points: 46

Mucho-Con 2016

NSFW

The unemployed and deviant once again meet up for the yearly Mucho-Con, pillaging, singing karaoke, and dressing up as their beloved idols. To get rid of the annoying timebar on the video, right click and click "View Video".

featuredmuchoers gone wild

by Barret

submitted December 19th 2016

474 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (474)
IMMA TURN UP DA VOLUME FO' DIS SHIT!
10 months ago
I would turn it down around 5:22
10 months ago
yeah, you sing terribly :P
10 months ago
ok i saw mine,i can stop watching now,cant possibly get better from here
10 months ago
don't watch the end...
10 months ago
twss
10 months ago
after further review im gonna go out and purchase a harley because i look so badass
10 months ago
I'm gonna start wearing suits. I look badass in one.
10 months ago
you have a lovely voice btw
10 months ago
My voice wasn't made to sing ballads
10 months ago
Made a decent Jamie Oliver impression tho
10 months ago
Fries has one shoppable face
10 months ago
Just ask the man-pimps of Doncaster.
10 months ago
6:05 is the favourite shop I did.
10 months ago
and hittable too.
10 months ago
Ohw welldone NiX!!!
10 months ago
The Poss Brothers turned this into an upvote.
And give me some better notice next time faggot.
10 months ago
Well you had 9 months!
10 months ago
I might have been motivated if you had held your end of the deal, muchoboytoy.
10 months ago
He's afraid he cant live up to the standards of my muchoboy
10 months ago
Wait, there was a deal?
Anyway, I made it in 2016, totally within the deadline.
10 months ago
Punky, I challenge you to a link fight dude
https://www.youtube.com/watch?v=3bXroKTtVKc
10 months ago
Or are you a chicken?
10 months ago
Whats wrong Punky? Claude got your links?
https://www.youtube.com/watch?v=WgQ7qOCDFYQ
10 months ago
that singing is grate
10 months ago
*ing
10 months ago
C'mon don't take it to heart MD
10 months ago
Fuck you blowjob
10 months ago
This is what the Russian Ambassador was showing at the art gallery.
10 months ago
It got really creepy at the end. The music and that picture. Nice job Berret.
10 months ago
*Barret
10 months ago
it got creepy as soon as you appeared
10 months ago
why don't you shut the fuck up , you dumb mongrel
10 months ago
Dude, chill yo tits, nigger. You should be happy.

users online<br>
<br>
Barret<br>
Jones<br>
jrob2020<br>
ClaudeBallz<br>
boxlightener<br>
JamesTKirk<br>
makodragon<br>
fries-please<br>
Sporty<br>
PunkyBruiser<br>
KURUPT<br>
thatdude420<br>
gana<br>
Magawd<br>
gayax<br>
loslobos<br>
Squidley<br>
DIOCAGNACCIO<br>
-possum
10 months ago
yeah punky ... SHUT THE FUCK Up !!
10 months ago
Punky, get your ass back to work at the samsung store!!!!
10 months ago
Yeah, stop using the store computers to avoid your mucho ban
10 months ago
I loved that shop cause he hates his samsung note so bad
10 months ago
Fuck you again blowjob
10 months ago
Why the stfu's? They do t even make sense
10 months ago
*don't
10 months ago
3:48 Did gull eat fries?
10 months ago
They shared him.
10 months ago
I don't know what to think.
10 months ago
Me neither.
10 months ago
Beautiful....
10 months ago
I'm upvoting this by clicking the mouse with my raging boner I got from watching this....
10 months ago
Thanks for all the time and effort you guys put into this so that we could all enjoy your work.
It's much appreciated.

Loved the distorted ipad pic you used.
10 months ago
Now get to work on next years, you were so late this year, the next is almost due.

