points: 1

rating scandinavians as per drunkeness levels

finally figured out both jones and barret - not to mention LL

featuredpolitics

by possum

submitted January 28th 2017

61 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (61)
lol@tr
1 year ago
weird, but he used to be a thing here
* possum who's? *
1 year ago
kinda like how mike is still hanging around....
1 year ago
thank allah for mike still hanging around - it keeps things fresh and funny
1 year ago
Who the fuck is Mike?
1 year ago
Norwegians are wound so tight, and don't really drink often, so once they do, all hell breaks loose and they go full retard.
Norwegian tourists are easily recognizable due to being permanently drunk and loud due to the cheap booze, also they have to have Norwegian flags and constantly mention being Norwegian for some reason.
1 year ago
I've drank with Norwegians before. Their habits of partying in high street bars is the equivalent of crust-punks partying in a park in Berlin. Also, way too much coke
1 year ago
I don't drink that much anymore. My inner beast of fury is better tucked in under a blanket of prescription anti-depressants and weed
1 year ago
Tell me more
1 year ago
That's hot
1 year ago
NO FEEDING THE ANIMALS.
1 year ago
LL turned Seagull into a blanket :(
1 year ago
Weed better talk about it later.
1 year ago
thanks a lot for that mental image, barret :(
1 year ago
Likewise
1 year ago
Shut tha fuck up, you tranny.
1 year ago
Yeah you fucking bitch shut the fuck up
1 year ago
Hey, broseph. You really need to chill when it comes to her. You get way too excited.
1 year ago
I just had to get my licks in u know ?
1 year ago
stick to licking the penii of American tourists , you mexifaggot
1 year ago
Do you have a job or a life ?
1 year ago
What a creepy job.
1 year ago
She's soooo gonna email yak.
1 year ago
8(((
1 year ago
do you have a life cryax
1 year ago
That bitch loves to complain to yak huh ?
1 year ago
lol @ the double stfu from cryax
1 year ago
you worthless pile of crap
1 year ago
*creep
1 year ago
Creepax is a fatax.......
1 year ago
^donkey penetrator
1 year ago
lol @ the norge/swede dv's
1 year ago
dog?
1 year ago
I won't even validate you with a vote.
1 year ago
* possum waits for invalidation *
1 year ago
No parking here bro
1 year ago
save up yer internets for next thursday bro
1 year ago
mmmm.. danish
1 year ago
apple cinnamon or cheese?
1 year ago
hey Mako, how have you been keeping?
1 year ago
straight and narrow, how bout yourself?
1 year ago
All good, was at the doctor earlier, had to get a check on my heart. Getting palpation and tightness in the chest since before Christmas, and it's been getting more frequent. She checked my blood pressure and pulse and they seemed fine, so i have to go get my bloods done on Thursday and get an ECG, so fingers crossed.
1 year ago
Eh, try not to worry too much about it. Anything can cause it, even a thyroid problem. At least you're getting it checked out.
1 year ago
She did mention thyroid and stuff affecting the heart, and worrying about it is bad as well, but it's hard not to worrying when you are getting thumping pains and tightness in the chest. Did you ever get stuff like that from smoking for years? And are you still off the smoke
1 year ago
I never had a problem like that from smoking weed, though it's been proven to raise your heart rate. Also keep in mind that weed effects everybody differently. I haven't smoked in months, and haven't had a drink since July
1 year ago
Yeah thats true, but iv'e beep popping e's and snorting coke on top off all the weed and booze, i had to tell her that i was snorting last weekend, she kept pressing me for answers, so i thought i might as well be truthful, or i'd be just fooling myself otherwise. Fair fucks to you for staying off the smoke and booze. What made you want to stop smoking in the first place?
1 year ago
You gotta cut back on that shit, dude. You might find it catches up with you as you get older. I just quit smoking because it's been harder and harder to get around here, and it also got more expensive. $180 for a half ounce of good shit adds up over the long term.
1 year ago
Yeah, i never go looking for it, but every time i go out for a few with the lads, somebody pulls a bag of coke out, and your not going to say no, when you have a few drinks in you and someone puts a couple of lines in front of you. Then it usually turns into a 48 hours session. I'm paying 100 for 7 grams of weed over here, and that's considered good. It would work out around $250, so that's even more outrageous.
1 year ago
You're just killing yourself slowly with all that shit, Kurupt. Booze is the worst, cause it's all empty calories. Keep overindulging and pretty soon you're overweight with a double chin, like fries.
1 year ago
Haha, fuck that. I'll never get myself into that kind of mess. I could go for a month or two with out booze no problem. I went to the pub last night for the darts, and i drank 3 pints and came home. If that was before i wouldn't have even went to the pub knowing that i was only going to drink 3 pints. I'll be back in a while, lost smoke out of my pocket, have to go up the road in the pissing rain hoping i find it? FUCK SAKE!!!
1 year ago
Have fun :-)
1 year ago
Thanks
1 year ago
That was handy, just outside the front door, good thing i wrapped it in a bookies docket earlier, it was sitting on top of the docket wide open, i thing a bit off it blew away, but i still have enough for 2 spliffs. Thank fuck its pollen and not weed or it would have defo blown away.
1 year ago
Yeah, that's some Irish luck right there.
1 year ago
When i was letting myself in earlier, it must have fallen out of my jacket pocket, Irish luck indeed
1 year ago
Got to play Gary Anderson two weeks ago, great night, he's a pretty sound character. He threw with my darts for a turn, and handed me the world championship winning dar4ts to throw. It was surreal.
1 year ago
so have i missed anything worth missing in last 24?
1 year ago
* possum guesses no *
1 year ago
you were correct
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!