points: 24

Bon Bon commercials

Commercials for BonBon candy. Theres a theme park for kids for this, featuring cow tits, dog shit, puke and piss on cute cartoons - fun fun to visit as a kid

featuredwin

by Jones

submitted May 6th 2017

45 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (45)
take a deep breath ..deeeeeep..hock that loogie up
1 year ago
22 seconds in and im like WTF !!
1 year ago
forgot the Awesome tag
1 year ago
Who is the new mucho owner?
1 year ago
Nobody, yet. Cym.
1 year ago
Shut the fuck up stupid bitch
1 year ago
Nope.
1 year ago
Inbox.... empty.....
1 year ago
:(
1 year ago
I'm not into filling another guy's inbox, sorry.
1 year ago
Maybe you could ask fries, he's down for that kind of stuff.
1 year ago
Well I never.......
1 year ago
Yes, I know you never email me. We never talk anymore, Nix.
1 year ago
So you're not getting the postage due letters?
1 year ago
I got the one about Cryax' sex change, but that was it.
1 year ago
That's the important one.
1 year ago
um nixon - check stuff and things please
1 year ago
* NixonsGhost grabs possum's hat money *
1 year ago
* NixonsGhost Watergates *
1 year ago
* possum pre-resigns *
1 year ago
Get your pre-ass pre-back here!!!!
1 year ago
* NixonsGhost throws baked passenger pigeon at possum *
1 year ago
Extra crispy
1 year ago
* possum pre-hates his entire generation *
1 year ago
Free TR.
1 year ago
seriously, are you serious?

look at what happened with assface
1 year ago
i still cry mice elf to sleep every single night over helping him back to Mucho....do you really want that sort of overwhelming sense of regret and guilt?

hmm, U just mite
nevernind...
1 year ago
lol and there he/she is again - hi TR
1 year ago
Im liking that comment, because you deserve to cry yourself to sleep for that.
1 year ago
But more importantly, Free TR!
1 year ago
Squad confirmed
1 year ago
votage time -
who's worse: punky or tr?
1 year ago
* possum gives up hat-rights to the weiner *
1 year ago
the so-called photoshoppers suck these days, fact
1 year ago
I suddenly want something very bad to happen to you....
1 year ago
Tr is worse
1 year ago
No one can even compete with arseface
1 year ago
meh - i've been pre-disastered, i'm good
1 year ago
hmm - we might need a tie-breaker
1 year ago
rking?
1 year ago
New-bono
1 year ago
Kinda like new coke
1 year ago
A disaster
1 year ago
Take away the "o" and add an "i".
1 year ago
killer
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online