points: 17

Face on lampshade

This may or may not be the face on the lampshade made by Ed Gein. The face appears female and ol Ed dug up graves and murdered women, ate their body parts, made furniture of their skeletons, mugs out of their skulls and was in the process of making a full body suit out of the body parts of the dead women he had murdered or dug up.

featuredgross

by Squidley

submitted February 14th 2017

175 comments
what do you think? let everyone know!
Face on lampshade
tagged:
comments (175)
is that his mama?
1 month ago
This I think is Mrs. Borden a woman he shot to death at a store and then skinned, boned and ate after removing body parts for his skin suit. His mother's grave was never disturbed.
1 month ago
don't ever try to out comment me EVER AGAIN, NIGGER.
1 month ago
Suck his 90er!!!!
1 month ago
90 years old.....
1 month ago
You sivk bastard.
1 month ago
stop pressin' that pussy button, you goofy lookin' goon.
1 month ago
I agree with nixon
1 month ago
Ha!!!!
1 month ago
DUG UP!!!
1 month ago
"UP DUG"!!!!!!
1 month ago
What are you doing up there?
1 month ago
* PunkyBruiser waits on the first faggot to UV. *


*stares@maggie*
1 month ago
*2nd
1 month ago
TADA!!!!!!!
1 month ago
Orange text you lazy fuck!!!!
1 month ago
I wonder why he didn't sew it on smiling? I mean it's supposed to brighten up the room, not put it in a dark mood. Ed Gein must've been some retard, man.
1 month ago
like real life matters.
1 month ago
Dude, gein was crazy..... dont even try to understand
1 month ago
Also, you ever work with human flesh?
1 month ago
Dude, it's a joke man
1 month ago
Not as easy as you think, buddy.....
1 month ago
Eat a snickers nix you're turning into someone who doesn't get jokes
1 month ago
Come sew some smiles on our faces......
1 month ago
Now that's funny......
1 month ago
Ed was a respectable man. Fuck you faggots. 8P
1 month ago
Nix you're making me feel insecure about myself. :(
1 month ago
Buck up little camper....
1 month ago
Want some of my snickers?
1 month ago
Sin is sooo gonna sleep in your tent tonight.
1 month ago
Gay
1 month ago
i know.. Right?
1 month ago
I'll take some of your snickers nix
1 month ago
no homo.
1 month ago
I need to make a punky skin tent
1 month ago
Sleeps 9
1 month ago
GET HOMO, DUDE.
1 month ago
the fact that you know how to SkinTent, is pretty epic, prez.
1 month ago
questionable* and the authorities should be alerted*
1 month ago
*pee pees on Sin's avy*
1 month ago
I'll leave my tent door open, Sin. 8)
1 month ago
*unzipped
1 month ago
While we're on the subject I've been trying to change it to this:
http://i.imgur.com/M8eHTTl.gifv
1 month ago
sweet
1 month ago
I dunno why but it never changes I've been waiting for like a week
1 month ago
Clear your cache and cookies and history.....
1 month ago
It is updated for me
1 month ago
It's on your end
1 month ago
Uh, I see it in your avy dude
1 month ago
And it SUCKS
1 month ago
I'll never change my avy.. ever again.
1 month ago
Just jealous mine's better than yours Ll.
1 month ago
Avy-off!!!!!!
1 month ago
HEY, NIXY.. STOP PRESSING THAT PUSSY BUTTON, YOU FUCK!!!
1 month ago
Opps..... those wete supposed to be "report spam"
1 month ago
Damn your phone!!!
1 month ago
Whatever you say nix
1 month ago
go ahead. Make my day, faggot. 8l