8)
10 months ago
As soon as my fapping hand has recovered.
10 months ago
Just waiting for Jones to send his part
10 months ago
That'll be next Xmas
10 months ago
I'll get around to it once lobos fixes muchopedia.
10 months ago
Ok Jones, the theme next year is FUNNY shops.
10 months ago
Won't be much of a colab if I'm the only eligible participant then.
10 months ago
Way to steal my joke.
10 months ago
Maybe I'll shop by then
10 months ago
cant wait...
10 months ago
* Magawd takes away whunob's crayons *
10 months ago
*diaper and construction paper
7 months ago
^definition of Hot Mess
7 months ago
* Magawd hyperventilates *
10 months ago
Nice one lads, this was some funny shit.
10 months ago
Your one by barret made me fucking wet myself. "Bartendo".
10 months ago
Sprinkles looks fucking terrifying in it, must have used puma's eye on him, it's the only eye in the world that boggled.
10 months ago
JACKPE!
10 months ago
Get off his nuts faggot , why do you like him so much dumb lake nigger
10 months ago
Jackpe last login 5 minutes ago
10 months ago
Get out the way bitch!!!!!
10 months ago
You had to stick me with Box.. Ugh that dude is homely.
10 months ago
Listen, noob..... you like it.
10 months ago
Hey it's Elo where you been at you little slut ? Let me tittyfuck you and bust a load on your face
10 months ago
Ah, so that's E-lo
10 months ago
Hahaha
10 months ago
Nice to make your acquaintance E-lo. Nice tits.
10 months ago
Just me breakin up all the Man bashing goin on around here
10 months ago
Thank you Cryass.. im sure you already did that.. in your sink.

10 months ago
*used gym sock
10 months ago
I'm just gonna call you Brown Jenbirdy from now on, so I can remember your name.
10 months ago
Uh thanks?
10 months ago
Now, you've been shopped, that makes you a reg, and that means you gotta put in more time on mucho, and more importantly, more tits. Also to compete with jenbirdy, we're gonna need some flange too.
10 months ago
^THAT
10 months ago
Im sure you would just luv that. I come in a watch you boys more often than you think.
10 months ago
How do you know I think about you? You think about me too?
10 months ago
I was actually flattered I was remembered.
10 months ago
Pics or it never happened.
10 months ago
Don't forget the spoon this time....
10 months ago
Ha.. maybe you need to EARN those pics
10 months ago
Cryax will fuck a donkey.... will that earn them?
10 months ago
B-hole or GTFO
10 months ago
thems the rules
10 months ago
* NixonsGhost searches "jrob & b-hole" *
10 months ago
OH jrob ok then lemmi see yours! I havnt seen yours on here!
10 months ago
Tomorrow IS Tuesday
10 months ago
Didn't jrob sub his b-hole already? Pretty sure I remember his B-hole...


Could have been a dream.
10 months ago
I wanna see a vagina that isn't as chewed up as yevdas and LL's. Can you provide the goods?
10 months ago
Oh doll I have one.. and it belongs to Diabolik.. Oh and you may remember him.
10 months ago
Oh yeah, diabolik is cool. Lucky bastard. But I was talking to barret sweetheart ;)
10 months ago
This is hysterical, and kind of sad.
10 months ago
I like that shit right there.!
10 months ago
Wait....that means I'm a Diabolik alt. Shitbird said so.
10 months ago
* ClaudeBallz pulls his underpants out of his crack *
10 months ago
*Buy-a-bollock
10 months ago
where is that faggot anyways? I miss his porn subs
10 months ago
Hes been spankin my ass.
10 months ago
That's no excuse for slacking off
10 months ago
Diabolik.... interesting.....
10 months ago
Does that mean Claude fucked Punky?
http://muchosucko.com/119685/
10 months ago
Uh oh los is going to be pissed tomorrow when she sees this thread and been giving another mucho female attention
10 months ago
She probably wants to see her minge as much as the rest of us
10 months ago
Ha..funny that is not my mans package!
10 months ago
yeah maybe i should split your Queen (LL) will be so pissed she has some comp.!
10 months ago
Haha, she doesn't even know what her alleged man even looks like. Thats not Diabolik, thats Punky's 9n't
http://muchosucko.com/126340/
10 months ago
Yeah couldent you tell last time she was jealous ?
10 months ago
(Package) idiot!..
10 months ago
Yeah Cryax seems in interrupted a love trist
10 months ago
LL, my queen.

