points: -6

Negaholics

even though negaholics cant possibly be a word , these morons seem to think it is

stupid

by fries-please

submitted May 27th 2017

119 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (119)
I'd like to talk these people into killing themselves.
1 year ago
^ negaphobic
1 year ago
RACIST!!!!!!!
1 year ago
* NixonsGhost throws affirmative action red tape at CCF *
1 year ago
* Magawd throws what he did there at POTUSF *
1 year ago
down vote this sub, you dick fuck!
1 year ago
thanks. you really did it. You're kinda cool after all, faggot.
1 year ago
go fuck yourself
1 year ago
Upvote this broseph!!!!
1 year ago
ha! he changed his vote. What a fuckin' pussy.
1 year ago
How is he a pussy, you are a cheeky little fucker punky, i'm telling you a good beating is the only thing that would sort you out
1 year ago
he UVd, then he DVd. THEN.. he turned around and UVd this crap. Fuck off, KUR.
1 year ago
shut up stupid
1 year ago
If you shit your pants for the lads, then you have to downvote this bollocks. It's in the SYPFTL rule book.
1 year ago
It also clearly states in chapter thirtysix paragraph four line three that if you shit your pants for the lads you must also waste no opportunity to fuck with pinky.
1 year ago
You are not one of the lads punky, so i don't know why you are getting so enthusiastic.
1 year ago
meh. You faggots love me.
1 year ago
^Delusional duster faggot
1 year ago
i would love to hang out with every god damn one of ya.
1 year ago
I'd say you are the kind of person that gets asked to leave after one pint, so we would have no choice but to go on a pub crawl. And at the end of the nigh, i would kick the living fuck out of you.
1 year ago
Do not like your own fucking links, you absolute TWAT!!!
1 year ago
chill out, KUR.
1 year ago
No, I Won't!
1 year ago
here, KUR. Listen to this. It'll settle you down, man.

https://m.youtube.com/watch?v=XtHaWvIycCQ
1 year ago
KURUPT
You should know by now that i never hit play on those fucking things.
34 minutes ago
report spam | like | stfu
1 year ago
your loss, broseph.
1 year ago
https://m.youtube.com/watch?v=fDMDdBIpzB8
1 year ago
Eat Shit spunky!
1 year ago
why do you gotta be lame, KUR?
1 year ago
Seriously chill your fuckin' tits man
1 year ago
Why do you you gotta be a horseshit spouting duster addict, punky?
1 year ago
i don't know!!!!!!
1 year ago
Eat shit for the lads punky!!!!!
1 year ago
Hell no, man. Fuck scat!!!
1 year ago
You don't have a fucking choice.
1 year ago
8(
1 year ago
fuck you, KUR!!
1 year ago
I'll make you an honorary lad if you shit in your pants, and then eat the contents of the pants and post the video here.
1 year ago
that sounds like too much work.
1 year ago
But then you could say that you are one of the lads, and it would actually be true.
1 year ago
Go on, do it punky. It won't take long. For the lads!
1 year ago
Be sure to puke in the video too..... you owe me.
1 year ago
Updated puke video!!!!!!!
1 year ago
my beard is getting there
1 year ago
stop with the fuckin links queer
1 year ago
1 year ago
lol@you logging in to link ^that
1 year ago
fries doesn't even know how to search for toilet paper at Sainsbury's. hahaha!
1 year ago
It's called a smartphone, punky. Maybe one day you'll get one.
1 year ago
AMEN, BROTHER
1 year ago
I love my Edge 7, dude. Just sayin.
1 year ago
* PunkyBruiser throws Nixon's severed head at CB *
1 year ago
What happened punky, did you realize you had no more duster left in the can, so you smashed up your samsung. Junkies do some stupid shit.
1 year ago
https://m.youtube.com/watch?v=49vsA2H8yCg
1 year ago
You should know by now that i never hit play on those fucking things.
1 year ago
negative people rule
1 year ago
*people who send Nixon cash and broken electronics for repair
1 year ago
break out them skullcandies tricky

