points: -2

Flayed, Amputated, and Sliced

NSFW

Poor bastard had his face flayed, his eyes gouged, and his hands severed. Then he gets his throat half-slit with a dull sickle and gets a razor blade jabbed down his throat.

wtf

by Fenn

submitted April 9th 2017

26 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (26)
This is not a repost, this is a new angle showing more of it.

Wecome back Fenn.
7 months ago
Fuck you, whore. Your stfu demands an explanation. People are downvoting this sub for no reason.
7 months ago
That soundtrack tho
7 months ago
Survey time.... what song do you want playing in the background as you die?
7 months ago
Ready Mucho.......
7 months ago
Go!!!!!
7 months ago
Mine....


https://www.youtube.com/watch?v=o0MIFHLIzZY&app=desktop
7 months ago
lol @ the coors commercial before the video
7 months ago
* Magawd throws Golden Colorado at POTUSF *
7 months ago
That water is full of kyaker piss, btw
7 months ago
There is a big ol' area right before the creek goes into the brewery.....
7 months ago
lol...kayaker piss
7 months ago
my choice btw

https://www.youtube.com/watch?v=bTdCIUjh0BI
7 months ago
anything from the spice girls,i really want them to suffer while i die.....
7 months ago
so you predict your own murder?
7 months ago
in a dream 4 different times, and each a different way. one of them actually made me wake up with fear.....
7 months ago
it's a good job dreams are just bollocks then. Stop eating so much cheese before bed.
7 months ago
some of those white coat smart people believe dreams are your brain's way of categorizing your daily events. i feel this may be true since when i dream, i am always nude and searching for something.... kinda like the way i sit at my computer without pants perusing pornhub.
7 months ago
pornhub? Try fapality.com
7 months ago
*facebook
7 months ago
is this already here
7 months ago
wait a minute.... makodragon upvoted this.
7 months ago
Oh he already knows
7 months ago
Nice Avy Nazi
7 months ago
Same goes to you
7 months ago
recover password
most discussed