I nearly choked on my own rage.
10 months ago
Oh wait, you were talking to cryax.

Yeah, ok.
10 months ago
I don't trust anyone that ends a sentence with a dot, then an exclamation mark.
10 months ago
from what ive seen..shes every ones queen...pero puedo mostrale una nueva y mejor Reina
10 months ago
You really havent been around lol. Me and LL have a 4 year feud because she's permabutthurt.
10 months ago
No we juzt like fucking with her , shes not really girly looking besides her vagina . I'm surprised she still stays on here after most people have called her titless skank , tranny , ugly , etc etc . She loves the abuse
10 months ago
ya i know..ill be around more now..u need a
new shoulder to cry on?im right here doll
10 months ago
It's your charm that keeps her coming back, cryax. Never change sweet prince.
10 months ago
Thanks. Also tits. Tits and minge. Diabollock ain't the boss of you!
10 months ago
looks like i got 2 stfu from mako n jrob..now i know who the two ass kissers are
10 months ago
Funny you say that.. I do have the vids.
10 months ago
I ain't cutting you no slack either, part-timer.

Actually fair play for getting your bird to upload her funbags.
10 months ago
and your name on them..!
10 months ago
actually, that was original flavour mako. The shark. I'm the dragon. Yeah, it's confusing.
10 months ago
I have a confession to make, and I hope you guys can forgive me for this... I can admit to a lot of shit on Mucho, because you guys have big hearts, despite your hearts being covered in bile, but I'm not sure you guys are gonna be able to look past this...I ask you to keep open minds... don't Judge. Ok here goes. I think that LL is somewhat OK sometimes. Despite being kinda aspergersy, and having the ability to suck the fun out of a thread in a heartbeat, Muchopedia, and well...you know. She makes me laugh sometimes. When I think about it being an old lady writing those comments, its kind of like when Squidley says something that's not retarded, it becomes extra special in a way...you know? and she has good taste in freakporn, everyone knows that that is the way to my heart. I hope you guys can look past this, that we can still be friends, and that the mucho t-shirt for buying life pro is still on its way.
10 months ago
I confess that I would hatefuck LL, but I would lovingly suck on E-lo's tits.

Ohhhh, that's gonna get her well jell.
10 months ago
IF she read my comments that is. I get the impression she doesn't because I'm hilarious like 80% of the time, yet the last like I got from her was in 2013, and she probably took that like back. So she can tongue my shitter the old skank.
10 months ago
us as strong,straight up women can give shit to women tht stand up and say wht they mean..women tht can challenge me i respect
10 months ago
she'll probably dildo fuck you too
10 months ago
What is this? RuPaul's Drag Race?
10 months ago
Yes MakoDragon..I had to go back and read her comments. Ive been away too long. Props!
10 months ago
You get the adverts over there too? I dunno if it's even real or just an advert
10 months ago
lol at los sucking the fun out of a thread, yes i noticed that , shes just basically a troll a very unique troll
10 months ago
Nice lurk work, 'bollick
10 months ago
My sister forced me to watch some with her on Netflix, after an episode and a half I disowned her and left.
Sassy girls all around.
10 months ago
was it gud for u makodragon
10 months ago
was what good for me? Your tits?
10 months ago
I just come here for the pictures.
10 months ago
You're missing out. The comments are most of the fun.
10 months ago
tht n getting fucked by a dildo
10 months ago
Oh you mean the Barret and jrob show
10 months ago
* Jones invites Barret over for RuPaul & Chill *
10 months ago
ohhh team bollick are getting sassy
10 months ago
McScuse me but I think we need more active women around here to spice shit up a bit.