https://m.youtube.com/watch?v=3ishbTwXf1g
1 month ago
Shut the fuck up Punky
1 month ago
* PunkyBruiser lights candles and unzips his tent for los *
1 month ago
Haha, you're homeless
1 month ago
Cryax unzips his tent for donkeys.
Cryax donkey jokes never get old.
1 month ago
yes, los. I'm mentally homeless without you, man.
1 month ago
Ll when are you letting steven back on the internet?
1 month ago
he'll get bird shit all over everthing.
1 month ago
He's a big boy allowed to do anything he wants. And he chose to stay away
1 month ago
yeah right....
1 month ago
I smell something funny and its not dinner
1 month ago
Let him know that's a good decision mucho's better without him
1 month ago
he's soooooooooooooooooooo lurking about.
1 month ago
as if one person in a relationship would choose to stay away from a website while another is always here..... I call bullshit
1 month ago
well he's not as insecure as you so uh...
1 month ago
* NixonsGhost sends carrier pigeon seagull's direction *
1 month ago
what does being insecure have to do with it...
1 month ago
does the goings on of mucho never come up in conversation between LL and SS. if he he really stays away from Mucho but finds out whats going on through LL then that just makes him even more sinister
1 month ago
omg
1 month ago
steven isn't sinister he's not a villain or something lol fries get your head out of movies and shit this is real life
1 month ago
im just saying its a stupid idea that he isn't he...
1 month ago
here
1 month ago
Fair enough
1 month ago
I couldn't even care... I just know people who use other people as a medium to find out information that they claim not to be interested in anyway.
1 month ago
what like tr or yak?
1 month ago
I suggest you all get lives and mind your own business
1 month ago
Haha Ll comes back to tell us to get lives. last I checked you're on here every time I log back on
1 month ago
LL is funny
1 month ago
I can see why cryax likes her
1 month ago
Cause time zones? Only a complete noob wouldn't know I have a day job.
1 month ago
If you're so fucking horny on Seags whereabouts, how about you email him and not treat me like a fucking messenger you aspie fuck
1 month ago
Sides, our personal life is none of your business. Period
1 month ago
your time zone isn't much different to mine and ive seen you on here through the working hours
1 month ago
your personal lives don't make sense
1 month ago
Maybe cause I was home sick with fatigue syndrome you idiot
1 month ago
When is the last time you stressed yourself out beside making it to Lidl before it closes?
1 month ago
Bunch of gossiping old hags the lot of you
Fuck this thread
1 month ago
Hey Ll when you get home has steven vacuumed, dusted, washed the dishes, done laundry, and brought you a beer while in a maid outfit? Just asking.
1 month ago
Nice job you fucks.......
1 month ago
he had a car wreck. Rip, Gully. 8(

