points: -10

Loslobos shutting the fuck up.

NSFW

sexy

by boxlightener

submitted January 8th 2017

200 comments
what do you think? let everyone know!
Loslobos shutting the fuck up.
tagged:
comments (200)
Ohw hows that^!!!
1 year ago
Good box, good
1 year ago
two idiots lol
1 year ago
Just because he purposely types this was doesnt mean he's an idiot.
Haven't you watched his video sub of himself. I believe he's very articulate, more so than your repetitive ass.
1 year ago
*this way
1 year ago
What, are you Dr. Fuckin Phil now?
1 year ago
What are you a shrek looking assho..........

What am I asking, that's a silly question.
1 year ago
Why don't you go blow Maggy while you're at it kjirk
1 year ago
Why would anybody do anything you say? It would be like auto-death.

Also, Magawd can handle himself. No blowing needed. Too bad he clearly gets under your skin.
1 year ago
No, you do. Only because you are a glorified door to door salesman who worked his way up the shit ladder and thinks he's the cats meow.
1 year ago
Please, I saw you. You're a ugly fat fuck who's so fugly you married a mail order bride and raised chinks. The rest of your family outside of marriage that I saw were also fat fucks.
1 year ago
Go dox more. Your data sucks.

* JamesTKirk goes to the next door to sell some OxyClean *
1 year ago
You are nobody, you think you are and at some point you might have come close.
But you are nobody now, you are just an old man. Go away, do you self a favor.
It's over, your time has come and gone.
1 year ago
FYI we both know I've seen your pics, and we both know I'm right.

Except for one fact, it's been some odd years now so you've all gotten older, uglier and fatter. Except the chink, I'm sure she's still a short skinny thing.
1 year ago
Your extrapolation of me is fascinating.
1 year ago
*feces
1 year ago
hahahaha ...this mASSive lumpy stupid fucking bulk dump of a pile of dogshit is running his fries-please cock munching gape hole about other people

http://muchosucko.com/133349/Whunu
1 year ago
FUCK YOU WHUNU
1 year ago
here a pic with sign

http://i.imgur.com/KBDluJP.jpg
1 year ago
No face pic with sign, you have no room to talk and no leverage
1 year ago
Easy to talk shit when you don't have a pic subbed because you probably look like shit.
1 year ago
FYI he's dead.
1 year ago
You're brain dead
1 year ago
*like my metrosexual mangina girlfriend
1 year ago
Leave fries out of this
1 year ago
Its called tubesexual in the UK
1 year ago
Just Googled Tubesexual.com for the hell of it...it's a porn site, as it turns out.
1 year ago
Love the new hairdo btw, dog. Very Rick James-esque.
1 year ago
So this picture did put me on 591 mucho rep in two days thats minus 78 REALLY?
1 year ago
Have a good night still.
1 year ago
Ohw that's life, box.
1 year ago
That,s not life, that is being screw,d by asshole,s that think they can hurt me by taking mucho reputation away,meanwhile they don,t realise they,ll have much more to lose!!!
1 year ago
Like losing time, trying to dechiffer your comments
1 year ago
The misuse/overuse of commas as apostrophies is very difficult to get thru.
1 year ago
Another one that thinks people are out to get him. Nobody's trying to hurt you, box.
1 year ago
THAT,S A WASTE OF SUFFERING!!!
1 year ago
I would pay good money to see this happen to her
1 year ago
I'd give a kidney
1 year ago
would you like to be payed in MUCHOFALCONS?!!!
1 year ago
OHW craps i changed them into vultures yesterday!!!
1 year ago
judging by your jaundice I would say that's of little monetary value
1 year ago
Na, that's my liver causing that.
1 year ago
Nixon you los lover!!

* whunu shakes his fist and throws Luis Guzmán at NixonsGhost *
1 year ago
YEAH THAT^^!!!
1 year ago
Doesn't even look like her
1 year ago
IT DOES AND YOU KNOW....... OHW fuck it
1 year ago
Doesn't have to, just use your imagination
1 year ago
At least ms paint her face on there.
1 year ago
MEH!!!
*box is looking at the possible msers.
1 year ago
Pretty accurate but missing a broom stick inside the vagina
1 year ago
like the broomstick in your ass
1 year ago
*telephone poll
1 year ago
*BEAM!!!
1 year ago
Didn't we have this discussion about beams just recently
1 year ago
ASK SCOTTY!!!
1 year ago
Where's out beam expert?

