points: 36

Machine of Death

Worker gets caught up in a Coil machine and is rolled to death.

featuredwtf

by thatdude420

submitted May 11th 2017

59 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (59)
Try explaining that to the temp agency.
6 months ago
*OSHA
6 months ago
Notice how everyone recoiled in horror?
6 months ago
"it's break time, guys!"
6 months ago
I thought his head slappin' the control box was gonna turn it off. but no..
6 months ago
Most modern equipment have sensors built in to detect this type of "anomoly" and stop instantly...this apparently doesn't fit in that category.
6 months ago
key word: modern
6 months ago
Not necessarily james. I got right hand caught in a pressbrake !machine before that was supposed to have a sensor, if you get too close to the machine when it live it should instantly stop the cycle. The motion sensor on my machine was faulty, and continued running. Long story short I luckily kept the fingers on my right hand, and that was only for the quick thinking of the other factory workers that hit the emergency stop, and prised me the fuck out of there. Frightened the fucking shit oiut of me. But I got a month off with pay, so fuck it.
6 months ago
Key words: faulty and emergency stop.

These clowns clearly had no stop button.
6 months ago
In fact, it looks like it speeds up, lol.
6 months ago
Let's get in a nice few wraps here then go for overdrive.
6 months ago
The machine tried to do him a favor, look your already fucked pal, I'll just give you some super fast rotations and finish you off, ya cunt!!!
6 months ago
Wonder if pants were shit in?
6 months ago
100%, for the lads.
6 months ago
* NixonsGhost contemplates authenticity of Kurupt's story and gets side tracked by pants shitting for the lads *
6 months ago
Kurupt, to prove your worth.... what material were you bending and what was the bend deduction?
6 months ago
Was the machine an Amada, by chance?
6 months ago
Don't think I ever saw the Ensign lol before, that is quite gay.

lol
6 months ago
Never take your eyes off your work....
6 months ago
^FACT
6 months ago
hell of a ride
6 months ago
I downvoted upon seeing the shitty quality thumbnail, but then...

That was quite epic.
6 months ago
no one gives two shitz what you did, you sweaty ass woofer.
6 months ago
I care.
6 months ago
daaaw.

* PunkyBruiser tries to rub batter's legs *
6 months ago
*Barret's











8)
6 months ago
i found this video to be quite soothing and watched it several times start to finish.
6 months ago
SWEET MAC DOCK!!!
6 months ago
lol@him trying to touch it.
6 months ago
THIS IS YOUR GREATEST SUB, YOU FUCKING NIGGER!!!
6 months ago
get his cock out of your mouth you stupid faggot
6 months ago
Hm, all we needed to run of punky was a fries comment. Interesting.
6 months ago
glad I finally did something worthy
6 months ago
It was worth the 11 years.
6 months ago
this video needs tp be most discussed, god damn it.
6 months ago
omg with this fucking LG ASSDROID
6 months ago
words do not express how fucking dismayed I am that you wake up breathing every fucking new day.
6 months ago
When I have sex, I think of what a faggot punky is, to last longer.
6 months ago
Haha barret thinks of punky when he has sex
6 months ago
I'm never going to let this go barret.
6 months ago
i just heard that spunks haz a bad virus

* possum has sex *
6 months ago
I saw a guy at a place called I.T.E Imperial get his whole arm cut off by an 18 ton circuit breaker press. The machine had been turned off but was still cycling when he stuck his arm under the press trying to loosen a jam of metal. It came down and chopped of most of his arm.
6 months ago
so?

is there a video of it?..no?..shut yer thai-hole

this fuckin guy got spooled the fuck out
6 months ago
im sorry squid..i need to calm down and stop cursing so much
6 months ago
no don't calm down... you really should curse that dumb old fucker
6 months ago
So, Squid, you just stood by and did nothing? It was probably your fault.
6 months ago
I guess they couldn't sell that batch.
6 months ago
omg! this "player" is sooooo much better!!!!




THANK YOU, YAK!!!
6 months ago
I hate you.
6 months ago
no you don't.
6 months ago
I bet he does
6 months ago
you'd know...huh..
6 months ago
Maybe you should rub his shoulders harder
6 months ago
well... for one he actually said it.
6 months ago
here's the deal...






































....FUCK YOU
6 months ago
what's weird is, his not caught in the spool until he's slammed on the ground by it. Yeah..it pulled him over..but he still had a chance i think.
6 months ago
*he's
6 months ago
You know, I'm not a guy to enjoy death videos but... this one is painfully enjoyable in its brutality. Still, deep remorse and good thoughts to the deceased man and his family. You sick bastards should all give him a moment of silence. He wasn't being that careless... he looked away for like two seconds. This could happen to anyone working with dangerous machinery. Give him thirty seconds moment of silence for getting entertainment out of his death you perverted motherfuckers.
6 months ago
^temporary free pass in my book
6 months ago
recover password
most discussed