https://www.youtube.com/watch?v=BTFD5DZwK7g
1 year ago
by the way...spend some of that ill gotten loot on some sennheiser hd600s why dont ya
1 year ago
dont be a krautjew like stevie what his fuck and buy 13 dollar shitcans
1 year ago
13 dollar shit cans.... ha
1 year ago
this song was/is a huge hit at the local carnival in buena park california ..its a sweet tune bruh

https://www.youtube.com/watch?v=5GzMx9CnhVk
1 year ago
* NixonsGhost searches eBay for $20 broken hd600 to hook up to oscilloscope and spectrum analyzer for a wuick cheap repair *
1 year ago
good luck Dick

the ear pads alone are like 30 bucks or more..those germans are some greedy niggers
1 year ago
Damn it!!!!!!
1 year ago
actually...as an alternative and a nice foray into affordable "higher end-ish" headphones..and coincidently the ones im listening to this moment..you'd be hard pressed to find better for less..https://www.amazon.com/Philips-SHP9500-Precision-Over-ear-Headphones/dp/B00ENMK1DW/ref=sr_1_8?ie=UTF8&qid=1496007955&sr=8-8&keywords=philips+fidelio
1 year ago
* NixonsGhost raises price on next orville redenbacher repair to compensate for price gap *
1 year ago
thats no way to do a pitchman
1 year ago
Klipsch or go home!!!!
1 year ago
bahahahahahaha


the poor mans ____________
1 year ago
Ok ok.... repair price stays the same
1 year ago
Watch out for shipping!!!!
1 year ago
/Nixon needs new spats!
1 year ago
Hahahaha
1 year ago
/billy draws a huh?
1 year ago
(tusk humor)
1 year ago
you take that stfu back poosome..smokin is a smokin tune
1 year ago
* NixonsGhost preps lab for next repair order anticipating Billy's popcorn popper *
1 year ago
[img]http://i.imgur.com/ox1ggFn.gif[/img]
1 year ago
i used to like Boston, until i heard that album for approx the one-millionth time at parties and etc...spoiled them for good for me unfortunately
1 year ago
does not negate the quality of said album

but i see your point..there are many that do that for me as well
1 year ago
nixon? i have an egg-mcmuffin maker that needs some work.....
1 year ago
i'll pay you in scancoin
1 year ago
has scamcoin gone up like bitcoin?..
1$ US in 2011 bitcoin is worth like 321,424$ US today..ask yakberg
1 year ago
1 scancoin = 10 chickenshit cigarettes
1 year ago
is that a dangerousdug thing?
1 year ago
it was a lost possumscan
1 year ago
do i need to re-up?
1 year ago
Send the equipment AND payment ASAP
1 year ago
I'll have space on the bench in about a week.....
1 year ago
I think Billy is still busy
1 year ago
You can take his space in line......
1 year ago
* NixonsGhost dusts of CB, turns on 10,000 watt kicker, and radios flight control adding to Cap'n Fuck's layover *
1 year ago
Kutupt, you asshole!!!!!
1 year ago
I'll choke you with your own neckerchief !!!!!
1 year ago
And bludgeon you with your own crooked shelf!!!!!!!
1 year ago
Kutupt??? The fuck.....
1 year ago
Jackpe!!!!!
1 year ago
You asshole
1 year ago
It was accidental nix, so shut the fuck up.
1 year ago
Breaker - Breaker
1 year ago
I was accidentally upset
1 year ago
How ya keeping, potatoe hugger?
1 year ago
I'm fine thanks. Not much has changed since I was talking to you last.
1 year ago
You should get a carer
1 year ago
Why? I'm not handicapped.
1 year ago
Help keep you from getting stressed
1 year ago
you old folks are a hoot
1 year ago
That's what wanking is for.
1 year ago
Nice job you shit licking reposting retarded faggot father of a whore whose cunt smell like shit and dicks.
1 year ago
Shut up stupid
1 year ago
dudes...
1 year ago
Shut up dudes?
1 year ago
was the jist of my drift, yes
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online