points: 20

Nigger PC crashing on a ride

RIP Jawz

featuredfunny

by Jones

submitted December 29th 2016

58 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (58)
I kinda miss that.

No not jaws, that windows sound.
4 months ago
I got an idea that could make us millionaires..
4 months ago
Toilet seats that make the Windows sounds as it opens and closes!
4 months ago
You might get three maybe four uses out of it before it becomes very annoying.
4 months ago
* NixonsGhost quietly sneaks off to lab for rapid prototyping top secret bathroom idea *
4 months ago
How about a microwave that sings "Is it thatdude you're looking for" while heating? Gives you something to do while waiting.
4 months ago
fuck microwaves.
4 months ago
How about a cane that snaps whenever some dirty crook starts stealing ideas!
4 months ago
* NixonsGhost preps secret project 67b-43239hbce-01% and two hot pockets *
4 months ago
* NixonsGhost pulls sword out of cane and measures space available for custom electronics *
4 months ago
I'm standing by the Fleshlight-Body pillow mash up. I think that would sell quite well.
4 months ago
Shut up alt noob, vets are pitching ideas here,
4 months ago
Come up with a decent idea then.
4 months ago
Thats even better than a fleshlight in a pillow!
4 months ago
You're going to the shelter.
4 months ago
How about some kind of brace for limp dicks, to make those poor people afflicted with erectile...shortages, feel like people again.
4 months ago
The Cock-Crutch.
4 months ago
*Crotch-Crutch
4 months ago
Need sleep...must...crash...
4 months ago
Cra... Crashing sounds
4 months ago
One minute, I've got the perfect sub for you to crash on
4 months ago
Crotch crutch cookies!!!!!
4 months ago
We can market them as cockies
4 months ago
Stock up on cockies.... get some help...
And enjoy a snack
4 months ago
I'm gonna go inside. I'm gonna miss you faggots.
4 months ago
I can't tell if you're too drunk or just gay, but are you suggesting people eating cookies used to support limp dicks?
4 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=y06fozFuVvE
4 months ago
No...
Cookies shaped like crotch crutches
4 months ago
You sell them together for double the price
4 months ago
Punky... wtf are you doing outside?
4 months ago
He lives there :(
4 months ago
:(
4 months ago
Ok.. I tried to unlock my house with my car keys and it started up. So, I drove it around for a while. I guess I was speeding because a cop pulled me over. He asked where I lived. I said, "Right here, officer."
4 months ago
Go puke on your headphones and make us laugh.
4 months ago
Make a new video orphan.
4 months ago
SO FUCK YOU
4 months ago
You make a vid of you trying to suck your own penis, dude. I'll UV it. I promise.
4 months ago
"no u"
4 months ago
I was suckin' myself off back in 92, you loser. You only wish you could do that. Trust me.. IT'S AWESOME.
4 months ago
So you like cum in your mouth.
4 months ago
I never went that far. That's what my chest is for, nigger.
4 months ago
You would swallow cum from anyone if they pay enough attention to you.
4 months ago
That makes NO 'CENTS', YOU FAT COCKROACH
4 months ago
shut up cum guzzler.
4 months ago
HAHAHA! GOD, YOU'RE SO LOOK FUCKING FUNNY, FAGGOT
4 months ago
-LOOK
4 months ago
I bet you got zackleys, UltraSpic

https://m.youtube.com/watch?v=R7TXrZ95hNA


4 months ago
eat my hair ass punky
4 months ago
If you turn this photo upside down, it kinda looks like you bent over, you hairy bear fuckin' idiot.

http://muchosucko.com/133130/My-nuts
4 months ago
hot
4 months ago
Yeah. You're showin' and glowin'.
4 months ago
Great. You ran Barret off. You suck!!
4 months ago
shut up punky. Go to sleep you junkie.
4 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=CUaSQBHgH-0
4 months ago
The sound effects made the vid. uv
4 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!