Fries.......
1 year ago
Beam me up?
1 year ago
Up the ass
1 year ago
Scotty doesn't know....
1 year ago
*SIDEWAYS
1 year ago
Anywhere but here
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=0Vyj1C8ogtE&app=desktop
1 year ago
Sideways and anywhere but here.... both good movies
1 year ago
HAGNSAMSYWUFHITMYH!!!
BOX OUT.....................................................................................
1 year ago
Get your ass back here.....
1 year ago
OHW FUCK ALL DOWN VOTERS!!!
1 year ago
Never gonna happen. The slut feeds on the likes of manginas, which makes her grow bolder and more mediocre
1 year ago
It's kinda hot.
1 year ago
Right?

As long as you don't think of her as los
1 year ago
This is sooo real. That is actually her pussy. Also.. I would sooo chew on that neckage.
1 year ago
SAVED
1 year ago
Why don't you save this....

https://www.youtube.com/watch?v=Et9b7LWfnxQ
1 year ago
GAYNESS

https://m.youtube.com/watch?v=Sr2JneittqQ
1 year ago
That hat!!!!!!
1 year ago
She sucks nigger dicks
1 year ago
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
1 year ago
YEEEEEEEEEEEESSSS
1 year ago
and that video is speed tha fuck up.
1 year ago
I wanna crawl into that hat and sleep for 5 days....
1 year ago
And my toes are awesome
1 year ago
pics with sign/spoon or you're a liar!!!!!!!!!!!!!!!
1 year ago
Chigger dicks, nigger. FUCK YOUR FACE, FAGGOT
1 year ago
that's what I thought....
1 year ago
Stick your cane up your asshole, you wigger. 8P
1 year ago
I will beat your toeless ass with that cane!!!!!!!!!!!!
1 year ago
And, sub a picture of your unconscious body laying on the ground with a sign and a spoon....
1 year ago
Enjoy.

https://m.youtube.com/watch?v=kAsw9Ufb_60
1 year ago
Amateur....
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=CyM5wow-hUk
1 year ago
* whunu feels bad about Nixy *
1 year ago
The fuck you talking about Willisnu?
1 year ago
why do you humour that bellend?
1 year ago
I admit to nothing!!!
1 year ago
you fuck!
1 year ago
fun fact:
Rick Little did a major nixon impression at a dinner for nixon back in the day
reportedly after it was over, Dick turned to Pat and whispered, "who is this guy, and why is he talking so funny?"
1 year ago
hey mikey!
1 year ago
I just saw Tony Atlas at the grocery store today..........if that counts for anything
1 year ago
I'm out of beer and have half a smoke......give me something possum.
1 year ago
* possum does not google Tony Atlas *
1 year ago
Tony Atlas was a WWE legend, apparently.

Idk, i had to look him up
1 year ago
I bet zeke jacked off to this photo, and used his spit for lube.
1 year ago
BUSTED
1 year ago
Anyone who knows me knows I start talking before I look at anything. But I'm looking at the title now and guessing it's not about loslobos?
1 year ago
I love this shithole
1 year ago
Yeah I see it now and it's bunk.
1 year ago
Manuevering my cursor is hard right now though.
1 year ago
I probably should have chosen a bigger and brighter one (that's what she said)
1 year ago
@zeke - ask and ye shall receive

https://www.youtube.com/watch?v=tHZHURQtMOk
1 year ago
twss.. Dell wise..
1 year ago
* possum shuts down *
1 year ago
Shut tha fuck up, faggot.
1 year ago
You saying shit like that is getting pretty old, man. If you're gonna fuck off... then fuck off, you goofy ass nigger
1 year ago
I've got to deal with rehab tomorrow, and you're getting on my zappa nerves, dude.
1 year ago
PUNKY!!!!!
1 year ago
lol rehab?
1 year ago
Relax.....
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=aCyGvGEtOwc
1 year ago
hahahahahahahahahahaha
1 year ago
Omg
1 year ago
hehehehehehe
1 year ago
will you get a new box maybe?
1 year ago
* PunkyBruiser blows what little brains he has left out *
1 year ago
OBAMABOX!
1 year ago
*out
1 year ago
I'VE GOT BEER AIDS
1 year ago
^the above makes me glad that punks is back
1 year ago
I've got to do rehab to save my badass job. It really sucks ass. I hate it.
1 year ago
God sucks, yak sucks, los, sucks, fuck you whunu, and die in hell, MakoDragon
1 year ago
pee tests and all that stuff?
1 year ago
* NixonsGhost throws Amy Winehouse's skeleton at Punky *
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=KUmZp8pR1uc
1 year ago
MY PEE PEE IS CLEAN!!!
1 year ago
have you ever had to urinate in front of another dude before?
1 year ago
Dude..
1 year ago
NOT

