points: 14

Russian Roadrage

Crowbar vs Shotgun

featuredwtf

by NemesisJames

submitted March 30th 2017

61 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (61)
Play stupid games, and win stupid prizes!!
2 months ago
YAAAY!!!!
2 months ago
was that one of those old muskets type guns
2 months ago
you wish..
2 months ago
Still did the job
2 months ago
I think it was a blunderbuss
2 months ago
This could be fake. I mean, why the fuck would you shoot someone while recording it on your dashcam, then uploading it to the net?
2 months ago
Could be a Russian mob hit. The guy saw something he shouldn't then these two get him off the road. Bang! Drive off.
2 months ago
But that's not exactly what happened, is it?
2 months ago
Did you watch the video?
2 months ago
Only through my japs eye
2 months ago
is that the same as a peehole?
2 months ago
as much as I hate this noob Batter.. I have to agree with them
2 months ago
It's just all preparation for those sweet NHL laser mods....
2 months ago
Hey fucky, why dont you comment

Ya shartstain
2 months ago
And that's a run off....
2 months ago
fucky?
2 months ago
WHO IS FUCKY!!!!!!!!
2 months ago
????????
2 months ago
Hahahaha
2 months ago
You'll know when they're lurking online
2 months ago
they?????
2 months ago
* possum scooters off *
2 months ago
he/she/it
2 months ago
Hahaha
2 months ago
Херня, малолетки со свето-шумовым ТТ
2 months ago
what's russian for TOGTFO?
2 months ago
TT name of pistol. (The TT-30) <- wikipedia ;)
just modification for make noise and light< not sure how its correct name in english. If shot in face- just will burn a bit skin or eyes. can easy buy in internet, or got certificate for by official in market. Sorry for my english ^(
2 months ago
no prob, sir or madam
2 months ago
Thx) in video just 1 young man wanna fight (white car), other 2 dont want he broke thems car( by that shit in his and) and shot in his face. nothin intesrest in real ^:(
2 months ago
wtf?
2 months ago
what u cant understand? Russia, pistol modification for not kill ppl. can find on youtube https://youtu.be/7ww1O_PGL0s?t=43s
Not sure about brand of pistol, but same effect
2 months ago
https://youtu.be/xI3gpuVlPcc?t=27s or thet< in video not show gun ;( so im not sure
2 months ago
no way in hell am I following that link
2 months ago
nah, that just show how its work for sell. nvm :)
2 months ago
Do you know jackpe?
2 months ago
nope, first time hear
2 months ago
Zandya?

please dont spam this site with so many comments at once please

you will make a lot of people not like you

i understand that you are drunk, but please use caution
2 months ago
who knows - i might have to dance for you
2 months ago
okay :( i just try explain what happen in video and give answers on questions.. anyway i'm shut up :) chok dee :)
2 months ago
nmk
2 months ago
I know jackpe , me and him hang out
2 months ago
hi ho
2 months ago
best MS kill ever!
2 months ago
anybody know anybody who gives even a bit of a fuck?

that's what i thought
2 months ago
did you get the cookies i sent you?
2 months ago
I kind of give a fuck........then I rethink it and think I should distance myself.
2 months ago
Zanyda sounds hot. But knows about guns so probably a guy. Maybe I'm online gay.
2 months ago
also, proof that this is fake
2 months ago
Nice noob run off
2 months ago
Ya fucks
2 months ago
Glad I wasn't in on this.
2 months ago
i was trying to hep
2 months ago
Nevermind.
Fuck you Possum!
1 month ago
?
1 month ago
Driving away a noob, what happened to the old noobwrangler we use to love to hate?
1 month ago
reply failing evrywhere!
1 month ago
Brushing off the snow while being assaulted by 2 guys. Reminds me of O.J. Simpson staggering around after getting shot in The Naked Gun.
2 months ago
It seems that no one cares.
1 month ago
??
1 month ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!