points: 30

High Risk 1983, reposs, edited and with disclaimers and stuff

High Risk 1983 flyer

featuredgross

by possum

submitted May 7th 2017

76 comments
what do you think? let everyone know!
High Risk 1983, reposs, edited and with disclaimers and stuff
tagged:
comments (76)
I was four years old when this flyer came out.
1 year ago
This site is full of old people and perverts. And perverted old people.
1 year ago
And aspiring rap artists.....
1 year ago
One day Nixon. One day i will be famous.
* thatdude420 writes Mucho Rap lyrics in his notebook *
1 year ago
Shut up honky
1 year ago
Don't talk to Nixon like that faggot.
1 year ago
Even Nixon has darker skin than you cracka
1 year ago
If i was any more white.... I'd be clear
1 year ago
fun read
1 year ago
who's the looker.....mmmmmmmm
1 year ago
Gina Davis
1 year ago
Don't ever say that name around here ever again, faggot!
1 year ago
GINA DAVIS!!!!!!!
1 year ago
no..not gina davis..
its this honey

[img]http://i.imgur.com/xrailFx.jpg[/img]
1 year ago
Wasn't she the secretary in the Bruce Willis Moonlighting thing?
1 year ago
you know your frighteningly shitty 80s shows dog
1 year ago
2 minutes of Breakin Bad or Better Call Saul are better than ALL of moonlighting
1 year ago
I liked the 'Lady dout protest too much' episode
1 year ago
*Taming the shrewnu
1 year ago
nice avy maam
1 year ago
Wtf
1 year ago
That's one miserable looking guitar player
1 year ago
The title says 1983 but the collars say 1973
1 year ago
* fries-please check The Big Book of Hit Singles for an entry *
1 year ago
why did you nigger's part your hair in the middle? jesus fuckin' christ..
1 year ago
even that bitch tried to do it too.
1 year ago
inb4

which one?
1 year ago
@me

even I didn't do that shit back in 83.
1 year ago
I still part my hair in the middle.
1 year ago
Down your ass crack, eh?
1 year ago
No, that parts to the side.
1 year ago
Haha
1 year ago
It looks like they all tried to part their hair in the middle.
Should've called your band The Naughty Parts.
1 year ago
so your name is "Jay Klown"?
1 year ago
I like how he is the only one to think he is important enough to autograph stuff
1 year ago
Actually it looks more like 'Joey'
1 year ago
Nice Muchok-FREE TR.
1 year ago
FREE TR!
1 year ago
Who are we talking to?
1 year ago
Whoever is stupid enough to read this.
1 year ago
DON'T FREE TR!
1 year ago
Oh shit he's on ,fucking barret has been on his cock and now he shows up
1 year ago
Coincidental
1 year ago
I actually never minded the dude he seemed normal to me , never understood why he was hated
1 year ago
Too much verbosity
1 year ago
cryax , you are hated just as much around here so maybe that's why you didn't see a problem
1 year ago
birds of a feather
1 year ago
Shutup maggie , take off my avy
1 year ago
you both need to retire that goofy lookin' shit.
1 year ago
what's up punks, how's your shithole doing these days?
1 year ago
my rear or my ear? which one?
1 year ago
=mouth, ya shit spewer
1 year ago
* PunkyBruiser playz along *
1 year ago
Well this got old fast.
Ok Punky, carry on commenting.
* Barret slumbers *
1 year ago
......
1 year ago
left to right
1 - keyboards, backing vocals, obligatory sane band member
2 - "lead' guitar, some backing vocs, mostly in charge of "omg, why didnt they get a real band for our/my wedding/prom/bar-night BS
3- the horrible punky-level drummer who owned all the equipment...lead and backing vocals as well
4- me, still thinking he could play guitar (see below)...lead and backing vocs and occasional kybds
5- OG bass player...actually a really cool guy and one of my last remaining friends from this era....

-------------------------------------------------------------------------

shortly after this pic, gary the bass player quit
then we fired erik the guitarist for being both incmpetent AND a punkyesque pain in the ass and High Risk was done...
then the keyboard chick met this really excellent guitarist (a refugee from a Hutterite colony fact), i bought a bass guitar and sort of learned the bassics, and...
1 year ago
sorry for TMI
1 year ago
Free Tr
1 year ago
Of all of the listed members, how many are still alive? Also, combined years of incarceration.
1 year ago
*combined muchorep
1 year ago
That's not as fun, dog. Jail and death.
1 year ago
38 yrs for jail time
1 year ago
Two fifths are alive....
1 year ago
* NixonsGhost throws the over/under at Cap'n Fuck *
1 year ago
I'd wager that gamble is high risk
1 year ago
Whammy!!!!
1 year ago
3 of 5 still alive jim

combined incarceration years: just my two
(hey, we were all pothead-nerds with issues, but none of them were or are very criminalistic)
1 year ago
- erik went on to become a salesman at best buy until heart-attack
RIP erik
- drummer is now a bonafide undertaker and professional asswipe
- keyboard chick is dead, duh
- gary the OG bass player still sings gospel at some local church and still keeps his mouth mostly shut otherwise thank god
-
* possum still currently spends a lot his free time on some shitty ebaums wanna be site *




1 year ago
I know you have a reel to reel demo laying around. I need to know if your music is as good as your hairstyle.
1 year ago
holy fuck someone else is still online besides me...sorry for previous comments :(

no reel to reel(dude!) - but a lot of four-track cassette stuff that was REALLY FUN TO PLAY

still working on that shit
1 year ago
I can't believe there's no video proof. I mean, you must've hit the bar/nightclub/disco/backyard/bar mitzvah scenes.
1 year ago
Scan the demo tapes!!!!
1 year ago
a piece of paper

down it goes

free tr
1 year ago
Fuck off, noob
1 year ago
via Kindle Zoom and possum looks a miserable cunt
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online