points: -4

Sylvia's Duster Bucket

part one of three, stay tuned

retro

by possum

submitted May 22nd 2017

90 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (90)
light and thirsty, mmmhmm
4 months ago
I sat through the whole thing. Didnt even get to see the deep clean. What a swizz.
4 months ago
ooofta..that oak backsplash
4 months ago
Uncle faggot knows all about backsplashes
4 months ago
makodragon knows all about how to be different from mako


...


1) by having dragon in his name

2) ... ?
4 months ago
... by not being a psychopathic taxi cab owner
4 months ago
small details
4 months ago
you are barely any different from punky you annoying fucking twat, so don't give me shit about being indistinguishable from other users
4 months ago
you know what?

you're right
4 months ago
'nt
4 months ago
now excuse me while i post gay rock music that belongs to 6 subgenres
4 months ago
that has nothing to do with this thread and that no one will watch
4 months ago
ok, I take it back. Punky isn't that self-aware.
4 months ago
lets fuck
4 months ago
8)))
4 months ago
you homo
4 months ago
you'll make loslobos jelly
4 months ago
fuck that skank honestly

never a positive thing from that one

shes like magawd except she at least has the decency to post selfies and get mocked
4 months ago
basically fuck everybody

mucho sucks
4 months ago
except fries

fries should run this place
4 months ago
fries couldn't run...




that's it. He can't even run.
4 months ago
yeah and what the fuck does a makodragon do

because i swear to fucking god if you say swim thats gimmick infringement on mako
4 months ago
legal minutia is sexy tho

my hot little slut
4 months ago
are you chatting me up?
4 months ago
whatever it takes to get a dick pic WITH SIGN
4 months ago
i already did
4 months ago
el

aye

en

kay
4 months ago
My dick is the ears of bearcat, in bearcat's identity revealed
4 months ago
you arent gonna like this
4 months ago
even the top comment on that post is calling you mako
4 months ago
scroll down...wayyy down
4 months ago
You guys are faggots
Stop talking about me all the time
4 months ago
shut up bitch, I'll do what I want
4 months ago
Sure, cryax
4 months ago
hold my beer...

* makodragon wifebeats loslobos *
4 months ago
she really is isnt she
4 months ago
lol @ the pepsi bobble hats...
4 months ago
I knew someone had linked these pics, my nipples were itchy.
4 months ago

makodragon
Huhuhu pretending to be alt user : bearcat... So funny
4 months ago
So much alt, so little fun fun
4 months ago
rip loslobos
4 months ago
FUNW
4 months ago
* possum shruggles *
4 months ago
just be glad MS still exists
4 months ago
I am..... every day
4 months ago
might wanna tell yak that
4 months ago
Wat?
4 months ago
things seem to be Up In The Air just now
4 months ago
CYM ya furry fuck
4 months ago
okay
4 months ago
You on dial up still?
4 months ago
Jesus christ.....
4 months ago
* NixonsGhost has a sad *
4 months ago
re cym, milhouse
4 months ago
Looks like MD finally ran that Swede off.
How could you...
4 months ago
Also, bearcat was obviously an LL alt, you could tell from the picture.
4 months ago
Vileda
4 months ago
Mop
4 months ago
these fucks just promote cleaning product companies and an increase in phobias
4 months ago
get real people
4 months ago
yeah, I got a cleaning phobia from watching this
4 months ago
a fear of cleaning ?....
4 months ago
yep, that's what a phobia is
4 months ago
no shit
4 months ago
Signing in for the last time. Ten years is enough. I hate most of you anyway.
2 months ago
please don't leave, woman. I know you hate me..but meh. This place needs some decent pussy. Sorry if i annoyed you.
2 months ago
LOS...GET YOUR FUCKIN' ASS BACK HERE!!!!!!!!!!!!!
2 months ago
Omg. I'm sooo sorry.
2 months ago
los?
2 months ago
A worthy sendoff.
2 months ago
good
2 months ago
have some dignity you faggot, punky!
2 months ago
so now this place really is a sausage fest
2 months ago
I bet you're loving it fries
2 months ago
lol. she'll be back. 8P
2 months ago
*8(

https://m.youtube.com/watch?v=7St8JyAHtOc
2 months ago
it was 9 years
2 months ago
Thanks Punky
2 months ago
why the need to sign in to say that..just get to the fuckin off
2 months ago
HA!!!
2 months ago
btw where's her avy gone, ahhh never mind i will remember the nice conversation we had i loved the way she said...uhm... OHW WELL!!!
2 months ago
awesome sub to say goodbye on, sylvia
2 months ago
Who the fuck is Sylvia?
2 months ago
the chick in this sub that LL said goodbye on?
2 months ago
Oh, I didn't know Sylvia was the one saying goodbye. Silly me thought it was LL.
2 months ago
i get mixed up sometimes
2 months ago
Happens to everybody.
2 months ago
Nobody liked you anyways lmao
2 weeks ago
recover password