....'s
1 year ago
oh no... think I insulted mako's intelligence :(
1 year ago
I bet he has nazi pipes
1 year ago
Nah, you just laughed at something stupid and unfunny. It's a British thing, I guess.
1 year ago
look guys, we may have differences of opinion, but at the end of the day we all agree on one issue:

squidley is going to die soon


dibs on his stuff
1 year ago
See, I think Punky will die before Squidley will. The odd's are more in Squid's favor.
1 year ago
squids gotta be 70, recently divorced, and enjoys a drink

punky is made of the same stuff i am, and i mean that purely from a physical standpoint

he looks like god's been trying to kill him for 45 years and it isnt working
1 year ago
Hmm... A Mucho deadpool.
My rep points are on KURUPT. Then Punky (death by annoying someone before being bludgeoned to death) then Squidley.
1 year ago
Yeah I think Punky is too stupid to die from an OD.
1 year ago
His body wouldn't know how.
1 year ago
Yeah, but Punky's like fries and never leaves the house. KURUPT just drinks. But Punky, he drinks, does coke, and duster.
1 year ago
hey how about tr?

what do you think barret?

do you think you could make it so tr never logs in again, you fucking faggot ?
1 year ago
Nah I don't want squidleys shit, I want his presence on mucho. He is a mainstay now
1 year ago
That will be hard, once the verbosity is unleashed, its hard to put it back in its cage again.
Like trying to housetrain a tornado.
1 year ago
or maybe im muchokillin
1 year ago
FUck me Im so stoned im like 5 minutes behind in this convo
1 year ago
MORE GROG!
1 year ago
I think Squidley lives in an assisted living community now, so he probably doesn't have much.
1 year ago
Poor chap
1 year ago
He calls it "his regular bar".
1 year ago
He might still have a car, so that's one thing.
1 year ago
dass goot
1 year ago
I'm "on my way out" of something...i just don't know what "it" is yet.
1 year ago
*Das ist gut.
1 year ago
Lol just speak English, dude. It'll be easier when you're too drunk to type.
1 year ago
i think i have cancer, Mako. I'm to chiken shit to go find out.

THERE...DO YOU COMPUTE?
1 year ago
*too
1 year ago
I think punky is trying to tell you he wants to be hated more than whunu and zeke combined
1 year ago
or, on the other hand, shut up and die quietyly?
1 year ago
-see i hate beer drugs n duster
1 year ago
Ich bin geil

The only German I know.
1 year ago
LOL you should've learned how to say it in Thai
1 year ago
https://m.youtube.com/watch?v=uW9Q1cm_Tnw
1 year ago
mako, be a dick for a change dude... there's plenty of room before you become a punky
1 year ago
holy shit, I thought I was typing on lizard scales
1 year ago
Damn, I want some of what you're smokin.
1 year ago
dnt get used to that like punky. You fucking shitsniff
1 year ago
We fuk now works just fine, no need to go learning stuff.
1 year ago
MD I'm unfriending you for liking that punkylink.
1 year ago
awww , a muchorelationship breaks down
1 year ago
you can do dat... but my like stays
1 year ago
MD being stoned brings him one step closer to understanding the way of punky. So now they are like blood brothers
* Barret is suddenly against legalization of weed *
1 year ago
hahahaha
1 year ago
"HAHAHAHA" THIS, FAGGOT!! 8P

https://m.youtube.com/watch?v=dU2Pbm9wtnw
1 year ago
I would sooo sub that if i had a pc.
1 year ago
shut the fuck up
1 year ago
YEAHHHHHH
1 year ago
DASS SICK SON!
1 year ago
YEAH HEA!!!!!!
1 year ago
Check this faggot!

https://www.youtube.com/watch?v=KyvxHL5hLfE
1 year ago
YES!
1 year ago
now have a little look at this

https://www.youtube.com/watch?v=ThU9BOWcmjM
1 year ago
lsiten to those drums mofo!
1 year ago
I went on an MJ spree
1 year ago
http://i.imgur.com/kTjSZxc.gif
1 year ago
8(
1 year ago
Shut the fuck up punky.
1 year ago
NO..YOU SHUT THA FUCK UP, BARRET!!

d8P
1 year ago
see you later guys
1 year ago
^FACT
1 year ago
are you gonna "not cum around anymore" like gully, Bono? Are you gonna stay locked in your out dated shit hole and stare at your tasteless walls and jackoff to gay porn all day long?
1 year ago
yep. Eat a tiny jap dick in hell, Bono.

https://m.youtube.com/watch?v=6d4fKpnafhM
1 year ago
is he gone yet
1 year ago
who are you chattin' with? Yourself? Tell ya what, you bitch.
If you prove to me that you've listened to the below link with your 20 dollar headphones on..I'll never comment on this website ever again. Here's your chance, FAGGOT.

https://m.youtube.com/watch?v=Aqc5QzY2Brg




1 year ago
how do i prove it?

1 year ago
sub a video of your melon wearing crappy headphones on jammin' that YOB song? Heeelllooo?
1 year ago
you're a funny nigger, Bono.
1 year ago
-on
1 year ago
dont go anywhere just yet
1 year ago
yay!
1 year ago
I feel like thats punky when you dont watch his youtube links.
1 year ago
close.
1 year ago
I can't believe she actually watched him run away.
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments