points: 15

Mother of all Bombs

The 'mother of all bombs' was dropped by the US military, onto a series of caves used by ISIS (On 13th of April). It is the largest non-nuclear bomb ever used in combat. This video shows it's explosive power.

featuredcool

by makodragon

submitted April 13th 2017

227 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (227)
They nicknamed it the Tiberius Downvote
1 year ago
HAHAHA!!!
1 year ago
Is this the Tomahawk ppl been talking about?
1 year ago
No. The Tomahawk is a missile. This is a guided bomb.
1 year ago
NO...TOMAHAWK, IS A KICKASS BAND, YOU FAGGOTS!!


https://m.youtube.com/watch?v=Jt856_nRxQk
1 year ago
Christ your links fucking suck
1 year ago
As do you.
1 year ago
SMASH HIS FACE, SQUIDS!!!

Also.. put your crappy headphones on and listen to this. lol

https://m.youtube.com/watch?v=dbckIuT_YDc

1 year ago
Shut the fuck up
1 year ago
Fucking spaz
1 year ago
I've got 5 cigs left. Fuck this shit!!
1 year ago
stop being a bitch, los. sub a photo of your better half.. i dare you. Wait.. 5 bucks says you're a lonely cunt that plays with her twat 24 7.
1 year ago
You make no sense
1 year ago
You owe me 5 bucks btw.
1 year ago
There is something about los being a dead tough bitch that makes her twat very appealing to me. I think that's what Tryax wants to say, but can't verbally express himself.
1 year ago
^mommy issues
1 year ago
euurgh. Please don't associate my sexuality with my mother.
1 year ago
@los

I owe you nothing, you titless trick. Your stinky twat doesn't count.
1 year ago
MD prefers to associate his sexuality with his father
1 year ago
Finally I get to see the MOAB from Bloons Tower Defense.
1 year ago
nothing compares to the pepcon explosion. It was fuckin' epic.
1 year ago
its always gotta be bigger and better with you americans hasn't it.
well the only thing you do bigger is your fucking bulbous heads
1 year ago
It's called winning.....
1 year ago
fuck you, fries.


https://m.youtube.com/watch?v=_KuGizBjDXo
1 year ago
that wasn't really a bomb though was it.... that was just some dumb chemical plant the exploded
1 year ago
meh. Still..


..fuck you!!
1 year ago
lol@some dumb chemical plant(that made rocket fuel for the space shuttle)


1 year ago
@Nixy

man, I'm wasted right now. This is for you, negro. Grab those SKULLZ, BUDRO.


https://m.youtube.com/watch?v=EU4L6THYAbM
1 year ago
"I'm wasted right now"
HEY EVERYONE IM FUCKING WASTED YEAAAAAAAAAAAHHHHH
SO LISTEN TO MY SHITTY YOUTUBE LINKS AND WATCH WHEN I TYPE BULLSHIT CAUSE IM SO WAYYYYSTED

Get some Ritalin you fuck
1 year ago
Yeah, but don't forget nobody actually listens to his shitty links
1 year ago
So what,he still links them
1 year ago
Just saying incase he gets some kind of encouragement from you using the word 'listen', when we don't.
1 year ago
I listened to one today...
1 year ago
ewww. You might as well have said: "I sucked a cock, once."
1 year ago
I feel kinda dirty now
1 year ago
you need a cold shower and a bottle of vodka, stat!
1 year ago
Dude, we could be shitting on his face all day or ignoring him, he's encouraged by fucking space aliens and shadow people. He's a muppet, so it doesn't matter what we do
1 year ago
You're right, I just don't like giving him any reason to feel proud of his shitty internet conduct. I'm attempting pavlovian condidtioning on him, but feral hamsters respond better than punky, the fucking cocksucker.
1 year ago
or should that be: *shitty mucho etiquette
1 year ago
I feel dirty for saying etiquette now, but I'm sure it's the right word
1 year ago
I fail to see how this makes him feel proud but then again I'm not a psychologist. There's only so many levels of brain damage I can work with
1 year ago
the slightest suggestion that somebody listened to his shitty links just registers on my radar, that's all. I'm just keeping punky in check, not you. I hope he reads this, but he probably just skims all these 'hard werds' and goes straight to "hey los, I wanna fuck your guts sooo bad..."
1 year ago
Yea I know. He loves the corn in my shit for some reason
1 year ago
he definitely has a fecal and anal fixation. He is a faggot though so...
1 year ago
A faggot on numerous levels.
1 year ago
you're fat. 8)
1 year ago
I can lose weight, fudgepacker ;)
1 year ago
Settle down, nigger.
1 year ago
I will bum you into next week!
1 year ago
bummer
1 year ago
you know, you wouldn't have to deal with the abuse if you just stopped fucking punkylinking, you gimp
1 year ago
but i want you to hear great music, dude.
1 year ago
I'm just trying to share something special that doesn't have bumps on it.
1 year ago
maybe I like muchoing in silence so that I can hear the shit on the videos?
1 year ago
that is not true because mucho's video player sucks ass and i can't hear jack shit.
1 year ago
that's just a load of bollocks and you know it
1 year ago
really?
1 year ago
I'm a walking bag of shit. It storys NOOON STOP.

