points: -5

stone cold blowjob

NSFW

lucky statue

win

by fries-please

submitted January 28th 2017

30 comments
what do you think? let everyone know!
stone cold blowjob
tagged:
comments (30)
^wtf is this
2 years ago
It's one of the pics you linked on two of my posts. Just wanted to return the favor ;-)
2 years ago
butthurt then
2 years ago
Nah, just paying your subs the same respect you paid to mine.
2 years ago
Stone Cold? I don't see him in the pic.
2 years ago
take your wrestling reference elsewhere
2 years ago
I'm correct though.
2 years ago
how do you work that out then
2 years ago
I'm correct in not seeing Stone Cold in the pic, you buffoon.
2 years ago
Actually, Mako, this is a statue made to pay tribute to the legendary Roman wrestler Stonius Coldicles the III:XVI.
2 years ago
I don't believe you.
2 years ago
yeah... typical mako attitude
2 years ago
At least I can spot sarcasm when I see it, you blithering idiot.
2 years ago
2 years ago
This is great coming from a person who bitches that i dont search for my own repost. And this faggot repost something i posted.
2 years ago
Now let's hear your bullshit excuse of why you did this. It's not my fault my kindle did it lol. Fucking loser.
http://muchosucko.com/131007/friesplease-has-a-good-idea-for-a-sub
2 years ago
Oh aren't you so clever
2 years ago
How about you stick to subbing your usual bullshit
2 years ago
No you are just a moron faggot who does not know how to search for repost.
2 years ago
Of course not.... means so much coming from the likes of you
2 years ago
Shut up you fucked up and this will forever haunt you on this site like that shitty gif you posted.
2 years ago
Yeah fries this was a good sub. The first time it was posted.
2 years ago
First page under "statue." See what happens when you don't search, Squidley?
2 years ago
Does it really matter who posted, or re-posted? Lol
How about we all just appreciate that she obviously loves the hard cock!!!! After she's finished practicing/warming up, she can turn those skills loose on mine!!!!
2 years ago
It matters
2 years ago
Nice repost
1 year ago
Yup, he's retarded like that.
8 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online