points: 0

faggy fog, foggy fag

OMG!

featuredfail

by possum

submitted April 20th 2017

61 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (61)
No other generation has so diligently documented themselves doing so little.
8 months ago
You're a faggot like him.
8 months ago
*pothead
8 months ago
*fuckin' AW casual!!
8 months ago
Oh yeah... Jk, Vom!!
8 months ago
your worst post, fatboy!!!!!!!!!!!!
8 months ago
fuckin' pothead nigger dick suckin' queer.
8 months ago
JK!!!!!!!
8 months ago
Shut up punky, you duster junkie bitch!
8 months ago
*fogboy
8 months ago
Asian Cryax
8 months ago
DIE..GAY DUDE!!
8 months ago
what the fuck is your problem ? take a step back and look at your comments , they suck
8 months ago
*links
8 months ago
you gotta problems wit me, little manz?
8 months ago
*big
8 months ago
Relax broseph
8 months ago
k
8 months ago
and grab those ear buds....
8 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=Q3_2entulkw
8 months ago
This is why people are racists and homophobic
8 months ago
and by homophobic I mean HATE
8 months ago
^facts
8 months ago
ha, featured
6 months ago
ha ha too late boner
6 months ago
on muchozucko only the greatest will be featured
6 months ago
honestly i wonder how many subs there are left unfeatured

we sure as hell arent keeping up with 1 post every 60 minutes
6 months ago
it'll be a while before dug's Sum Ting Wong repost will get featured
6 months ago
Shit, we'll probably all be dead by then.
6 months ago
hopefully some sooner
6 months ago
Yep, hopefully some alcoholics sooner than later. Well, just one really.
6 months ago
I was thinking more like the psychopathic taxi drivers
6 months ago
sorry but whenever you say alcoholic the first name on the list is zeke
6 months ago
I don't know any of those.
6 months ago
Okay, I should've said gay alcoholics on welfare. Fries is the first on that list.
6 months ago
except none of those traits fit me
6 months ago
you are however a taxi driver and psycho
6 months ago
Denial is not a river in Egypt, fries.
6 months ago
next up - most discussed!
6 months ago
Nah, not a taxi driver and not psycho. But you are gay, an alcoholic, and on welfare.
6 months ago
* Bono stops commenting *
6 months ago
that will help
6 months ago
not get this to most discussed, i mean
6 months ago
Nah that won't help because once fries is good and shitfaced he doesn't shut up, Bono.
6 months ago
how the fuck am I on welfare
6 months ago
See?
6 months ago
Mako - fries is never shitfaced

he would use a classier word like pissed, soused, or tight
6 months ago
Fries? Classy? HA!
6 months ago
Mako is wrong again , im not having a drink tonight as its my 'sober' day. plus ive got to go Wolverhampton in the morning
6 months ago
Nah, I'm right because fries is drunk every Saturday night. He's had a DUI so driving with booze (and dick) in him is nothing new.
6 months ago
is Wolverhampton a euph?
6 months ago
Doesn't really matter that he's going to Wolverhampton to see the tranny he met online, he'll be lit when he gets there.
6 months ago
doesnt having a sober day prove his point
6 months ago
Except this isn't his sober day. His sober day is Wednesday.
6 months ago
He's drunk the other six days anyway.
6 months ago
I LIKE CREAMPIES. I've cum inside at least six women who were not on birth control... not a single cunt actually got pregnant. Well, one had a miscarriage and another showed me a false pregnancy test. Would have slit their bellies open either way. FREE MAN who can cum in every pussy that I want to. USA!
6 months ago
http://i.imgur.com/UJwz62B.gif
6 months ago
I think I slept with this guy
6 months ago
Pics or it never happened......
6 months ago
splains (almost) everything
6 months ago
except that persistent itchy rash
6 months ago
recover password
most discussed