* Magawd is getting tire of the ongoing sausage party *
10 months ago
Just remember, they probably shared passwords.
Every time E-Lo says something flirty, it could be Diabolik giggling there behind the keyboard.
So if you feel a twitch down in your pants, it would be a gay twitch.
10 months ago
That would be gay on both ends though. No straight dude wants to turn a man on.
10 months ago
Indeed, that part is already clear.
10 months ago
And maybe they aren't as close as you and jrob, barret ifyouknowwhati'msaiyan...huhu
10 months ago
close enough that I know her areolas are "light Brown"
10 months ago
what colour are her mingeflaps though? That's what we need to know
10 months ago
tell em papi
10 months ago
Latina Pink Brother
10 months ago
@cryax Kinda like fries right?
10 months ago
anecdotal evidence does not suffice to say the least. Photographic evidence however will satiate our need to solve such a quandry.

LMAO @ papi
10 months ago
I have them. and shes ok with me uploading them.
10 months ago
Champion. I'm gonna save myself for the fap.
10 months ago
But of course I will need a spoon (Spork) a new sign and you faggots still won't believe them.
10 months ago

Magawd
You haven't lived until you have had a Spanish woman growl "papi" into your ear whilst banging her.
3 months agoreport spam | like | 1 likes | stfu

Steven_Seagull
eeeeeeeeeeeeeeeew
3 months agoreport spam | like | 1 likes | stfu

Steven_Seagull
that's like that "yes daddy harder " shit.
3 months agoreport spam | like | 1 likes | stfu

Magawd
lol.....right

papi is a term of respect and endearment in that case , has nothing to do with her calling you daddy
3 months agoreport spam | like | stfu

Steven_Seagull
uhm, no. shes very much calling you daddy.
3 months agoreport spam | like | stfu

Magawd
OH MY GOD I TOTES HOPES
3 months agoreport spam | like | stfu

* Magawd thinks we need a video of E-lo growling out papi with a sharpie in th culo *

10 months ago
By the way bollick, I was gonna shop you for this upload, but then I forgot. And I couldnt remember if you has photos uploaded. SOrry dude, you were thought of.
10 months ago
Appreciate the thought... a lot of work went into that sub.
10 months ago
well papi..do u think its a "growling out papi w a sharpie in the culo kind of night"
10 months ago
Ha Yes..and its quite the culo is I say so myself.. got her Name E-Lo somewhere.
10 months ago
5 mucho rep on E-Lo standing for elongated mingeflaps
10 months ago
ha gud one barRAT!
10 months ago
Hah, BarRat, just what id expect from Brownbirdy
10 months ago
Lightbrown birdy!
10 months ago
DAMN RIGHTS!
10 months ago
meh - both LL and Steven are fine in my book
10 months ago
...dont get me started...
10 months ago
E-low I stuck up for you, now I know your shit.

Fuck you alt
10 months ago
also

Learn to english right after you fuck off.

http://muchosucko.com/60394/Your-youre
10 months ago
Shut up possum
10 months ago
they are a sometimes food
10 months ago
* Jones is laughing at you *
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=Od0ymJQ05tM
10 months ago
you dont even know...
10 months ago
damn - now i miss the guy for some reason -