http://muchosucko.com/133542/FUCK-SAMSUNG
1 year ago
fries is gripping because "America always has to have the biggest of everything" Well I guarantee you this bomb is somewhere in Britain being stored so that the brits can use it too. Theres not a weapon made in America that is not to be found in the UK. Guns, jets, bombs you name it and the UK has it. We give it to them. The ingrates.
1 year ago
Thanks 'Merka!
1 year ago
Britain here, we say don't listen to fries, he's just jelly and has a tiny winkle in proportion to his massive nuts.
1 year ago
The worst part is we don't sell you these weapons we pay you brits to take them. You guys better keep the muzzies away from your armories.
1 year ago
Actually Sweden sells the guns to idiots like America and Afghanistan while we sit and laugh at your dumb asses fighting
1 year ago
Also, reply fail squid guy
1 year ago
why would american buy swedish guns?
1 year ago
you're all clearly talking bollocks
1 year ago
Beacuse they rule
1 year ago
Fries is the expert on bollocks
1 year ago
Los we make most of our own weapons. Why did you want to say that?
1 year ago
Sweden can't sell us weapons because the Muslims there took over and wouldn't let them .
1 year ago
Uhhh, last I checked Sweden is part of NATO, thus, much sharing of weaponry.

Also, you are all fags.
1 year ago
*United Nations
1 year ago
We aren't part of NATO, that's Norway
1 year ago
See above, you angry slut!
1 year ago
Squidley your comment about Muslims prohibiting us from selling weapons is so fucking stupid, yet I'm not surprised that coming from you
1 year ago
Eat my fermented afterbirth you cunt!
1 year ago
lol i knew she would get all pissy, she gets easily triggered from squids talking about muslims
1 year ago
Don't you have a in real life girlfriend? If not, why can't you get one?
1 year ago
I'm not triggered, I'm fucking allergic against stupidity. When I surf Mucho I always brake out in hives
1 year ago
haha, los...that was funny.
1 year ago
bitch you met your boyfriend through mucho and you have the nerve to talk about meeting one lol , the hypocrisy of your statment makes me want to punch a puppy
1 year ago
so the swedes are sitting back laughing at our dumb asses you say?
1 year ago
Big difference, crylandia, between having a boyfriend and where you supposedly met them or not. She wins.
1 year ago
lobo..are you a SJW?
1 year ago
She's definitely a communist. That much I have figured out.
1 year ago
Did I trigger you that badly that you would feel the need to label me? It was a joke. Go burn a cross or something
1 year ago
lobos dont have no response to my statement, hence she knows im right
1 year ago
So desperate..
1 year ago
You're a lonely nerd that relies on me for self worth. It's sad.
1 year ago
yeah you are , to have a serious bf through mucho
1 year ago
hahaha i just came back from cabo san lucas dipshit with some buddies and i met a girl there, i doubt im lonely
1 year ago
You rather get abused and hated on here than get a girlfriend. Also your comments are so fucking boring it makes me want to stab my face with a fork multiple times just to forget I read that trash
1 year ago
and you on the other hand ./...
1 year ago
Lol, you got a girlfriend on your vacation.. Sometimes I forget you're a naive little brat, life is going to be cruel for you
1 year ago
i come here to see the bullshit you spew its cute . you need a big hug
1 year ago
Glad I'm entertaining, sadly I can't say the same about you
1 year ago
shut your mouth cunt face
1 year ago
Time to get you back on block, I've wasted enough time responding
1 year ago
yeah bitch youre so wise , i hate hypocrites tho , you met your serious bf through mucho , pretty pathetic if you ask me
1 year ago
If you saw the men in sweden, you'll understand why she feels lucky even to have seagull.
1 year ago
yeah a co worker told me that he fucked a swedish bitch and he met her over where i live in los angeles, he said that they travel here to meet black dudes and mind you my co worker was ugly as fuck . and he said that swedish chick he fucked was hot
1 year ago
ugly as fuck? fatax.... are YOU that coworker? it's true... it's ok..... and by hot swedish chick we all know you mean your lame TV box filled with gummy bears.....
1 year ago
I met a girl.... she lives in cabo..... bwahahahahahahahahahahaha
1 year ago
so fake.... and sooooo never in cabo.......
1 year ago
nice try lieax.....
1 year ago
did you bring us back some fruit weapons, cryax?

https://m.youtube.com/watch?v=piWCBOsJr-w
1 year ago
wow , faggot nix where you been ?
1 year ago
i kinda missed you following me around for some weird reason
1 year ago
Is there anything you mexicans don't lie about?

