points: -6

Cryax tv

New tv I got

cool

by cryax

submitted January 7th 2017

30 comments
what do you think? let everyone know!
Cryax tv
tagged:
comments (30)
Full of shit huh ?
9 months ago
Absolute bike? Is that a mexican brand?
9 months ago
No the bike is actually from a Japanese company called Fuji
9 months ago
Your bike is built for jamtarts.
Do they male them for normal sized men?
8 months ago
I need a drink
8 months ago
Nice clean carpet btw...
9 months ago
shut the fuck up bitch
9 months ago
You can buy a new tv but no trash bags?
9 months ago
Or a vacuum?
9 months ago
I'm guessing you got a five finger discount on that samsung.
9 months ago
Hahaha
9 months ago
Careful not to pop that air mattress while you're opening that box.
9 months ago
Pretty hard to steal a tv of this size but nope you're wrong , it's a fucking adjustable mattress queen size
9 months ago
Im crippled and even i dont have an adjustable bed
9 months ago
Well you're missing out . They're awesome , the one I have is a vibrating one too , or massager .
9 months ago
Whatever you want to call it
9 months ago
Lmao
9 months ago
wheres your face pic at pussy?
9 months ago
paypal him.... see what happens.
9 months ago
I was kinda hoping it would be like Barret TV, but with more beanage.
9 months ago
when your wii remote lets loose and breaks that TV you know where to bring it for repairs....
9 months ago
How about you get a new vacuum cleaner jose
9 months ago
That's Juan
8 months ago
I'm really disappoint. I thought there was going to be a new cryax TV channel
9 months ago
Your mom makes you keep your bike in your room?
9 months ago
yup she does
9 months ago
What's bitch....
9 months ago
fuck your auto correct mother fucker
9 months ago
You live in filth.
8 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!