points: 17

Mr. Penguin Catches His Bitch Cheating

Mr. Penguin Walks In On Cheating Wife and Lover. Cheating ass Penguin bitch. I guess even animals have to worry about cheaters.

featuredwtf

by thatdude420

submitted November 8th 2016

28 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (28)
That whore...
9 months ago
he's a mug for wanting to go back.... let the other idiot look after his offspring
9 months ago
That's what you did huh fries.
9 months ago
at least i got kids
9 months ago
Yea kids who call someone else daddy and a ex wife who does too.
9 months ago
That was wicked, never saw penguins do this.
9 months ago
More blood than I would've thought. 8)
9 months ago
That feeling tho
9 months ago
I bet nobody has fought over you
9 months ago
More times than I can count
9 months ago
I'm moving in with you Los
9 months ago
Los is getting a new gimp....
9 months ago
Enjoy cleaning the shitty toilet with your face, cryax.....
9 months ago
That would be a cool ass toilet scrubber. cryax's head on the end of a stick.
9 months ago
inb4

Hey Punky..you little bitch. Where ya been?
9 months ago
*covered in swedish shit
9 months ago
I was in Bern in 2008. But I wasn't doing the scat thingy.
9 months ago
That city was magnificent.
9 months ago
Actually.. I was there in 2009. Fyuck...i can't remember. :(
9 months ago
I guess being a roadie you get to travel to lots of places for free
9 months ago
A "roadie"?!?!!! Hahaha!!! That's some funny ass shit, faggot. I was in charge of that hippy's world. Ordered all his gear, made sure his grapes were peeled, got cussed at, got my balls grabbed, and was making $1800 a week(plus my Per diem $250). The guitar tech for U2 makes $4000 a week. NOW THAT'S SOME GOOD ROADIE PAY!!!! Pause the below video just right...and you can see a monkey head. lol

https://m.youtube.com/watch?v=9WJjsMWVAGY
9 months ago
Yeah righto
9 months ago
Sounds like shite
9 months ago
You love it, faggot.
9 months ago
One day you'll be something. A stiff fatbody, in a rectangular box...6 feet down.
9 months ago
"A stuff fatbody, in a rectangular box"!!!

I made a funny paradox!!!!! YAY!!!!!
9 months ago
*stiff
9 months ago
http://i.imgur.com/tzAX7QK.jpg
9 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!