maybe it's because of that yak ultimatum vid of him and zeke
10 months ago
Who?
10 months ago
batman
10 months ago
ohw boy - i just clogged into rewatch sewredudes vid....leave me aloney you fucks
10 months ago
/me's name is Boney
10 months ago
oops
10 months ago
http://i.imgur.com/SBvFTe2.jpg
10 months ago
* possum slits both paws *
10 months ago
Are you a paraplegic?
10 months ago
http://i.imgur.com/nf0KgdH.jpg
10 months ago
man...that's like saying "Betelgeuse"
* ClaudeBallz slaughters lamb *
10 months ago
Notary, notary... Notary!!!
* Jones runs and hides in a cupboard *
10 months ago
mako..u wanna be the new boss of me?
10 months ago
On mucho, I already am, brown areolas
10 months ago
also reply fail. Embarassiinngggg
10 months ago
Wtf is she doing back
10 months ago
Don't run off the talent fries
10 months ago
The only talent she has is how to be a talentless whore
10 months ago
Plus I wouldn't be surprised if it's a puma-alt
10 months ago
Nah. I ran that fucker off good. You need something done right, you talk to me.
10 months ago
He's a fucking faggot, what ya expect md. He wants to keep it strictly cock round here
10 months ago
It's his FAPS training. He can't switch it off
10 months ago
Does that include having a prick like you on mucho
10 months ago
I am impressed with how you handled puma but I'm not convinced he's gone for good
10 months ago
If he comes back, I swear to fucking god, I will report him to the internet police.

For reals. I am gonna report him.
10 months ago
You think e-lo is a puma alt, even though she posted a video and signed her tits. All that vodka and nigger cum you drink is after turning your brain to mush.
10 months ago
It's ok fries. The minge is't going to hurt you. I wont let it.
10 months ago
Its not the minges that are the problem , it's the people who have them that are the problem
10 months ago
hahaha fries. She's a nice bit of trim. As long as she doesnt get all uppity like Mrs. seagull...
10 months ago
Want some toast for that jelly?
10 months ago
Yeah. He was mine before you came along.
10 months ago
Suck it up, bitch
10 months ago
No. I let the rage burn. It fuels me.
10 months ago
Okelidokeli
10 months ago
Finally made it on one of these things. My greatest achievement.
10 months ago
You're welcome buddy!
10 months ago
Thanks Punky.
10 months ago
You're welcome.
7 months ago
stfu
7 months ago
lol..ultra
7 months ago
jeebus, 16 minutes?

* possum snorts more vivarin before repressing teh play button *
10 months ago
half-way thru now...
10 months ago
12:03 -had to stop and puke a little
10 months ago
Make with the scaner subs already!!!!!!
10 months ago
POSSUM!!!!!!!!!
10 months ago
cant we just enjoy this you fuck?

shut up
10 months ago
Never!!!!!!
10 months ago
You can enjoy this AND scan some shit
10 months ago
You multitasking marsupial.....
10 months ago
Fuck off with your birthday faggot
10 months ago
Happy ms-day you fuck
10 months ago
Shut the fuck up stupid bitch los
10 months ago
* NixonsGhost throws bday cake at cryax *
10 months ago
Sorry for sucking the fun out of this thread I'll go now
10 months ago
Thanks you old hag
10 months ago
Lol i knew los was going to read that thread
10 months ago
I'm pretty sure cryax did all the sucking
10 months ago
Cryax.... show me your tits!!!
10 months ago
For my bday
10 months ago
yeah me and barett think you should stfu los
10 months ago
You free the beasts yet, cryax?
10 months ago
Happy Muchoday Mr. President
10 months ago
Thanks deputy
10 months ago
DUG!!

Damn you. You've been gone two months, you pop in leave one comment and take off again.
Drop in more offten.
10 months ago
I know. Things seem to have picked up around here
10 months ago
and you only come around when things pick up around here? what kind of muchoer are you ? youre a fake faggot
10 months ago
I stepped away for awhile. The end.
10 months ago
wassup honkey
10 months ago
also stfu julio
10 months ago
Nothing much. Just looking over some of the Mucho stuff I missed
10 months ago
Subscribe to @MuchoJones on Twitter for all your mucho needs.
10 months ago
lol only 2 following
10 months ago
Wtf, I thought I was joking, I don't even recall actually having a twitter account.
10 months ago