COOL
1 year ago
Just be lucky you're not taking "shit tests" then.....
1 year ago
* PunkyBruiser dramatic KING COBRAS *
1 year ago
My car is fucked up, my head is fucked up, my life sucks, and I've got ass warts. 8((
1 year ago
lol
1 year ago
JK
1 year ago
sub pics of the warts when you sub your toes.......
1 year ago
sounds like another day at office to me punks -




suck it up and move on
life is what it is
1 year ago
that's what quitters say
1 year ago
chose your own destiny punky....
1 year ago
I'll see the "light" tomorrow. 8((
1 year ago
yay
1 year ago
Let me guess: The name of the place is "Awakenings"
1 year ago
Close
1 year ago
That's a really sadass movie, CAT.
1 year ago
Cold Sweaties?
1 year ago
Tell us where you are going. We can send you stuff.
1 year ago
Night Screamies?
1 year ago
New Pop Up Chapters?
1 year ago
I promise on PresidentFuck's life we won't send you bodily fluids.
1 year ago
James, I love you.
1 year ago
Ya? Then tell Kirk where you'll be interred.
1 year ago
Stop trippin' me out, dude!!
1 year ago
My shit is smashed enough.. so stop making it worse, faggot!!!
1 year ago
How is me asking where you'll be at so PresidentFuck and I can send you stuff tripping you out?
1 year ago
Are you gonna send me some more dildos? You suck, dude! STOP SENDING ME DILDOS!!!
1 year ago
I wouldn't do that. There are really only 4 mature members here. I'm one of them. Trust me. I'm an admiral for chrissakes.
1 year ago
Ya, we'll smuggle you in some gold paint in a fleshlight
1 year ago
Well, make that 3.
1 year ago
Although Candiru's "BRUISER DILS" ROCK ASS!!!

http://muchosucko.com/87611/Bruiser-the-Dragon-dildo
1 year ago
AND THAT SUM DAMN DILDOAGE
1 year ago
Cap'n, you fuck!!!
1 year ago
What are we gonna send punky?
1 year ago
A popcorn tin?
1 year ago
*franklin mint teddy bear collector plates?
1 year ago
^That is one of the creepiest vids on the internet.
1 year ago
Dude, do you want some plates or what?
1 year ago
My tags are legit, nigger.
1 year ago
Mature?

Or manure?
1 year ago
I fucking hate that cunt. I'm done trying to be friendly to the fucking ignoramus. I'm gonna verbally castrate the junkie cunt from here on in. Fucking waste of metabolic processes.
1 year ago
TWIS way back when

...meanwhile, i'm still thinkin....
1 year ago
Ya, but then YGHU
1 year ago
or, THICB
1 year ago
cuz of all your SEMAS
1 year ago
acronym attack!
1 year ago
FAIAAA
1 year ago
I'll give you 30 minutes to solve.
1 year ago
They mean nothing and are all made up.....
1 year ago
What do I win?
1 year ago
fuck all insetctivores and allied alts
1 year ago
AFTYWTW
1 year ago
IKABWSIL
1 year ago
A funky tango with willy the whale
1 year ago
*you're with willy the whale
1 year ago
And now you guys can speak Swedish.
1 year ago
They're Norwegian Mac
1 year ago
makodragon will fucking HATE these comments, and this thread in general, lol
1 year ago
STOP BEING SO SILLY!
1 year ago
"saving MS" is so five years ago
1 year ago
I thought by now Google would have bought this site.
1 year ago
* ClaudeBallz throws up from laughing so hard *
1 year ago
Well have a good night still and you better make sure you wake up fucking healthy in the morning you hear!!!
Box GOne.......
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!