points: -2

Something to read this xmas kurupt?

social influence

stupid

by mg007

submitted December 24th 2016

43 comments
what do you think? let everyone know!
Something to read this xmas kurupt?
tagged:
comments (43)
Fuck off noob
12 months ago
bite me
12 months ago
Oh wow that's fucking rude of you
12 months ago
of course
12 months ago
That wasn't an invitation to talk to me.
Butthole pics, with sign or get the fuck out!!!!
12 months ago
what about those emails you sent me
12 months ago
Those were restraining orders
12 months ago
damn it
12 months ago
unlucky in love :(
12 months ago
Nice avy metalgear.






ASL?
12 months ago
14, male, basement ......
12 months ago

If that doesn't get a thread started I don't know what will
12 months ago
Works for me
12 months ago
Too old
12 months ago
I got all excited when I saw the alt, until I realized that it wasn't Metalface but rather that Metalgear nobody :(
12 months ago
God Jul you two Scandifaggots.
http://i.imgur.com/GM5qsb2.jpg
12 months ago
Way to punkify your eyebrows fag.
12 months ago
Wtf you look like a Cherokee Indian
12 months ago
What are you guys talking about? I think i look fabulous.
12 months ago
i thought that was channing tatum for a minute
12 months ago
Needs more Punky eyes
http://i.imgur.com/rRNakVo.jpg
12 months ago
More like chinning fatum
12 months ago
Hahaha
12 months ago
http://i.imgur.com/pWKFQMe.jpg
12 months ago
Sweet baby jesus!!!!!!
12 months ago
Punky_Barret
12 months ago
Imagine waking up next to that
12 months ago
Dude!!!
12 months ago
Wtf!!!
12 months ago
* NixonsGhost drinks entire pot of coffee to avoid sleeping and nightmares *
12 months ago
I do feel slightly more compelled to click his links though when he looks like that.
12 months ago
That's crazy talk
12 months ago
Which would you rather do with Barret_Bruiser:
Marry, sex or click link
12 months ago
*bites finger nails like dog does*

https://m.youtube.com/watch?v=a_ebqs8U7V4
12 months ago
* Jones informs the spam 'police' *
12 months ago
You look like the north-end of a southbound horse.
12 months ago
We should have drinks. Just you and me.
12 months ago
Hey, dog. Don't click on this.

https://m.youtube.com/watch?v=Gh6bNvmvAz0
12 months ago
* NixonsGhost sets punky links to autolike *
12 months ago
Im not even gonna click plsy on them
12 months ago
I just see chubby Eddie Bravo.
http://i.imgur.com/Poqo5M0.png
12 months ago
jones go cough on a large dildo dog toy
12 months ago
This is probably a best seller in Ireland.
12 months ago
recover password
most discussed