Also turn off your spell checker motherfucker, it was way more entertaining before you discovered it.
1 year ago
Dude needs a punctuation checker.
1 year ago
Great...now he will get one of those too...
1 year ago
I don't want to piss Los off any worse than I have already but America makes most of their weapons for military use. Colt makes M16's. American used to buy their Berettas from Italy but I'm not sure who makes the current American sidearm. I believe its and AMerican company probably Colt.
1 year ago
Squids........
1 year ago
WHAT THE FUCK ?!?!?!?!?!
1 year ago
Nice faggot fail faggot
1 year ago
Squids, you should probably just stick to reposts. Sweden uses the AK5 C & D rifles, and the current US Army sidearm is the Sig Sauer P320-which is German. The M16 has been phased out as the US Army's assault rifle in favor of the M4.
1 year ago
Sweden does make fine weapons though and they are definitely armed well. However we don't need their nice guns as we have some good ones of our own.
1 year ago
NixonsGhost
Squids........
1 minute ago
report spam | like | stfu
NixonsGhost
WHAT THE FUCK ?!?!?!?!?!
56 seconds ago
report spam | like | stfu
1 year ago
Loslobos why continue to argue with us? Do a Jenbirdie or better yet a full stark bucko naked legs spread titties and everything??
1 year ago
NixonsGhost
Squids........
1 minute ago
report spam | like | stfu
NixonsGhost
WHAT THE FUCK ?!?!?!?!?!
56 seconds ago
report spam | like | stfu
1 year ago
What the Hell is this shit?
1 year ago
lmao
1 year ago
trifocal hell?
1 year ago
* NixonsGhost interrupts the Squidley train wreck *
1 year ago
Muchosucko isn't that politically correct so I can cuss and be obscene if I want to.
1 year ago
"I can cuss"
Way to be obscene
1 year ago
I cuss.... you cuss..... we all cuss..... for asparagus!!!!!!
1 year ago
*aspergers
1 year ago
Ok Squidley
1 year ago
Hey Los just kidding. You are a kickass lady and I admire you for that.
1 year ago
and squids goes 65% fatax
1 year ago
Shut up squidax
1 year ago
* NixonsGhost comments down here to fit in *
1 year ago
That felt pretty good.....
1 year ago
America actually did buy a rifle from Sweden. Its was the 30 40 Krag. Because of that rifle which was hard to load and fired a weak cartridge we almost got our asses handed to us during the Spanish-American war. Despite that as a shooter is ok and I wish I had one.
1 year ago
NixonsGhost
Squids........
16 minutes ago
report spam | like | stfu
NixonsGhost
WHAT THE FUCK ?!?!?!?!?!
16 minutes ago
report spam | like | stfu
1 year ago
squidley has clearly lost the ability to reply to comment threads
1 year ago
3Error! SQLSTATE[08806][7]
1 year ago
c:\>chkdsk
1 year ago
hmmmmm
1 year ago
c:\>defrag c: /f /sn /skiphigh
1 year ago
It's on your end......
1 year ago
It's for sure on your end.....
1 year ago
11 hops, btw
1 year ago
did you check your autoexec.bat file?
1 year ago
is Putin talkin' about my dick size in that photo?
1 year ago
Yeah, he's saying "We manufactured a magnifying glass this big to see punky's dick."
1 year ago
oh you...
1 year ago
*electron microscope
1 year ago
Oh really. Tell us more, Squidley
1 year ago
Say something else that incorrect and I will.
1 year ago
how about you learn to reply to the appropriate threads you old bastard
1 year ago
Swedes and that wimpy 30 40 Krag you ought to be ashamed of yourselves.
1 year ago
Swedish weapon and armory export:
Explosives
Fighter planes, most recent the Jas39 Gripen
Bandwagon 206
Fighter vehicle 90
Grenade launcher Carl Gustav recoilles
Various armor weapons
Missile 70 and missile Bamse
Software for warfare

What am I wrong about? Americans not using our weaponry or Sweden not exporting?


1 year ago
Well yes you do export fine weapons. No problems with your guns or anything else military. Swedes do it right and no doubt about it but so does America. Our rifles are made here but who knows Los we may very well buy other weapons from you folks.