http://muchosucko.com/114552/One-for-the-road
1 month ago
Playing macho still doesn't suit you, Sin. You're too much of a little wiener to even pull a "fuck you" off
1 month ago
Big dogs know when to stop barking, know what I mean, you're still a little pup
1 month ago
And little puppies get stomped
1 month ago
I agree with Loslobos
1 month ago
You're such an asskisser
1 month ago
*feltcher
1 month ago
Fuck you, Ll.
Wow that wasn't hard at all.
1 month ago
I logoff for 1 hour and come back to the same old puppy/young/etc. insult. Cute Ll. Cute.
1 month ago
Before anyone says anything else, it makes you look bad when you always bring up one thing. It's like tr welches and stupid shit that muchokills all the time.
1 month ago
Woa easy on the irony there. The past convos you had with me was all about Seagull. Idgaf how you take it, you fail at this game
1 month ago
Make yourself useful and sub your girlfriends tits
1 month ago
Lol you don't get to demand anything from me.
1 month ago
Everybody wins!!!!
1 month ago
Ummmm. Please?
1 month ago
Haha, you don't have a girlfriend do you
1 month ago
Come out of the closet already, spare us the act
1 month ago
Nah I do, but she wouldn't want her titties on here
1 month ago
Good grief you're a bore
1 month ago
So you rather discuss my relationship than contribute with your own. Get a life you loser
1 month ago
Joking about and discussing something are 2 different things, thought you'd know
1 month ago
You talked about Seagulls whereabouts and how he behaves twice in a few weeks time. Just the fact you don't get when to stfu or the fact that you have to specify joke vs discussion is too much mongo talk for me to waste my time with. What part of me not running his errands don't you get?
1 month ago
Just walk away faggot
1 month ago
Ll can't take a joke. That was very meltdownish of you.
1 month ago
I don't discuss personal info here unless I choose to, so for you to keep repeating that same old chant is unacceptable, get it. Do you understand this or do I need to call an aspie counselor to draw a diagram with pretty colors
1 month ago
Ll admit the butthurt.
1 month ago
It's okay, just admit it.
1 month ago
Admit what, me not being amused with your persistent faggotry or you not taking a simple hint. Do you see anyone here being entertained by you right now?
1 month ago
How about we discuss or joke about possums past, that'll be fun!
1 month ago
Or how about you just stfu and respect my dislike of the choice of your topic
1 month ago
RESPECT THE VAGINUH!
1 month ago
Since when does anyone respect anything around here, wow.
1 month ago
That's a privilege for those who contribute something worthwhile, and you are not one of them
1 month ago
While we're on the subject of contribution when's the last time you've contributed something worthwhile?
1 month ago
A decent muchoer would atleast grace the lads with some fucking tit-pics not being a whims about it. Have you ever heard of a crop tool??
No balls no spine and yet you try to act like you're top dog. You're not
1 month ago
LURK MORE. This filthy casual is clueless geez
1 month ago
When do I act like top dog ever? Lol you're trolling me right
1 month ago
You can't even hold your own in a flame thread so why the fuck would I answer your nerdy questions. Get the fuck out
1 month ago
Holy fuck you're retarded for real aren't you
1 month ago
Is this a flame thread? I need assurance, Ll
1 month ago
Ll I feel like you keep changing the subject, but you're still butthurt.
1 month ago
she's stressed out mate, that's why she's biting your head off
1 month ago
Well, why didn't she just say that.
Fuckin' females man...
1 month ago
my guess is seagull's withholding dick from her and tossed her out onto her own couch
1 month ago
Lol that'd be hilarious
1 month ago
"have you been on that site again? I told you no more mucho. Now you get no schnitzel tonight."
1 month ago
i thought we were getting tits?
1 month ago
nice thread

wait - tits?
1 month ago
meh 2017 MS has already hit snoresville hasnt it?
1 month ago
hmmm....
1 month ago
meh i was having a good sleep, in my car...

nightly
1 month ago
you should sub this link, Squids.

http://muchosucko.com/91374/Fatal-Attraction
1 month ago
lol
1 month ago
SKULL CANDY'$ EVERYWHERE!!!!!
1 month ago
this isn't Wikipedia you stupid fuck
1 month ago
Maybe you need to go to Dikipedia, faggot.
1 month ago
how about you bite me , homo
1 month ago
hell no.
1 month ago
well stfu then
1 month ago
stupid ass-chomping queer
1 month ago
^ did you forget about 'ol Ed' on this sub ??
1 month ago
i had to remind him what was up with that lampshade design. Dunno if it's Ed's work.. but VanCamps Chili EVERYWHERE!!!
1 month ago
I doubt its really the work of Ed Gein
1 month ago
close enough. TCM2 is a cult classic.

https://m.youtube.com/watch?v=69vnGfCH4TU
1 month ago
It's not a repost tho, he just sucks at cut n paste in paint
1 month ago
squidley just sucks
1 month ago
they should call him 'Dyson'
1 month ago
https://m.youtube.com/watch?v=j8mdzVRyDSc
1 month ago
dug up ?
1 month ago
Lets just say Mr. Gein did illegal exhumations.
1 month ago
he was a grave robber...
1 month ago
I thought "dug up" was a reference to dargerousdug's bonner
1 month ago
and Dug Down.
that could be like his younger brother.
1 month ago
Fake and gay
1 month ago
Eat shit dying.
1 month ago
EdGein was never tried for his crimes. He was found too mentally incompetent to stand trial and he was kept in a hospital for the criminally insane his entire life. He died in his seventies of cancer and he is now buried next to his mother. Vandals keep stealing his grave marker and he is a tourist attraction these days.
1 month ago
fuck you and your dumb comments.... I can go to Wikipedia and find this shit
1 month ago
recover password
most discussed