@muchosucko

TWEETS
30.3K
FOLLOWING
549
FOLLOWERS
994
10 months ago
Nice soundcloud/hookit/foap/mixcloud/twitter/myspace/flickr account @muchojones
10 months ago
Dug you got divorced. Didn't you...
10 months ago
Probably got caught in their bed while getting nutted in by Puppynuts
10 months ago
DirtyDug caught something. He don't come around anymore. I think somebody spooked his spirits.
10 months ago
He got caught voting for Trump and they took his guns away
10 months ago
"spooked" sounds even better
10 months ago
Barret.. can I ask you a question?
10 months ago
Can you PLEASE listen to this fucking song really loud?
https://m.youtube.com/watch?v=0C55UjLNUbw
10 months ago
No .... I didn't get divorced
10 months ago
Daughter marrying a black guy then?
10 months ago
Glad your back dug, stick around.
10 months ago
Glad you're gone whunob, drown in piss.
7 months ago
profound, yet poetic
7 months ago
* Magawd alert the marsupial to the fact that he will be performing in another shitting across America tour in July *
7 months ago
the possbros thing was very good barrett
10 months ago
thank you
10 months ago
* possum pees on every lesbian he sees now *
10 months ago
lol sinus
10 months ago
The zeek one was.....just fucking brilliant.

And the blues retards at the end was too.
10 months ago
Next year..... your brine bucket is hoing to get it!!!!
10 months ago
i still have a hat
10 months ago
HMBD continental divide nigger.
10 months ago
Oh Shit, I didn't think leather could age. HMBD Crook.
10 months ago
Thanks bitches
10 months ago
Tougher than leather
10 months ago
Tillykke med muchodagen bøsserøv
10 months ago
* possum suspends subbing stupid crap *
10 months ago
Fav MakoD shop : Tie between Deputy Dawg and Zeke.
Fav Dug shop : Star Wars. But I hate that song so much!
Fav Nixon Shop : This one is hard...

Least fav MakoD shop : Dildo Barret/Squatface.
Least fav Dug shop : Fluffernutter/Jenbirdy.
Least fav Nixon shop : This one is hard...

Least favorite Barret shop : Z Nation, because i spent forever on it and its not even funny. I liked that Conky ended up looking like some kind of rat-man creature though.
10 months ago
I like Z Nation
10 months ago
Of course you do.
10 months ago
He also likes big wobbly cocks.
10 months ago
I don't think fries classifies as "big".
10 months ago
whunob will take what he can get
10 months ago
you fucks are just jelly
10 months ago
the thumbnail is the best part
10 months ago
10 months ago
Maybe if you were fucking lucid once in a while, we would have asked you to help.
10 months ago
You don't read well.
10 months ago
Who are you talking to smeagull?
10 months ago
How does the word "use" turn into "why wasn't I invited"

explain that please.
10 months ago
What the fuck has this got to do with you, chodeknocker
10 months ago
But since you asked, it's because he could have shopped sinaitis himself, instead of complaining on behalf of him like a faggot
10 months ago
Can't answer a simple question.
10 months ago
too slow, so solly
10 months ago
Does your depression make you this upset all the time?
10 months ago
makodragon
But since you asked, it's because he could have shopped sinaitis himself, instead of complaining on behalf of him like a faggot
55 seconds ago
report spam | like | stfu
UltraSpic
Can't answer a simple question.
52 seconds ago
report spam | like | stfu


interposting. Not slow.
10 months ago
Does your sore rectum make you this whiny?
10 months ago
"no u"
10 months ago
slow. Of mind and body
10 months ago
confirmed for smeagull
10 months ago
good job detective. What next?
10 months ago
"no u"

Like it's funny
10 months ago
Now I tell you why you are riding my nuts. Because you are butthurt about me discussing your piece of meat.
10 months ago
You're as predictable as KURUPT is pale
10 months ago
On fire!!
/sirens
10 months ago
wee ooo weee ooo