Now gimme a kiss??
1 year ago
Haha, Bamse.
1 year ago
uh-oh, squidley is on the market ladies(I mean loslobos)
1 year ago
Such a doormat to certain species...
1 year ago
wuh?
1 year ago
Squidley, doormat, girls.
1 year ago
When you are 70 years old you kind of lose interest in women or sex in general for that matter. Do I look like High Hefner to you?
1 year ago
Hugh
1 year ago
Vigara has side effects and the doctors won't let me have any.
1 year ago
You should try the Niagara next time
1 year ago
tantra baby..... tantra!!!!!
1 year ago
If you combine it with booze, its safer Squidley, trust me.
No less then 4 drinks, but no more then 8.
1 year ago
Barret, answer some questions.

a. Are you in Thailand?
b. Have you been arrested?
c. Have you seen a wang on what appears to be a woman?
1 year ago
1. Yes.
2. Not yet.
3. First night.
1 year ago
Too bad no one donated to bring MD with me.
1 year ago
d. I have a friend over there that needs his suitcase brought back. -li'l help?
1 year ago
lol Claude, I noticed someone asking for that...
1 year ago
just say no, B
1 year ago
FULL OF HEROIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 year ago
***** CAUTION ********************
1 year ago
I realize this, i just find it funny that someone could fall for such a thing. Sounds like something out of a dumbass 80's comedy.
1 year ago
SHUT UP, NIXON! ....Barret...it's fine. It's just...ceramic elephants and stuff
1 year ago
Nice, thanks barrel....now:

d. Where in Thailand are you?
e. Is this a permanent move or just a "getaway"?
f. Have you been approached by a man in his 50s selling jewelery?
1 year ago
4. Pattaya, only the filthiest place was good enough for me.
5. A mixture, I shall commute (Implying i ever work).
6. About 7 times a day, also someone wanting to make me a suit, sell me flowers, wristbands, plastic bags, lottery tickets and banana pancakes.
1 year ago
wangs on women... permanent getaway....
1 year ago
coincidence, huh?


http://www.bangkokpost.com/news/general/1232435/briton-plunges-to-death-from-pattaya-guesthouse
1 year ago
Meh, that happens all the time, stupid farang that somehow manages to loose their heads while going for a swim, and so on.
Dunno how they manage it.
1 year ago
I blame you pikachu.....
1 year ago
Pattaya is a shithole
1 year ago
Not a fan of the sewage system, they don't use toilet paper here, it kinda ruins the texture. The added cockroaches is a nice bonus though.
1 year ago
Go to Koh Lanta, less roaches, nicer vibe, all Thais there just want to smoke weed and chill
1 year ago
It IS a shithole. I love it.
1 year ago
Hope you got your Hep C shots
1 year ago
los you like smoking and chilling ?
1 year ago
you fuck any hookers there barrett ??
1 year ago
Opsie.
1 year ago
hahaha, no that 50s guy pimping jewels is my brother.
1 year ago
I'm considering taking up a living selling Mucho Shirts.
"Pay me 200 baht now, and I'll send you the shirt once its been printed."
1 year ago
Is it the same guy that sells the Nazi cigarette holders at the Tuesday/Friday market?
1 year ago
Hey, B-Dog.. make a mucho T that says "yak was here".
1 year ago
why?
1 year ago
i usually stay away from pushing the "I'm a pussy bitch" button. But fuck you, dude.
1 year ago
haha, pay me now for a t-shirt i won't send later.
1 year ago
I like this business model
1 year ago
It worked for yak.
1 year ago
Hey..... Makasual.....
1 year ago
I thought you overdosed on creme fraiche and died.
1 year ago
Nah, it's impossible to OD on crème fraîche. This place is just boring as hell lately.
1 year ago
Fuckin possum
1 year ago
go shag a shemale
1 year ago
* Barret pokes *
1 year ago
go poke a pattaya-penis
1 year ago
faggot
1 year ago
STOP CALLIN' PEOPLE FAGGOTS, MAN.
1 year ago
Check your email FAGGOT.
1 year ago
* possum gets run off by assface and doesnt give a shit about his faggy bday either *
1 year ago
In case there is confusion, i mean the fatter FAGGOT.
1 year ago
I just hit the part of my leg that already had a wound, on the toilet edge, the sound i made sounded like an inverted pig scream.
1 year ago
somebody needs to sub a certain pic
1 year ago
Soon.
1 year ago
HAPPY MIRTHDAY TO ME, YOU FAGGOT!!!
1 year ago
As long as you didn't hack my Mac camera, that photo should be permissible.
1 year ago
The fuck are you even talking about you absolute faggot? No nevermind. No one cares. I almost did but changed my mind.
1 year ago
thanks for hurting my feelings, B-Dog.
1 year ago
^faggot
1 year ago
Hey Punky!!!
https://www.youtube.com/watch?v=6U_w9g5Bkgk
1 year ago
don't link stuff, box.. they'll kill you.
1 year ago
* cryax waves at los *
1 year ago
PUNKY SHUT UP YOU WORTHLESS PIECE OF SHIT, DIE OF AIDS ALREADY.
1 year ago
dude..
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!