points: 2

star jump

naked reg

featuredwin

by possum

submitted December 12th 2016

56 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (56)
good advices
2 years ago
plus history
2 years ago
wait - this is not my alt, this is not my beautiful house....





:(
2 years ago
same as it ever was
2 years ago
Water dissolving, and water removing. There is water at the bottom of the ocean.
2 years ago
when you 2 have finished romancing....
2 years ago
*Our house in the middle of our street.
2 years ago
WOW...just WOW
2 years ago
you downvoted..
2 years ago
unfortunately..he's right on this one.
2 years ago
oh I dunno... the only downside to this is its like the 2nd sub from that 'dog-judo' site
but then it cant be any worse than Makodragon subbing everything from 'orsm.net'
2 years ago
I suppose it's all in the eyes of the beholder
2 years ago
it's the only place I can download from knowing I won't be reposting whunu's subs. I was getting pissed off with that..

But still you people bleed from the vagina and bitch!
2 years ago
I'm cool with it MD
2 years ago
Any way for you to at least crop out first second with the web address?
2 years ago
yeah, there is a way. No, I'm not doing it.
2 years ago
Good subs are good, wherever they come from.
Would you turn down an awesome Christmas present just because it was made by some child slaves in some run down factory? Meh.
2 years ago
I don't give two shits either way. I was just curious, I thought maybe you couldn't. I didn't mean to offend by asking, I mean it is really basic to crop and edit.
2 years ago
You see I still uv regardless when I like your subs MD
2 years ago
Shit if I see a good sub on YNC I still sub it with the scrolling watermarks.
2 years ago
yeah, watermark snobs are homos. Claude spoils them with his mucho endings and interludes.
2 years ago
I used to look for original videos without watermarks, but I mean, sheeeit, if you think I'm doing it these days, you can suck a chode. I have to sub like 5 videos myself instead of finding one or two original videos back when there were lots of people subbing.
2 years ago
and nobody would give a shit anyways, the spoilt cunce
2 years ago
It doesn't matter what anyone does here, it's never good enough.

Especially me, and I subb wayyyy more than anyone else and I sub some good stuff.

But I don't care if they dv, I just like to share vids I like. Downvote or not I know they watch them and like some.
2 years ago
you fail then makodragon... I always edit my videos
2 years ago
Well I have to get some work related shit done here in a few.
2 years ago
Fries, did you see I responded back to you from earlier?
2 years ago
fuck off do you fries you cheeky dickhole
2 years ago
yes I had noticed whunu
2 years ago
Proof is in the "made by fries please" tag at the end of his videos.
2 years ago
Also, as an fyi.... i didn't email none of you fuckers today!!!!
2 years ago
beg pardon
2 years ago
I was poking fun at your gifs you made once with the "made by fries please" at the end.....
2 years ago
no I meant the email thing
2 years ago
Check your inbox.....
2 years ago
You will see nothing from me......
2 years ago
Hahaha
2 years ago
Thats Jumping Jacks.
2 years ago
Then why do you jump in the shape of a star?
2 years ago
squidley is thinking of that game from the 1940's
2 years ago
Great game.
2 years ago
7
2 years ago
6
2 years ago
you need to get a little fitter then old man
2 years ago
5
2 years ago
4
2 years ago
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2 years ago
Totally useless exercise.
2 years ago
have you tried to do 70 ?
2 years ago
At 70 I don't have yo do these ever again.
2 years ago
are you older than squidley ?
2 years ago
A gentleman never tells....
2 years ago
that's a yes then
2 years ago
45
2 years ago
will have reached my 'age' soon
2 years ago
Half way to 90!!!!!
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online