Can anyone stop him?
10 months ago
awww poor boo-boo!
10 months ago
wanna bitch-sticker for that butthurt?
10 months ago
Because sprinkles is always butthurt
10 months ago
Sprinkles is gone. You know this.
10 months ago
wecome wecome LL. Now we just need mako for the hat-trick
10 months ago
the people i'm afraid of*
10 months ago
bahahaha
10 months ago
yeah, the people I'm afraid of ruining mucho
10 months ago
ohhhh

cutting deep
10 months ago
Face the facts, you hide when we show up.
10 months ago
If I do, it's because I'm bored :(
10 months ago
I heard there was a terrorist attack in berlin. Good call there foofie
10 months ago
It's like everything you said coming true, like you could see into the futuren't
10 months ago
What a shit thread
10 months ago
and you're in it, sucking all the fun out. Co-incidence?
10 months ago
* conspiracy
10 months ago
HMBD Nix!
10 months ago
Thanks.
10 months ago
i hate when i have to sneeze and get cheated out of it
10 months ago
have you ever had the fap equivalent? I dunno which is worse.
10 months ago
unfortunately
10 months ago
fyi - ultraspic isnt sprinks or bird
10 months ago
How do you know?
10 months ago
cause i know who ultraspic is, and he/she aint them?

...end story
10 months ago
I was thinking maybe Rollo, Freshie or Sprinkles, the gayness is off the charts and only a select few could live up to the standards they set. If its not them then cudos.
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=r3kQlzOi27M
10 months ago
weird
10 months ago
Fucking persona...
10 months ago
* BILLYMAYSHERE admits the Go-Gos are a guilty pleasure *
10 months ago
UltraSpic is oster. I knew it from day 1.
10 months ago
this coming from another alt
10 months ago
10 months ago
10 months ago
10 months ago
10 months ago
08:44

the jewish fro thingy
10 months ago
Well...only 966 more references to go.
10 months ago
10 months ago
10 months ago
10 months ago
10 months ago
11:36 makodragon sings
10 months ago
props to MD for the vocs - you sound just like i imagined
10 months ago
15:48

We're In A Truck!
10 months ago
very good
10 months ago
They could've at least done something with NJ.
http://muchosucko.com/122631/NemesisJames
10 months ago
Quit being retarted.
Possum.
10 months ago
fuck you
10 months ago
sooo...i guess i quit with the positive comments on your stuff then

c'est la vie
10 months ago
Smoke some weed and chill the fuck out rat
10 months ago
Jones made me do it.
10 months ago
i am very inebriated atm all apologies
10 months ago
Ambien and a canni-lolly for me. No apologies.
10 months ago
Hopefully you never wake up cat.
10 months ago
and you're a fucking ZERO
10 months ago
Don't mind the downvote I'm just butthurt I wasn't in this one guys.
10 months ago
I think I remember this person.

Xoom?
10 months ago
knew it
10 months ago
Some of the shops were pretty good, even a little funny, others were like 2/10. Standards were all over the place. I think I saw like 2 MS paint "shops" in there. I was going to draw something, but I ain't got the motivation.
* Sinaitis logs out for a couple of days *
10 months ago
* makodragon caresses breasts *


is this motivation enough for you, big boy?
10 months ago
to stay logged out for months?
10 months ago
* Sinaitis licks dry lips *

Well now that you mention it...
10 months ago
sorry, but the lack of clunge on mucho forces me to stand in for it
10 months ago
There's always Elo's paid for pussy™
10 months ago
I blame Conky
10 months ago
I blame puma or any reiteration of puma. He's the perfect female repulsion creature.
10 months ago
^Female Repulsion Creature would be an awesome album title for a The Cult reunion album
10 months ago
I liked their 'Punky Removal Machine' live album better.
10 months ago
I think the Giants won
10 months ago
* Jones snickers at Barret now *
10 months ago
Do you remember who they played against
10 months ago
yeah it was Giants-Eag;es
10 months ago
I mean, I may be wrong but whatever
10 months ago
I'ma put on a song
10 months ago
Cool. Got any music to recommend? Preferably something Irish.
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
10 months ago
I remember that one
10 months ago
Something Irish?

10 months ago
I don't know how to answer that
10 months ago
I mean, there's a bunch of Irish shit..................
10 months ago
Ska then
10 months ago
Well I think the fact remains that I'm a mut and I'm not that into ska.

If you want to play some ska I'm open to it.
10 months ago
I'm sorry to say that I'm not into it.

You're welcome to sing and dance whatever
10 months ago
I don't remember the song i was trying to put on
10 months ago
Take me to mosque or something like that?
10 months ago
That was hozier

10 months ago
This is four non blondes

https://www.youtube.com/watch?v=6NXnxTNIWkc&list=RD6NXnxTNIWkc
10 months ago
I guess it didn't work
10 months ago
sorry
10 months ago
Good stuff
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=6NXnxTNIWkc
10 months ago
It works now
10 months ago
I should put on some Spin Doctors
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=6NXnxTNIWkc
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=6NXnxTNIWkc
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE
10 months ago
turn up
10 months ago
Dude.. not cool.
10 months ago
I'll take a zekelink over a punkylink anyday.
10 months ago
I think I BookFaced you this, zeke.

It's legit.

https://m.youtube.com/watch?list=PLJ_E8k3uWcJblykXc_494dL14XrMXVA8i&params=OAFIAVgL&v=FC9Puvn9Xsw&mode=NORMAL
10 months ago
Well if you baked alaska
10 months ago
I know this. Your avy says it all, Vom.
10 months ago
If I could say what I could say about baked alaskas
10 months ago
I'm hoping the giants blow
10 months ago
my nuts hurt
10 months ago
I like that song abou...
10 months ago
what's her name..............
10 months ago
That's called "BlueBalls", zeke.
10 months ago
there's this other song
10 months ago
lisa loeb stay
10 months ago
so............
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=9Z_H11F7WDI
10 months ago
* PunkyBruiser drives offin' cliff *
10 months ago
I'm wiping vaselin off my face
10 months ago
i gotta piess
10 months ago
Are you in Little Five Points in Atlanta?
10 months ago
my ass is cold
10 months ago
twss
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
10 months ago
Amen
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
10 months ago
Take me to church...

I'll tell you my sins so you can sharpen your knives
10 months ago
Take me to church
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
10 months ago
You people are faggots
10 months ago
I was born sick, but I love it.
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
10 months ago
Now, I' can exlude jillian


10 months ago
this redead fuck is dumb
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=aC9_PK7bBO4
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=aC9_PK7bBO4
10 months ago
If you make a fucking noise, there might be chias scene
10 months ago
Morning zeke
10 months ago
Hay guy
10 months ago
I'm all fucked up
10 months ago
I'm cryin and shit
10 months ago
Let it out man, its cool.
10 months ago
I know it was a good shop
10 months ago
i guess, well, whatever.
10 months ago
Was it my singing? Did I touch your soul?
10 months ago
qwll, the question is wheter you sit here or not.

I't's up to you.. It's your choice.
10 months ago
You gonna give us some material next time, so I dont have to stand in for you?
10 months ago
no
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=1wYNFfgrXTI
10 months ago
Well thats boring
10 months ago
I'm gonna fuck mysefl up
10 months ago
It's got ring to it dont it?
10 months ago
this guyd a fuck
10 months ago
Kill yourself already
10 months ago
Awww, I should feel bad. But I don't, get over it Zeke.
10 months ago
He's like a drunk depressed Duracell Bunny, with a busted bass drum head.
10 months ago
bit harsh whunu. Don't kill yourself zeke. Just stop listening to shit music 8)
10 months ago
That's some really good advice, Dragon.
10 months ago
Yeah, I can go with that. Quit listening to shitty music boy.
10 months ago
You're welcome Barret.
10 months ago
recover password
most discussed